Ik zeg doen.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu heb ik zin morgen kibbeling te halen bij de viskraam.
Die staat hier alleen donderdag en zaterdag.
Meer dan dat.quote:
Op blote voetjes ophalen?quote:Op woensdag 23 april 2025 12:16 schreef CherryLips het volgende:
M'n schoenen liggen ook klaar om te worden opgehaald.
quote:
Ja iedereen mag maar 1 paar schoenen hebbenquote:Op woensdag 23 april 2025 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, anders krijg je ze niet mee.
Het is dan ook rood.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Bal wil hier niet meer weg.![]()
[ afbeelding ]
GEEF.quote:
quote:Op woensdag 23 april 2025 13:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja iedereen mag maar 1 paar schoenen hebben
Het lege bakje?quote:Op woensdag 23 april 2025 13:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is dan ook rood.
[..]
GEEF.
Je schoenenverzameling is nu illegaalquote:
Maar afwisselen met schoenen is juist goed, dan krijgen ze ook de tijd om te luchten waardoor ze niet gaan stinken en langer meegaanquote:Op woensdag 23 april 2025 13:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je schoenenverzameling is nu illegaal
Ama is een snelle eter jaquote:
Ja dan moet je tussendoor dus op blote voeten door industrieterreinen scharrelenquote:Op woensdag 23 april 2025 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar afwisselen met schoenen is juist goed, dan krijgen ze ook de tijd om te luchten waardoor ze niet gaan stinken en langer meegaan
Ja, eens.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heel Foqueville is een snelle eterquote:Op woensdag 23 april 2025 13:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ama is een snelle eter ja
Dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is dan ook rood.
[..]
Kan hier prima hoor, genoeg gras, zand en onverharde grondquote:Op woensdag 23 april 2025 13:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dan moet je tussendoor dus op blote voeten door industrieterreinen scharrelen
Oh kut ik heb net de vuilniszak waar die in zit in de container gegooid.quote:
Het was een klein bakje dus valt best mee. Sowieso ben ik echt geen snelle eter.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ama is een snelle eter ja
Dat is een rupsjenooitgenoeg.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heel Foqueville is een snelle eter
Behalve Etto
GMTA!quote:Op woensdag 23 april 2025 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte.
Oh makkelijk. Mijn geblokte Vans instap schoenen.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |