Is nog steeds onduidelijk. Waarschijnlijk ergens in meiquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:07 schreef Ama het volgende:
@:bomenverzameling Wanneer is de verhuizing?
Die mario piranha plant blijft sws en die Harry Potter Plant ook...quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:09 schreef Ama het volgende:
@:bomenverzameling Als je dan toch LEGO bewaard zou ik echte LEGO bewaren. Van Mario bijv.
Moet je er ook af en toe op uit? Of valt dat wel meequote:Op dinsdag 22 april 2025 21:18 schreef kwiwi het volgende:
Oh lees net dat we weer nieuwe privékleding krijgen van de brandweer, weerbestendige jassen en shirts deze keerBroeken, truien en vesten waren vorig jaar aan de beurt. Dat is altijd super fijne en goede kwaliteit kleding.
Wel slim om voor de verhuizing even goed op te ruimen. Vaak sleep je allerlei zooi van de ene naar de andere berging meequote:Op dinsdag 22 april 2025 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is nog steeds onduidelijk. Waarschijnlijk ergens in mei
[..]
Die mario piranha plant blijft sws en die Harry Potter Plant ook...
Ja soms, maar valt op zich mee. Had nog geluk laatst want ik kon niet, en precies toen is er een klein ongeluk gebeurd met de troep (? Truppe) waar ik normaal bij ben. Ze gingen als eerste naar binnen bij een grote brand in een fabriek, en toen is er door de druk een stalen deur uit de scharnieren gevlogen, zo tegen m'n collega's.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je er ook af en toe op uit? Of valt dat wel mee
Neequote:Op dinsdag 22 april 2025 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
JAWEL
Heb je al lid gemaakt van de Officiele Kaashaatclub
Is dat eerst theorie die je thuis moet doen?quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet ook maar eens beginnen met mijn EHBO-cursus. Anders mag ik niet meedoen met het praktijkgedeelte.
Jawel.quote:
Ja, dat is volgens mij vooral weer de basis vooral.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat eerst theorie die je thuis moet doen?
quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jawel.
Je interview staat al in ons laatste magazine, 'Kaashaat'.
"Het verhaal van Ama: 'ook ik weet nu beter'"
Met foto's en al.
Mooi hoe je met een machinegeweer die kazen omver knaltquote:
omdat het avond isquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:35 schreef Ama het volgende:
Hoezo is de kat nog niet moe. Laat me met rust.
Ja maar normaal gaat ze nu wel slapen omdat ze de hele dag op pad is.quote:
Maar het is lente dus alles is leukquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar normaal gaat ze nu wel slapen omdat ze de hele dag op pad is.
Pffquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het is lente dus alles is leuk
Heb je 112 al eens moeten bellen?quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Je moet wel al snel 112 bellen tegenwoordig. Ik heb alle seizoenen ER en Dr. House gekeken dus kom best wel een eind zou je zeggen.
Ik wel toevallig. Motorongeluk gezien voor mijn ogen op een hele drukke kruising. Auto aan de kant en 112 gebeld. Gelukkig was ik niet de enige die dat deed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |