abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217575474
Alle snowflakes die woke niet aan kunnen zien zonder te schuimbekken kunnen beter nu stoppen met kijken dan. Scheelt ook weer gezeik in dit topic
  donderdag 8 mei 2025 @ 14:32:15 #227
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_217575485
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 14:26 schreef GGMM het volgende:
We snappen het de actrice is trans/genderfluid/whatever Dat vinden we heel normaal! Mogen we nu weer zombies zien ofzo
Ook niemand in die wereld maakt zich zorgen als ze ergens lopen lmao en dan wanneer er zombies zijn "Hoe kon dat nou gebeuren"

lmao
  donderdag 8 mei 2025 @ 14:32:55 #228
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_217575490
Al is dit een probleem bij elke zombie / horror film / serie
pi_217575506
Ik vond die pride vlaggen juist wel mooi, vooral omdat Ellie en Dina niet wisten waar die vlaggen voor stonden. Na 20 jaar post-apocalyptisch is er veel kennis weg en dat zie je straks ook bij Lev.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 8 mei 2025 @ 14:39:46 #230
194233 Friday12
Originele kloon
pi_217575535
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 14:20 schreef Fok-it het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Als in zonder trans was het verhaal hier hetzelfde in gebleven en dus onnodig.
  Forum Admin donderdag 8 mei 2025 @ 14:43:02 #231
35723 crew  GGMM
pi_217575547
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2025 14:30 schreef Aberkullie het volgende:
Alle snowflakes die woke niet aan kunnen zien zonder te schuimbekken kunnen beter nu stoppen met kijken dan. Scheelt ook weer gezeik in dit topic
Klopt mensen met een mening kunnen beter wegwezen hier!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  donderdag 8 mei 2025 @ 14:46:00 #232
319979 Fok-it
All is well
pi_217575558
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2025 14:39 schreef Friday12 het volgende:

[..]
SPOILER
Als in zonder trans was het verhaal hier hetzelfde in gebleven en dus onnodig.
Ja, zoals tientallen toevoegingen die ook 'onnodig' zijn. Als Ellie in een muziekwinkel niet op een gitaar een liedje speelt verandert er ook niks aan het verhaal, maar he iets met creatieve vrijheid enzo.

Maar veel sterkte de komende weken dan. Het zal allemaal niet meevallen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Forum Admin donderdag 8 mei 2025 @ 14:48:18 #233
35723 crew  GGMM
pi_217575567
Dat met die gitaar was vanwege haar band met Joel en dat andere meisje wiens naam ik vergeten ben. dat was wel degelijk relevant
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  donderdag 8 mei 2025 @ 14:50:55 #234
319979 Fok-it
All is well
pi_217575580
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 14:48 schreef GGMM het volgende:
Dat met die gitaar was vanwege haar band met Joel en dat andere meisje wiens naam ik vergeten ben. dat was wel degelijk relevant
Dina?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Forum Admin donderdag 8 mei 2025 @ 14:52:33 #235
35723 crew  GGMM
pi_217575585
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 14:50 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Dina?
Ja.
Het emotioneerde haar en het hielp hun relatie vooruit
  donderdag 8 mei 2025 @ 14:53:55 #236
319979 Fok-it
All is well
pi_217575593
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 14:52 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ja.
Het emotioneerde haar en het hielp hun relatie vooruit
Zeker. Vond het ook een scene die je er niet uit kon knippen. Maar ging me meer erom dat beide gewoon simpelweg een keus van de maker is geweest en dat die het dus niet onnodig vond om toe te voegen
  donderdag 8 mei 2025 @ 14:55:12 #237
194233 Friday12
Originele kloon
pi_217575600
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 14:46 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ja, zoals tientallen toevoegingen die ook 'onnodig' zijn. Als Ellie in een muziekwinkel niet op een gitaar een liedje speelt verandert er ook niks aan het verhaal, maar he iets met creatieve vrijheid enzo.

Maar veel sterkte de komende weken dan. Het zal allemaal niet meevallen
ja als ze zonder gitaar zou gitaarspelen heb je dezelfde vergelijking
  Forum Admin donderdag 8 mei 2025 @ 14:55:14 #238
35723 crew  GGMM
pi_217575601
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 14:53 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Zeker. Vond het ook een scene die je er niet uit kon knippen. Maar ging me meer erom dat beide gewoon simpelweg een keus van de maker is geweest en dat die het dus niet onnodig vond om toe te voegen
Oh
Nee klopt die scenes waren een keuze van de makers van de serie, klopt.
pi_217575649
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 14:35 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vond die pride vlaggen juist wel mooi, vooral omdat Ellie en Dina niet wisten waar die vlaggen voor stonden. Na 20 jaar post-apocalyptisch is er veel kennis weg en dat zie je straks ook bij Lev.
Klopt, maar niet bij het publiek, en dat is het hele punt. Die elementen zijn bedoeld als een 'hey jullie in de echte wereld, we zien jullie en we steunen jullie O+ ' knipoog naar die gemeenschap. Net als heel veel andere elementen in het verhaal overigens. Prima dat je dat wil steunen, maar waarom moet dat hier? Waarom moet dat in een serie over zombies die zich bijna 30 jaar na de val van de maatschappij afspeelt? Het breekt opzettelijk de 4e muur voor een paar seconden sociaal politiek activisme en daar heb ik echt zo'n godgruwelijke hekel aan.

quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2025 14:24 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Zo hé een hele scene aan een pride vlag

:')
Zou dat ook je reactie zijn als Dina volgende aflevering een MAGA petje op straat vindt en daar een mooie closeup van gemaakt wordt? Mijn reactie zou hetzelfde zijn namelijk, maar ik betwijfel of die van jou dat ook is.
No amount of money ever bought a second of time.
  donderdag 8 mei 2025 @ 15:03:36 #240
319979 Fok-it
All is well
pi_217575663
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 15:01 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Klopt, maar niet bij het publiek, en dat is het hele punt. Die elementen zijn bedoeld als een 'hey jullie in de echte wereld, we zien jullie en we steunen jullie O+ ' knipoog naar die gemeenschap. Net als heel veel andere elementen in het verhaal overigens. Prima dat je dat wil steunen, maar waarom moet dat hier? Waarom moet dat in een serie over zombies die zich bijna 30 jaar na de val van de maatschappij afspeelt? Het breekt opzettelijk de 4e muur voor een paar seconden sociaal politiek activisme en daar heb ik echt zo'n godgruwelijke hekel aan.
[..]
Zou dat ook je reactie zijn als Dina volgende aflevering een MAGA petje op straat vindt en daar een mooie closeup van gemaakt wordt? Mijn reactie zou hetzelfde zijn namelijk, maar ik betwijfel of die van jou dat ook is.
Lol wat een vergelijking ook. Op pride worden er al tientallen jaren regenboogvlaggen vertoond. Een Maga pet is van de laatste jaren en dus totaal ridicuul in deze serie
  donderdag 8 mei 2025 @ 15:04:10 #241
319979 Fok-it
All is well
pi_217575667
The first versions of the rainbow flag were flown on June 25, 1978, for the San Francisco Gay Freedom Day parade
pi_217575692
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 15:03 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Lol wat een vergelijking ook. Op pride worden er al tientallen jaren regenboogvlaggen vertoond. Een Maga pet is van de laatste jaren en dus totaal ridicuul in deze serie
Dan maak je er een communistische vlag van. Of een hakenkruis. Het boeit ook geen fuck wat het is, mijn punt vliegt echt volledig over je heen :')
pi_217575694
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 14:43 schreef GGMM het volgende:

[..]
Klopt mensen met een mening kunnen beter wegwezen hier!
Wel als die mening niet inhoudelijk is maar alleen maar even kotsen op ‘woke’
pi_217575710
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2025 15:08 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Wel als die mening niet inhoudelijk is maar alleen maar even kotsen op ‘woke’
Ook zo'n heerlijke dooddoener dit. Als mensen gewoon geen sociaal politiek activisme in hun entertainment willen zien dan zijn ze meteen anti-woke, en daarmee is elke discussie gewoon meteen morsdood gemaakt. Gaat echt altijd hetzelfde :{w
  donderdag 8 mei 2025 @ 15:12:13 #245
319979 Fok-it
All is well
pi_217575726
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 15:07 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Dan maak je er een communistische vlag van. Of een hakenkruis. Het boeit ook geen fuck wat het is, mijn punt vliegt echt volledig over je heen :')
Hadden ze kunnen doen ja. Vind een regenboogvlag een betere en luchtige keus dan een hakenkruis in een dystopische wereld maar had daar weinig politiek statement in gezien
  donderdag 8 mei 2025 @ 15:18:18 #246
194233 Friday12
Originele kloon
pi_217575766
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 15:10 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Ook zo'n heerlijke dooddoener dit. Als mensen gewoon geen sociaal politiek activisme in hun entertainment willen zien dan zijn ze meteen anti-woke, en daarmee is elke discussie gewoon meteen morsdood gemaakt. Gaat echt altijd hetzelfde :{w
Haha grappig he.
  donderdag 8 mei 2025 @ 15:24:24 #247
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_217575821
Wel fijn dat de discussie van het PlayStation topic nu hier naartoe is verplaatst. Misschien maken ze nog wel een serie over Dragon Age.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_217576002
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 15:01 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
[..]
Je hebt de rest van de serie wel gezien? Dat je niet schrikt als die meiden straks lesbisch/bi blijken te zijn en het daarom best grappig is dat zij de betekenis van de pride vlag niet kennen.
  donderdag 8 mei 2025 @ 15:58:43 #249
194233 Friday12
Originele kloon
pi_217576128
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2025 15:43 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Je hebt de rest van de serie wel gezien? Dat je niet schrikt als die meiden straks lesbisch/bi blijken te zijn en het daarom best grappig is dat zij de betekenis van de pride vlag niet kennen.
Op zich een grappig moment.
pi_217576385
Nog maar 3 afleveringen dit seizoen, ik hoop dat het nu wel een beetje een extra versnelling gaat krijgen richting een mooie cliffhanger (die hoogstwaarschijnlijk wel redelijk vastligt nu als je de game hebt gespeeld).
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')