abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 mei 2025 @ 22:42:53 #176
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_217512767
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 22:38 schreef Poefbank het volgende:
Morgen kunnen we weer lekker nonchalant met het elleboogje op de leuning en lekker mee lachen met de boyzzzz
Lekker voetbal gekeken w/
VI opgenomen en wissen dus :+ |:) _O-
pi_217513536
Uitstekend sloopwerk door Moszkowicz. Rustig de feiten uiteengezet tegenover de door de hoofdstroommedia gehersenspoelde Derksen, die niet verder kwam dan wat louter op emoties gebaseerd onderbuikgebrabbel en ''Het is genocide want 48% van de Nederlanders waaronder ik vind dat''. Heel goed dat Moskowicz pareerde dat genocide geen mening is. Om nog maar te zwijgen over Derksens lachwekkende opmerking dat Joden hun onveiligheidsgevoel overdrijven, omdat het bij meneertje in Grolloo zelf niet voorkomt. Man, man, man.

Voor degenen die Moszkowicz om wat voor reden dan ook niet meer uitgenodigd willen zien worden: ik zie toch veel liever hem dan iemand als Hélène die er morgen weer is. Bijzonder sympathieke vrouw, maar voegt inhoudelijk natuurlijk helemaal niets toe.
pi_217513568
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 01:18 schreef Niels_ het volgende:
Uitstekend sloopwerk door Moszkowicz. Rustig de feiten uiteengezet tegenover de door de hoofdstroommedia gehersenspoelde Derksen, die niet verder kwam dan wat louter op emoties gebaseerd onderbuikgebrabbel en ''Het is genocide want 48% van de Nederlanders waaronder ik vind dat''. Heel goed dat Moskowicz pareerde dat genocide geen mening is. Om nog maar te zwijgen over Derksens lachwekkende opmerking dat Joden hun onveiligheidsgevoel overdrijven, omdat het bij meneertje in Grolloo zelf niet voorkomt. Man, man, man.

Voor degenen die Moszkowicz om wat voor reden dan ook niet meer uitgenodigd willen zien worden: ik zie toch veel liever hem dan iemand als Hélène die er morgen weer is. Bijzonder sympathieke vrouw, maar voegt inhoudelijk natuurlijk helemaal niets toe.
Helemaal met je eens. Beetje jammer dat Bram enigszins in de emotie zat (wel begrijpelijk als bijna je hele familie is uitgemoord in de oorlog alleen omdat ze Joods waren) want zonder in de emotie te zitten had zn betoog nog veel meer kracht gehad. Zet de feiten gewoon op een rij. 50k doden volgens Hamas is alsnog slechts een paar procent van de bevolking, in een 3 jaar durende urban warfare is dat ongekend laag. Historisch laag zelfs. De Britten en Amerikanen hebben miljoenen Duitse burgers over de kling gejaagd, ben benieuwd wat voor genocide dat dan wel niet moet zijn geweest…een mega supernova Genocide met een hoofdletter dan…
Overigens jammer dat Genee de kant van Derksen koos en Bram niet gewoon even zn punt liet maken (wat gelukkig uiteindelijk wel gebeurde) want die heeft twee jaar onzin aan die VI tafel moeten aanhoren, en kon nu eindelijk even een paar minuten (langer duurde het niet) zn punt maken.

Alle meningen die met genocide termen strooien, in dit topic en algemeen in Nederland op Israel, zijn gebaseerd op de simpele emoties van elke dag het NOS anti Israel kanaal kijken, en de anti Israel koppen op NU.nl, en andere propaganda kanalen, oa ook op sociale media. Ze zijn NIET gebaseerd op cijfers en gedegen historisch kennis/onderzoek. Daar erger ik me al tijden enorm aan. Er worden lukraak wat burgerslachtoffers iedere dag de ether ingesmeten met wat uitvergroot drama wat standaard is in iedere oorlog, met wat suggestieve/opruiende koppen erbij en de gemiddelde Nederlander is weer wat verder opgezweept tegen Israel. Vervolgens krijg je de reacties in dit topic op Fok en bij de gemiddelde Nederlander, wiens enige nieuwsbronnen anti Israel kanalen zijn, waarvan de NOS dit inmiddels wel bewezen heeft. Net als bijv NRC, Tweakers en NU, toevallig allemaal van dezelfde Belgische antisemitische familie.

[ Bericht 10% gewijzigd door Eagles89 op 02-05-2025 01:48:59 ]
pi_217514368
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 01:42 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Helemaal met je eens. Beetje jammer dat Bram enigszins in de emotie zat (wel begrijpelijk als bijna je hele familie is uitgemoord in de oorlog alleen omdat ze Joods waren) want zonder in de emotie te zitten had zn betoog nog veel meer kracht gehad. Zet de feiten gewoon op een rij. 50k doden volgens Hamas is alsnog slechts een paar procent van de bevolking, in een 3 jaar durende urban warfare is dat ongekend laag. Historisch laag zelfs. De Britten en Amerikanen hebben miljoenen Duitse burgers over de kling gejaagd, ben benieuwd wat voor genocide dat dan wel niet moet zijn geweest…een mega supernova Genocide met een hoofdletter dan…
Overigens jammer dat Genee de kant van Derksen koos en Bram niet gewoon even zn punt liet maken (wat gelukkig uiteindelijk wel gebeurde) want die heeft twee jaar onzin aan die VI tafel moeten aanhoren, en kon nu eindelijk even een paar minuten (langer duurde het niet) zn punt maken.

Alle meningen die met genocide termen strooien, in dit topic en algemeen in Nederland op Israel, zijn gebaseerd op de simpele emoties van elke dag het NOS anti Israel kanaal kijken, en de anti Israel koppen op NU.nl, en andere propaganda kanalen, oa ook op sociale media. Ze zijn NIET gebaseerd op cijfers en gedegen historisch kennis/onderzoek. Daar erger ik me al tijden enorm aan. Er worden lukraak wat burgerslachtoffers iedere dag de ether ingesmeten met wat uitvergroot drama wat standaard is in iedere oorlog, met wat suggestieve/opruiende koppen erbij en de gemiddelde Nederlander is weer wat verder opgezweept tegen Israel. Vervolgens krijg je de reacties in dit topic op Fok en bij de gemiddelde Nederlander, wiens enige nieuwsbronnen anti Israel kanalen zijn, waarvan de NOS dit inmiddels wel bewezen heeft. Net als bijv NRC, Tweakers en NU, toevallig allemaal van dezelfde Belgische antisemitische familie.
Ik ben het niet eens met Johan Derksen omtrent Israël.
Maar het betoog van Bram was echt niet sterk want beschijnt alleen de Joodse kant.

Persoonlijk mogen ze wat mij betreft Gaza helemaal schoonvegen, de daden waren idd echt smerig.

Maar ik snap ook dat het te ver gaat.

De enige mening waarmee ik het eens was was die van Mart de Kruif.
Israël moet oppassen om nog wel geloofwaardig te blijven in de wereld. Het heeft er veel schijn van dat nethanyahu om macht dingen doet.
Vakman pur sang
pi_217516873
Structureel probleem is dat de westerse media bijna alleen de Hamasnieuwsdienst als bron gebruiken, terwijl dat in werkelijkheid een propagandakanaal is. Ze zeggen bv. nooit hoeveel Hamasstrijders onder de doden zijn, maar noemen ze allemaal “burgers” omdat ze weten dat westerlingen dan in de Pavlov-modus schieten. Het is immers heel makkelijk om westerlingen te manipuleren.
pi_217516911
Johan en Wilfred geloven de Hamaszender zonder meer. En dus zijn ze zelf bezig met emotiereacties. En dan ook nog zeggen dat Bram met emotie praat, omdat je in gesprekstechnieken leert dat je dan de uitspraken van een ander makkelijk kan diskwalificeren.
pi_217517238
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 08:30 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik ben het niet eens met Johan Derksen omtrent Israël.
Maar het betoog van Bram was echt niet sterk want beschijnt alleen de Joodse kant.

Persoonlijk mogen ze wat mij betreft Gaza helemaal schoonvegen, de daden waren idd echt smerig.

Maar ik snap ook dat het te ver gaat.

De enige mening waarmee ik het eens was was die van Mart de Kruif.
Israël moet oppassen om nog wel geloofwaardig te blijven in de wereld. Het heeft er veel schijn van dat nethanyahu om macht dingen doet.
Hier ben ik het wel mee eens, maar bedenk wel dat Bram reageert vanuit het feit dat zijn complete familie op zijn vader en een verre neef na zo ongeveer uitgemoord zijn amper 80 jaar geleden. En dan begrijp ik het al veel en veel beter dat die zo emotioneel reageert. Maar inderdaad, het punt snijdt zeker hout wat je noemt, maar ook zou je daar nog de best wel eenzijdige (massa) media tegenover kunnen zetten die nauwelijks échte historische context plaatsen bijvoorbeeld, en al jaren elke dag ruimte in het headline nieuws vrijmaken met koppen als “al het voedsel is nu echt op, Israel laat geen voedsel meer toe” en “uithongering in Gaza door Israel”, en ontelbaar andere voorbeelden dat ik zelfs gestopt ben om van bepaalde Nederlandse kanalen nog het nieuws te volgen.
pi_217519580
Wat een held die Bram. Johan lult maar wat
pi_217519589
Johan heeft het altijd over Joodse mensen. Wat een onzin, je praat ook niet over Drentse mensen, of Hollandse mensen.
pi_217519921
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 18:17 schreef Idisrom het volgende:
Johan heeft het altijd over Joodse mensen. Wat een onzin, je praat ook niet over Drentse mensen, of Hollandse mensen.
De enige verklaring die ik heb is dat hij of zn vrouw (dat zei iemand hier een paar weken terug) iets gruwelijks is aangedaan door de Joodse gemeenschap. Een andere verklaring om zó overduidelijk anti Joods te zijn, die heb ik niet. Onze Johan, al zoveel jaar een heerlijk persoon op TV, die is diep gevallen en blijkt een ordinaire notoire Jodenhater :(
Er is geen enkel feit wat die kan noemen om zn afschuw te duiden, het is allemaal pure onderbuik.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 22:02:32 #186
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_217521301
Operatie voor Helene.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 2 mei 2025 @ 22:06:01 #187
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_217521331
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 22:02 schreef superniger het volgende:
Operatie voor Helene.
Grote neger langsgeweest :?
  vrijdag 2 mei 2025 @ 22:10:27 #188
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_217521379
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 22:02 schreef superniger het volgende:
Operatie voor Helene.
Hersenschade is vaak een groot risico
RED ONS HENNIEGOD
pi_217521440
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 18:51 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
De enige verklaring die ik heb is dat hij of zn vrouw (dat zei iemand hier een paar weken terug) iets gruwelijks is aangedaan door de Joodse gemeenschap. Een andere verklaring om zó overduidelijk anti Joods te zijn, die heb ik niet. Onze Johan, al zoveel jaar een heerlijk persoon op TV, die is diep gevallen en blijkt een ordinaire notoire Jodenhater :(
Er is geen enkel feit wat die kan noemen om zn afschuw te duiden, het is allemaal pure onderbuik.
Nou, dat vind ik dan weer een voorbarige verklaring. Johan reageert op het nieuws dat hij ziet. Overigens heeft hij wel vaker rare racistische opmerkingen, neem het voorbeeld al dat Habtamu de Hoop geen Fries kon zijn, want Friezen horen wit te zijn.
pi_217521501
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 22:17 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nou, dat vind ik dan weer een voorbarige verklaring. Johan reageert op het nieuws dat hij ziet. Overigens heeft hij wel vaker rare racistische opmerkingen, neem het voorbeeld al dat Habtamu de Hoop geen Fries kon zijn, want Friezen horen wit te zijn.
Ja oke maar dat was één uitglijder. Betreft het Joodse geval blijft die echt elke keer weer een soort enorme rant houden uit emotie, en inmiddels duurt dat al 1,5 jaar. En dat Bram dan ff zn punt wilt maken na 1,5 jaar allemaal dom geklets te hebben moeten aanhoren, dat snap ik volledig.
pi_217521532
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 22:23 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ja oke maar dat was één uitglijder. Betreft het Joodse geval blijft die echt elke keer weer een soort enorme rant houden uit emotie, en inmiddels duurt dat al 1,5 jaar. En dat Bram dan ff zn punt wilt maken na 1,5 jaar allemaal dom geklets te hebben moeten aanhoren, dat snap ik volledig.
Dat snap ik ook. Wat was die Bram gespannen zeg, jemig, maar goed, ik vond dat Bram ook het regeringsbeleid van Israel niet durfde af te vallen itt Mart.
pi_217521629
Xenofobie, racisme en antisemitisme zit trouwens diep in onze maatschappij, zowel in taal als handeling.
pi_217522674
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 22:17 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Derksen is op dit punt wel erg tegenstrijdig. Hij komt doorgaans vrij rechts uit de hoek en is ook kritisch op praatprogramma's van de hoofdstroommedia en op een krant als de Volkskrant (over de Telegraaf is hij dan weer erg positief (en terecht)), maar op de laatste is hij dan weer wel niet alleen geabonneerd (dat kan nog, omdat je bijvoorbeeld niet alleen nieuws wil lezen dat je eigen mening bevestigt), maar hij kakelt ook precies de leugens en halve/selectieve waarheden m.b.t. Israël/Gaza na die continu in dat vod verschijnen.
pi_217522701
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 01:46 schreef Niels_ het volgende:

[..]
Derksen is op dit punt wel erg tegenstrijdig. Hij komt doorgaans vrij rechts uit de hoek en is ook kritisch op praatprogramma's van de hoofdstroommedia en op een krant als de Volkskrant (over de Telegraaf is hij dan weer erg positief (en terecht)), maar op de laatste is hij dan weer wel niet alleen geabonneerd (dat kan nog, omdat je bijvoorbeeld niet alleen nieuws wil lezen dat je eigen mening bevestigt), maar hij kakelt ook precies de leugens en halve/selectieve waarheden m.b.t. Israël/Gaza na die continu in dat vod verschijnen.
Het feit dat jij een krant als een vod wegzet, betekent al dat jij bij voorbaat het liefst leest wat je wil lezen. Ik vind dat je ALLE kranten moet lezen, zowel rechts als links en dan pas zelf iets bedenkt tussen de feiten en vertellingen.
Zodra je in een kamp zit word je blind. Maar goed, helicopterviews hebben zelden volk overtuigd.
  Trouwste user 2022 zaterdag 3 mei 2025 @ 09:01:01 #195
7889 tong80
Spleenheup
pi_217523317
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 02:31 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Het feit dat jij een krant als een vod wegzet, betekent al dat jij bij voorbaat het liefst leest wat je wil lezen. Ik vind dat je ALLE kranten moet lezen, zowel rechts als links en dan pas zelf iets bedenkt tussen de feiten en vertellingen.
Zodra je in een kamp zit word je blind. Maar goed, helicopterviews hebben zelden volk overtuigd.
Ik lees links en rechts. Niet alles is fout aan het AD of Telegraaf en niet alles in de Volkskrant is goed verteerbaar.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_217524277
Hoe lang blijven ze die kutwoerts een podium geven. Derksen had vroeger een stokpaardje: als iemand zei wat de mensen wilde horen was het een demagoog. Nou dat doet Chris Woerts ook (wat ik er van kan verstaan). En dan over de hersencapaciteit van Lang beginnen als je zelf nieteens een zin van vier woorden kunt uitspreken zonder te struikelen over je fidodido-gebit. :')
  zaterdag 3 mei 2025 @ 12:56:26 #197
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_217524863
Waarom kijken jullie dan nog?
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  zaterdag 3 mei 2025 @ 13:32:14 #198
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_217525103
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 11:15 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Hoe lang blijven ze die kutwoerts een podium geven. Derksen had vroeger een stokpaardje: als iemand zei wat de mensen wilde horen was het een demagoog. Nou dat doet Chris Woerts ook (wat ik er van kan verstaan). En dan over de hersencapaciteit van Lang beginnen als je zelf nieteens een zin van vier woorden kunt uitspreken zonder te struikelen over je fidodido-gebit. :')
Fidodido-gebit! :D _O-
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_217525153
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 12:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zodat ik weet wat er leeft onder volksbuurters.
pi_217525433
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 12:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
Een bekend fenomeen bij series/artiesten waaraan je veel plezier (hebt) beleefd
Ook al is de downfall overduidelijk ingezet je blijft het desondanks wel volgen/kijken
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')