Hij verloor hier vorig jaar van Andries Noppert, hoor ik die sjappie op Viaplay zeggenquote:Op zaterdag 26 april 2025 15:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Steen is hevig aan het 180-smijten, alweer.
Ik wil niemand het aandoen om de partijtjes van Edhouse te kijken voor ‘onderzoek’quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:07 schreef Mani89 het volgende:
De purple patch van Edhouse moet wetenschappelijk worden onderzocht.
Voor eeuwig een smet op de lijst met PDC Majorwinnaars.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:07 schreef Mani89 het volgende:
De purple patch van Edhouse moet wetenschappelijk worden onderzocht.
Amusanter zeker, maar op zijn minst net zo fascinerend. Het mentale aspect van het dartsen blijft een ongelofelijk ongrijpbaar enigma.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wil niemand het aandoen om de partijtjes van Edhouse te kijken voor ‘onderzoek’
Bovendien was de purple patch van Petersen veel amusanter en extremer, als je er een moet noemen.
Moet vanavond met mijn team tegen o.a. iemand die laatst voor het eerst in 53 singleduels verloor. Ik vroeg aan een maat van hem hoe je dat twee jaar volhoudt. Er zaten genoeg duels bij waarvan je dacht: "Hoe kan je dat in godsnaam alsnog winnen?!", maar dan is dat toch het mentale aspect. Ook bij de tegenstander.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Amusanter zeker, maar op zijn minst net zo fascinerend. Het mentale aspect van het dartsen blijft een ongelofelijk ongrijpbaar enigma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |