Ik kan een verklaring van onderzoek van de betreffende meetapparatuur aanvragen door het NMI, waaruit het serienummer blijkt en waardoor de betrouwbaarheid van dit meetmiddel is geverifieerd als bedoeld in de Regeling Meetmiddelen Politie en KLPD d.d. 4 en 7 juli 1997.quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:52 schreef Caland het volgende:
Van een flitspaal kan je het ijkrapport opvragen, geen idee of dat ook van een lasergun kan. Zo niet, ben je redelijk kansloos lijkt me.
Volgens mij kan je altijd eerst bezwaar indienen, mocht dat niet de gewenste uitkomst voor je hebben kan altijd nog naar de (kanton)rechter.quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:56 schreef hangtime het volgende:
[..]
Ik kan een verklaring van onderzoek van de betreffende meetapparatuur aanvragen door het NMI, waaruit het serienummer blijkt en waardoor de betrouwbaarheid van dit meetmiddel is geverifieerd als bedoeld in de Regeling Meetmiddelen Politie en KLPD d.d. 4 en 7 juli 1997.
Maar belangrijkste vraag is, als ik al deze gegevens gekregen heb.
En vervolgens klopt het allemaal, kan ik mijn protest dan intrekken?
Of moet je gewoon voorkomen bij de rechter, als je eenmaal in protest gaat?
Lijkt mij dan toch belangrijk om te checken.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:04 schreef Pensioengenieter het volgende:
https://www.advocaat-verk(...)0van%20de%20lasergun.
Kijk hier eens, er moeten dan vorm fouten zijn anders kun je het wel vergeten denk ik.
Ik zou beginnen met de goede regelingen als je hiermee wil strooien. https://wetten.overheid.nl/BWBR0046949/2022-07-21/quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:56 schreef hangtime het volgende:
[..]
Ik kan een verklaring van onderzoek van de betreffende meetapparatuur aanvragen door het NMI, waaruit het serienummer blijkt en waardoor de betrouwbaarheid van dit meetmiddel is geverifieerd als bedoeld in de Regeling Meetmiddelen Politie en KLPD d.d. 4 en 7 juli 1997.
Maar belangrijkste vraag is, als ik al deze gegevens gekregen heb.
En vervolgens klopt het allemaal, kan ik mijn protest dan intrekken?
Of moet je gewoon voorkomen bij de rechter, als je eenmaal in protest gaat?
Je kan gewoon deze gegevens opvragen, winst waarschuwing: je verspilt je tijd.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:10 schreef hangtime het volgende:
[..]
Lijkt mij dan toch belangrijk om te checken.
Voor hetzelfde geldt is er een lasergun gebruikt die 10 jaar oud is en al poosje niet meer door NMI onderzocht.
Of niet goed gebruikt, te grote afstand voor het type lasergun.
Ik wil gewoon inzien op basis waarvan, of moet ik de agent op zijn blauwe ogen geloven?
Dat doe ik niet, want mijn inziens reed ik 15 tot 20km/h minder hard
Haha inderdaad, kan moeilijk over oude troep zeuren als ik zelf met oude troep kom ;')quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:43 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met de goede regelingen als je hiermee wil strooien. https://wetten.overheid.nl/BWBR0046949/2022-07-21/
Waarom zou die vent in godsnaam geëmotioneerd worden van een (niet eens veel te hard) langsrijdende auto?quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:46 schreef hangtime het volgende:
Voor mij voelt het, alsof hij er zelf 20km/h bij op verzonnen heeft uit emotie.
Nou nee want die info staat gewoon op politie.nl maar is niet altijd up to date. Zo is er ook van een aantal flitsauto geen actueel rapport dus tis niet per definitie verspilde tijd.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:45 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Je kan gewoon deze gegevens opvragen, winst waarschuwing: je verspilt je tijd.
Denk ts niet nogmaals te zien, maar ik durf de uitslag wel te voorspellenquote:Op dinsdag 22 april 2025 12:39 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nou nee want die info staat gewoon op politie.nl maar is niet altijd up to date. Zo is er ook van een aantal flitsauto geen actueel rapport dus tis niet per definitie verspilde tijd.
Beide, voor hetzelfde geldt heeft de agent geen bevoegdheid om dat ding te gebruiken.quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:59 schreef Ridocar het volgende:
Waar gaat het uiteindelijk om? De geldigheid van de meetapparatuur of de verklaring van de agent?
Wat je ook nog kunt doen: alle examenresultaten opvragen van deze agent, voor hetzelfde geld hebben ze hem destijds ten onrechte laten slagen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 15:29 schreef hangtime het volgende:
[..]
... voor hetzelfde geldt heeft de agent geen bevoegdheid om dat ding te gebruiken.....
Laat me raden, je ging bijdehand lopen doen?quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:46 schreef hangtime het volgende:
Voor mij voelt het, alsof hij er zelf 20km/h bij op verzonnen heeft uit emotie.
Kan ook wel kloppen, maar dat is het nadeel van zo’n lasergun. Het is geen gemiddelde over een bepaalde afstand. Even je voet net iets teveel op het gas en je rijdt al snel 20 km/u sneller dan je eigenlijk van plan bent.quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:00 schreef Ceviche het volgende:
Je maakt echt geen enkele kans met 'voor mijn gevoel reed ik niet zo snel'.
Maar het is wel leuk voor de ambtenaren, kunnen ze weer ff hard lachen!quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:00 schreef Ceviche het volgende:
Je maakt echt geen enkele kans met 'voor mijn gevoel reed ik niet zo snel'.
tja. het is dan ook een maximum snelheid op een weg. niet een "doe maar lekker wat zolang je maar gemiddeld zoveel km/uur rijd"snelheid.quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan ook wel kloppen, maar dat is het nadeel van zo’n lasergun. Het is geen gemiddelde over een bepaalde afstand. Even je voet net iets teveel op het gas en je rijdt al snel 20 km/u sneller dan je eigenlijk van plan bent.
neen. dat is een tijd zo geweest en toen heeft justitie bepaald dat men met modelbrieven mocht reageren op deze zaken. dus dat grapje werkt al jaren niet meer.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:29 schreef Merel1808 het volgende:
Laat die mensen van verkeersboete.nl iets voor je indienen, vaak heeft het OM helemaal geen tijd om naar die bezwaarschriften te kijken en na 2 jaar wordt het automatisch geseponeerd.
Daar is cruise control voor uitgevonden.quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan ook wel kloppen, maar dat is het nadeel van zo’n lasergun. Het is geen gemiddelde over een bepaalde afstand. Even je voet net iets teveel op het gas en je rijdt al snel 20 km/u sneller dan je eigenlijk van plan bent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |