Ik raak nog afgeleid door een hommel.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:45 schreef kwiwi het volgende:
Ik zie nu helemaal voor me hoe @:cherrylips met een AED onderweg is naar een slachtoffer, onderweg afgeleid raakt door een naderende auto, de chauffeur half z'n auto uit trekt, en 'm die padels op z'n borst plakt.. "bzieeeeee.. BOEF!".
AED op de hommelquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik raak nog afgeleid door een hommel.
Mag ik de brandweervrouwtje zijn?quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo kun je bijna iedereen wel beschrijven met 1 eigenschap, ook gewoon hier in Foqueville
'die lange'
'brandweervrouwtje'
'turbodjoekser'
'chocoladejunk'
'sushimonster'
'grootheidswaanzin'
etc, etc, etc
Iemand is met een honkbalknuppel in z'n gezicht geslagen, en z'n afgebroken tand zit nu in z'n keelquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:48 schreef Flory- het volgende:
Keek net even wat er ergens aan de hand was.
Vraag me dan af wat hier mis is:
AMBULANCE 1 : MED, P064 - Neus-keel-oor en tandprobleem
quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iemand is met een honkbalknuppel in z'n gezicht geslagen, en z'n afgebroken tand zit nu in z'n keel
En ik het grootheidswaanzin?quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag ik de brandweervrouwtje zijn?
Ik ben soms een beetje bang van je.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iemand is met een honkbalknuppel in z'n gezicht geslagen, en z'n afgebroken tand zit nu in z'n keel
als ik dat probeer bij mn telefoon dan wordt het vaak alleen maar ergerquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben blijkbaar niet influencer genoeg om m'n lens even schoon te vegen voor ik een foto maak.
Cool!quote:
Wees gerust, ik heb geen honkbalknuppel.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben soms een beetje bang van je.
Maak je eigen slachtoffer maarquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 22 april 2025 23:07 schreef mschol het volgende:
[..]
mailtje van AH, op mn persoonlijke bonuskaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |