abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217447180
En los gezien van zijn plannen, uitspattingen of briljante keuzes. Ik lees overal dat Trump misschien een derde termijn gaat uitzitten, maar dat het ook stuit op onmogelijkheden, omdat het maximum van twee termijnen in de grondwet verankerd is.

Dus mijn enige vraag: Hoe dan?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_217447226
Die chap is dan 82 en nu al seniel
Daarnaast moet de grondwet worden veranderd
2/3 meerderheid is daarvoor nodig in het senaat, huis van afgevaardigden en ook nog eens goedkeuring van 3/4 van de Staten

Gaat niet gebeuren
pi_217447314
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2025 15:02 schreef Ridocar het volgende:
En los gezien van zijn plannen, uitspattingen of briljante keuzes. Ik lees overal dat Trump misschien een derde termijn gaat uitzitten, maar dat het ook stuit op onmogelijkheden, omdat het maximum van twee termijnen in de grondwet verankerd is.

Iemand laten verkiezen, zelf vice worden en dan die ander laten aftreden?

Maar het lijkt mij zwaar onwaarschijnlijk.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  woensdag 23 april 2025 @ 15:26:55 #4
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217447468
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2025 15:10 schreef SnodeSnuiter het volgende:

Gaat niet gebeuren
Ik sta er niet meer van te kijken als het hem wel gaat lukken hoor.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_217447870
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2025 15:02 schreef Ridocar het volgende:

Zoals je zelf al zegt, grondwet. Dat gaat niet.
pi_217447887
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 15:18 schreef Hanca het volgende:

[..]
Iemand laten verkiezen, zelf vice worden en dan die ander laten aftreden?

Maar het lijkt mij zwaar onwaarschijnlijk.
Dat kan ook niet.
Nog niet. Ik ben benieuwd met welk plannetje MAGA gaat komen, als hij over drie jaar nog leeft gaat hij wel iets proberen. Misschien wordt hij de eerste Amerikaanse koning ofzo
pi_217448050
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2025 15:54 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Dat kan ook niet.
Nog niet. Ik ben benieuwd met welk plannetje MAGA gaat komen, als hij over drie jaar nog leeft gaat hij wel iets proberen. Misschien wordt hij de eerste Amerikaanse koning ofzo
Republikein, dus onwaarschijnlijk.
pi_217448186
Enige reële optie, staatsgreep.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_217448205
Bekijk deze YouTube-video

"Maybe you should have this" 😆
pi_217448211
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 16:06 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Trump gelooft maar in een ding en dat is in zichzelf.

Trump postte op 10 februari deze post met een afbeelding van napoleon bonaparte op zijn truth social
https://truthsocial.com/@realDonaldTrump/posts/114015191260732349

Kleine week later postte hij
"CONGESTION PRICING IS DEAD. Manhattan, and all of New York, is SAVED. LONG LIVE THE KING!" En je kan het interpreteren zoals je wilt maar het officiële kanaal van het witte huis zag het op deze manier
twitter

Of et een Koning Trump komt of niet, aan hem ligt het niet.
pi_217448570
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
Dat heeft hij al geprobeerd, door zijn aanhangers wijs te maken dat de vorige verkiezingsuitslag niet klopte.
De bestorming van het Witte Huis was het gevolg.
pi_217448585
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2025 16:22 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Trump postte op 10 februari deze post met een afbeelding van napoleon bonaparte op zijn truth social
https://truthsocial.com/@(...)s/114015191260732349

"CONGESTION PRICING IS DEAD. Manhattan, and all of New York, is SAVED. LONG LIVE THE KING!" En je kan het interpreteren zoals je wilt maar het officiële kanaal van het witte huis zag het op deze manier
[ x ]

Wat dat betreft is hij idd wel een windvaan; elke kant op waaien, die voor hem het gunstigst is.
pi_217448703
quote:
Een capitolbestorming 2.0?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_217448807
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 16:52 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Dat heeft hij al geprobeerd, door zijn aanhangers wijs te maken dat de vorige verkiezingsuitslag niet klopte.
De bestorming van het Witte Huis was het gevolg.
Belangrijker dan die bestorming was dat hij geregeld had dat er frauduleuze electoral votes naar DC gestuurd werden uit 7 swing states waar hij van Pence verlangde die te tellen of die als reden aan te wijzen voor Pence om de echte niet te tellen, gezien er zogenaamd gerede twijfel over kon zijn.

Gelukkig ging Pence daar verder niet in mee.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_217449319
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 17:14 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Belangrijker dan die bestorming was dat hij geregeld had dat er frauduleuze electoral votes naar DC gestuurd werden uit 7 swing states waar hij van Pence verlangde die te tellen of die als reden aan te wijzen voor Pence om de echte niet te tellen, gezien er zogenaamd gerede twijfel over kon zijn.

Gelukkig ging Pence daar verder niet in mee.
Dat was gewoon verkiezingsfraude geweest.
Je moet maar wanhopig genoeg zijn, om een gevangenisstraf te riskeren om jezelf de winnaar te kunnen noemen.
  woensdag 23 april 2025 @ 18:18:51 #16
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217449328
quote:
Maar dan krijg je eigenlijk een nieuw staatsbestel. En is dus zijn nieuwe bewind geen termijn volgens het oude. Dus eigenlijk ook al geen derde termijn. :o
pi_217449548
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2025 16:22 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

https://truthsocial.com/@(...)s/114015191260732349

[ x ]

Trump lijdt uiteraard nogal aan narcisme en hij zou bij de gedachte dat er na hem iemand komt die dan belangrijker is dan hij, wel eens gewoon echt fysiek onbehagen bij kunnen voelen. En om zich beter te voelen zal hij wel fantaseren over zo'n 3e termijn.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_217450929
Zijn twee manieren, een grondwet wijziging, waarvoor ze de nummers niet hebben of een autocoup. Het zal dat laatste wel worden.
pi_217452006
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 18:17 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Dat was gewoon verkiezingsfraude geweest.
Je moet maar wanhopig genoeg zijn, om een gevangenisstraf te riskeren om jezelf de winnaar te kunnen noemen.
Ik zou het eerder beschrijven als de echte couppoging die hij probeerde te doen. Er is geen geweld nodig om iets een coup te laten zijn.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_217452710
Eerst maar eens kijken of hij qua leeftijd een derde termijn gaat halen.

Dan nog acht ik de kans dat hij voor een derde termijn gaat op nagenoeg nul.....
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_217452924
Graag laat hem het doen, en dan mag Obama ook weer meedoen, weet wat je wenst.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_217453276
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 05:15 schreef raptorix het volgende:
Graag laat hem het doen, en dan mag Obama ook weer meedoen, weet wat je wenst.
Obama is buiten de VS heel populair, in de VS heeft hij die populariteitscijfers nooit gehaald. Ik denk eerlijk gezegd niet dat de VS warm zou lopen voor een derde termijn Obama.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_217453303
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 08:10 schreef Hanca het volgende:

[..]
Obama is buiten de VS heel populair, in de VS heeft hij die populariteitscijfers nooit gehaald. Ik denk eerlijk gezegd niet dat de VS warm zou lopen voor een derde termijn Obama.
Na 2 keer Trump ellende zal zelfs de grootste MAGA figuur op hem stemmen.
Obama mag dan wel niet "populair" zijn, maar vergeet niet dat maar weinig presidenten echt populair zijn, komt omdat goed leiderschap niet altijd gepaard gaat met populistische dingen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_217453404
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 08:12 schreef raptorix het volgende:

[..]
Na 2 keer Trump ellende zal zelfs de grootste MAGA figuur op hem stemmen.
Obama mag dan wel niet "populair" zijn, maar vergeet niet dat maar weinig presidenten echt populair zijn, komt omdat goed leiderschap niet altijd gepaard gaat met populistische dingen.
Ik bedoelde gewoon dat Obama niet de beste tegenkandidaat zou zijn en ik denk ook niet dat hij de voorverkiezingen zou winnen. Dan heeft Michelle Obama nog eerder een kans, maar daar hoef je de wet niet voor aan te passen.
pi_217453495
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 08:26 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ik bedoelde gewoon dat Obama niet de beste tegenkandidaat zou zijn en ik denk ook niet dat hij de voorverkiezingen zou winnen. Dan heeft Michelle Obama nog eerder een kans, maar daar hoef je de wet niet voor aan te passen.
Maar half MAGA denkt dat Michelle Obama een man is :')
pi_217455075
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 16:06 schreef marc0871 het volgende:

[..]
HIj is in de eerste plaats een trumpaanhanger... Trump first.
pi_217456388
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 08:10 schreef Hanca het volgende:

[..]
Valt wel mee hoor. Obama was de laatste president die nog echt vrij degelijke. approval ratings scoorde, eindigde met bijna 60%:
https://www.presidency.uc(...)bama-public-approval

Dat lijkt niet torenhoog, maar in de VS is dat best aanzienlijk gezien de verdeeldheid in twee kampen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_217456743
Een amerikanse varatie op de Poetin-Medvedev swap
Gezanik om een "bron" beschouw ik als een gebrek aan eigen algemene ontwikkeling.
pi_217462051
quote:
Niet geklikt.
pi_217462056
Waar is trouwens het volk gebleven dat zo boos was dat Obama na zijn presidentschap rijk was geworden door lezingen te geven over zijn presidentschap? :')

[ Bericht 0% gewijzigd door xpompompomx op 25-04-2025 09:08:19 ]
pi_217462188
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 april 2025 08:43 schreef xpompompomx het volgende:
Waar is het trouwens het volk gebleven dat zo boos was dat Obama na zijn presidentschap rijk was geworden door lezingen te geven over zijn presidentschap? :')
Die had dan ook een verhaal te vertellen, net zo als de Clintons die ook de nodige miljoenen bij elkaar gespeeched hebben.
Als verkoper van goedkoop in China gemaakte petjes en andere rommel doet Trump precies dategene wat bij hem past.
Gezanik om een "bron" beschouw ik als een gebrek aan eigen algemene ontwikkeling.
pi_217462221
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 09:09 schreef quo_ het volgende:

[..]
Die had dan ook een verhaal te vertellen, net zo als de Clintons die ook de nodige miljoenen bij elkaar gespeeched hebben.
Als verkoper van goedkoop in China gemaakte petjes en andere rommel doet Trump precies dategene wat bij hem past.
Troep consumeren > interessante verhalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')