Weinig edgy aan als 85% van Nederland deze man niet volgt. Zelfs de dood van Queen Elisabeth had minder nieuwsquote:Op maandag 21 april 2025 17:03 schreef heywoodu het volgende:
Oh man, dit is zó een heerlijke edgy mening, wow
Heerlijk, ik geniet van hoe wanhopig edgy dit is. Die heerlijke "ik heb er weinig mee, dus ik geloof niet dat dit groot nieuws is"-houding, lekker tegendraads om het tegendraads zijn, bohquote:Op maandag 21 april 2025 17:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Weinig edgy aan als 85% van Nederland deze man niet volgt. Zelfs de dood van Queen Elisabeth had minder nieuws
85% van Nederland is niet eens Nederlands. Vieze expats.quote:Op maandag 21 april 2025 17:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Weinig edgy aan als 85% van Nederland deze man niet volgt. Zelfs de dood van Queen Elisabeth had minder nieuws
Nee was gefaked vgm, bleek een hersenbloeding hoorde ik net op de radio.quote:
Huh alvleesklierkanker faken dat is wel heel raarquote:Op maandag 21 april 2025 17:53 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee was gefaked vgm, bleek een hersenbloeding hoorde ik net op de radio.
Ja trieste mensen op de wereld maar weet niet of het waar is.quote:Op maandag 21 april 2025 17:54 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Huh alvleesklierkanker faken dat is wel heel raar
Echt? Ik hoorde dat het eigenlijk een ingegroeide teennagel in zijn temporaalkwab was.quote:Op maandag 21 april 2025 17:53 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee was gefaked vgm, bleek een hersenbloeding hoorde ik net op de radio.
Iets met zijn hersens volgens verschillende mediaquote:
Ja maar dat hebben al die pausenquote:Op maandag 21 april 2025 18:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Iets met zijn hersens volgens verschillende media
Elizabeth.quote:Op maandag 21 april 2025 17:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ach hij houdt klb nog in leven. Laat hem tochquote:
Hebben die eigenlijk ook een soort paus ofzo?quote:Op maandag 21 april 2025 21:19 schreef halfway het volgende:
Stel nou eens dat het over een hoge moslim ging.
Terechte klacht dit keer van deze TS.quote:Op maandag 21 april 2025 17:01 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Man man man. 1 of andere bejaarde man is overleden. Prima dat dat in het nieuws komt, maar moet er echt over elke gebeurtenis nu een nieuw artikel komen op iedere teringnieuwssite???
De NOS hierboven... Maarliefst 5(!) keer op de frontpage... 2 artikelen, een liveblog, een collectie en een fucking podcastStel je aan zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |