Dat lijkt me niet.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:57 schreef Tjoent het volgende:
Mogelijk doelt ie op het feit dat z'n vader gerepatrieerd moet worden en hij hem pas over een paar dagen 'ziet'.
Dat zou wel een logische verklaring kunnen zijn jaquote:Op woensdag 23 april 2025 18:57 schreef Tjoent het volgende:
Mogelijk doelt ie op het feit dat z'n vader gerepatrieerd moet worden en hij hem pas over een paar dagen 'ziet'.
Je had het ook anders kunnen interpreteren.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is dus gerelateerd aan de 'Zie je snel, ouwe' reactie…
Ik heb gelukkig betere herinneringen dan ditquote:Op woensdag 23 april 2025 19:54 schreef capricia het volgende:
Jonnie. Rust zacht. Je hebt ons veel goeds gebracht.
[ afbeelding ]
Bij ieder bezoek aan de AH komt dit op mijn netvlies.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig betere herinneringen dan dit
Wij hebben er met een clubje uit CUL een keer in de keuken gegeten. In 2006. Met o.a. @Isabeau en @Duderinnetjequote:Op woensdag 23 april 2025 22:00 schreef Gripper het volgende:
Verdrietig nieuws. Heb het geluk gehad er 2x te mogen eten.
Dit was toch gewoon beschamend slecht?quote:Op woensdag 23 april 2025 22:46 schreef golfer het volgende:
Ook bij Bar Laat gaat het nu over zijn overlijden.
Beetje suïcidaal dit.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zijn dochten op Instagram, met een vergelijkbare zin als de zoon:
[ afbeelding ]
Alleen zo verschrikkelijk duur.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:54 schreef capricia het volgende:
Jonnie. Rust zacht. Je hebt ons veel goeds gebracht.
[ afbeelding ]
J Boer was belangrijker voor Nederland dan de pausquote:Op donderdag 24 april 2025 08:49 schreef FrenchDuck het volgende:
[..]
Dit was toch gewoon beschamend slecht?
Het RTL nieuws opende er mee met een live verslaggever die voor de Librije stond alsof er net een grote ramp was gebeurd, NPO1 en RTL die in de talkshows een half uur lang over hem gingen praten alsof God zelf was geen gegaan.
Alsjeblieft zeg
Op dat soort momenten mis je gewoon Mattijs van Nieuwkerk met DWDD (los van alle gedoe)quote:Op donderdag 24 april 2025 08:49 schreef FrenchDuck het volgende:
[..]
Dit was toch gewoon beschamend slecht?
Het RTL nieuws opende er mee met een live verslaggever die voor de Librije stond alsof er net een grote ramp was gebeurd, NPO1 en RTL die in de talkshows een half uur lang over hem gingen praten alsof God zelf was geen gegaan.
Alsjeblieft zeg
Ja. En nogal commercieel ingesteld dus. Om je naam aan zoiets te verbinden.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:13 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Alleen zo verschrikkelijk duur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |