Stijn je komt vandaag wat gefrustreerd over maatquote:Op maandag 21 april 2025 19:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kap ook eens met iedere keer Mark van Bommel en Bert van Marwijk in beeld brengen als Ruben van Bommel een scheet laat.
Vind je Promenade ook leuk?quote:Op maandag 21 april 2025 19:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben fan van mats Deijl net als ik fan ben van ringo Meerveld en luuk brouwers.
Daar zit ik totaal niet mee, eigenlijk.quote:Op maandag 21 april 2025 19:50 schreef Caland het volgende:
Ik heb het idee dat Stijn de 4-0 oorwassing nog niet echt verwerkt heeft
Az speelt.quote:Op maandag 21 april 2025 19:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Stijn je komt vandaag wat gefrustreerd over maat
quote:Op maandag 21 april 2025 19:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Daar zit ik totaal niet mee, eigenlijk.
Goh, dat had ik helemaal niet door. Knap dat jij tussen de regels door kan lezenquote:
En een hoop Zwolse hoon. Nu al geen zin in.quote:
Niemand geeft toch een fuck om die dorpsvetequote:Op maandag 21 april 2025 19:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
En een hoop Zwolse hoon. Nu al geen zin in.
27 april komt me niet helemaal uit voor het kampioenschap, maatje. Nu is dat scenario zeker uit de lucht.quote:
Is Mexx vernoemd naar dat failliete kledingmerk?quote:Op maandag 21 april 2025 19:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mexx wil iets te graag voor eigen succes gaan vandaag
Wat dat betreft ben ik heel goed in het ontleden van de subtekst.quote:Op maandag 21 april 2025 19:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goh, dat had ik helemaal niet door. Knap dat jij tussen de regels door kan lezen
Nee, naar zijn vader. Die heette ook Meerdinkquote:Op maandag 21 april 2025 19:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is Mexx vernoemd naar dat failliete kledingmerk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |