Nee, was geen moeilijke vraag. Ik weet wel nog dat ik geen respons gaf op het antwoord van mijn vorige vraag. Mss was dat het wel. Dat hij mij daarvoor nu totaal negeert nadat ik nog op bezoek geweest ben, nee dat kan niet, vind ik.quote:Op woensdag 23 april 2025 08:36 schreef junkiesietze het volgende:
stelde je hem een moeilijke vraag? word er iets van hem verwacht waarvan je weet dat hij er moeite oid mee heeft?
Ik vind het soms ook moeilijk om te antwoorden op de chat als ik weet dat ik mensen ga teleur stellen, en dan is het makkelijker (voor mezelf) om niks te zeggen. (ja achteraf komt er dan gezeik natuurlijk, maar op het moment zelf voelt het als de enige oplossing)
Betwijfel het, hij is praktisch getrouwd met dat ding.quote:Op woensdag 23 april 2025 08:49 schreef Marsenal het volgende:
Misschien heeft hij zijn telefoon een dagje genegeerd zoals gezonde mensen allemaal zouden moeten!
Ik ook maar als ik geen zin heb om te reageren reageer ik niet. Doe even normaal manquote:Op woensdag 23 april 2025 08:51 schreef SheCanDoIt het volgende:
[..]
Betwijfel het, hij is praktisch getrouwd met dat ding.
Ik geef ook nooit antwoord op mijn eigen vraag, das toch logisch?quote:Op woensdag 23 april 2025 08:44 schreef SheCanDoIt het volgende:
[..]
Nee, was geen moeilijke vraag. Ik weet wel nog dat ik geen respons gaf op het antwoord van mijn vorige vraag. Mss was dat het wel. Dat hij mij daarvoor nu totaal negeert nadat ik nog op bezoek geweest ben, nee dat kan niet, vind ik.
daar heeft hij zijn vriendin wel voorquote:Op woensdag 23 april 2025 08:47 schreef Horzula het volgende:
Misschien heeft hij zijn smartphone op 'niet storen' gezet omdat hij natuurfilms aan het kijken is?
Dan heb je daar antwoord op jouw vraag. Die hebben een knettergeile 24-uursessie ingelast.quote:
ik vind het gewoon frappant, normaal krijg ik binnen 5 min antwoord en nu omdat ik zijn vorig antwoord niet geliked heb ofzo negeert hij me, bizarquote:
Da's nogal een stap om te maken, waarom denk je dat hij zo zou doen? Dat is toch triest pubergedrag? Als hij daadwerkelijk zo zou doen zou ik me afvragen of hij niet eem beperking heeft ofzoquote:Op woensdag 23 april 2025 09:01 schreef SheCanDoIt het volgende:
[..]
ik vind het gewoon frappant, normaal krijg ik binnen 5 min antwoord en nu omdat ik zijn vorig antwoord niet geliked heb ofzo negeert hij me, bizar
perfect is hij niet maar blijft wel mijn broerquote:Op woensdag 23 april 2025 09:25 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Da's nogal een stap om te maken, waarom denk je dat hij zo zou doen? Dat is toch triest pubergedrag? Als hij daadwerkelijk zo zou doen zou ik me afvragen of hij niet eem beperking heeft ofzo
Hij of jij (gezien je overreagerende overpeinzingen)?quote:Op woensdag 23 april 2025 08:51 schreef SheCanDoIt het volgende:
[..]
En dan moet je notificaties van Whatsapp aan hebben staan en altijd ongelezen berichten lezen?quote:Op woensdag 23 april 2025 08:51 schreef SheCanDoIt het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 april 2025 09:01 schreef SheCanDoIt het volgende:
[..]
omdat ik zijn vorig antwoord niet geliked heb ofzo negeert hij me
Dan is het hevige conflict opgelost.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:56 schreef Cupfighter het volgende:
TS heeft sinds 9.23 vanmorgen geen reactie meer gegeven hier
Dat is toch geen normaal gedrag?
TS is * doorgestreeptquote:Op donderdag 24 april 2025 22:33 schreef Prego het volgende:
Ik ben zo’n broer
Types zoals jij kunnen de boom in, met je gedram
Zou handige feature zijn op WhatsApp voor haar broer.quote:
Zijn broer.quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:33 schreef nostra het volgende:
[..]
Zou handige feature zijn op WhatsApp voor haar broer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |