Zelfs Wilfred weet dat je fascisme niet te veel ruimte moet geven.quote:Op donderdag 24 april 2025 08:02 schreef ISVV het volgende:
Wilfred geeft Wierd veel te weinig ruimte, erg vals van eerstgenoemde. Stelt hem nauwelijks vragen.
Ik heb de als racistische weggezette Wierd nooit kunnen betrappen op een radicale uitspraak in VI. Tot nu toe komt helaas niemand met voorbeelden zodra ze dit benoemen.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vond het erg prettig dat Wierd Duk niet zoveel zei. En goed dat de De Kruif op een normale manier met hem kon discussiëren. Ik had wel het idee dat Wierd tegenover De Kruif een stuk genuanceerder was vergeleken met eerdere radicale uitspraken in VI.
Hij kreeg ook alle ruimte van Genee om dingen te zeggen als hij dat gewild had, maar hij was misschien een beetje moe of zo. Kan gebeuren.
Ik heb eigenlijk vooral gekeken om te weten hoe het nou met Johan zat. Gelukkig valt dat mee, vooralsnog
Ik heb hem nooit racist genoemd, wel radicaal. En ook kortzichtig en daarmee dom. Zeer eenzijdig. Totaal niet mijn cup of tea.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:46 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Ik heb de als racistische weggezette Wierd nooit kunnen betrappen op een radicale uitspraak in VI. Tot nu toe komt helaas niemand met voorbeelden zodra ze dit benoemen.
quote:Op donderdag 24 april 2025 11:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit racist genoemd, wel radicaal. En ook kortzichtig en daarmee dom. Zeer eenzijdig. Totaal niet mijn cup of tea.
quote:Op donderdag 24 april 2025 10:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zelfs Wilfred weet dat je fascisme niet te veel ruimte moet geven.
Zie in Wierd een gefrustreerde man die iets mist toen je nog mensen kon verraden.
Ja, hij moet er altijd zelf tussenkomen omdat Wilfred hem vaak over lijkt te slaan.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vond het erg prettig dat Wierd Duk niet zoveel zei. En goed dat de De Kruif op een normale manier met hem kon discussiëren. Ik had wel het idee dat Wierd tegenover De Kruif een stuk genuanceerder was vergeleken met eerdere radicale uitspraken in VI.
Hij kreeg ook alle ruimte van Genee om dingen te zeggen als hij dat gewild had, maar hij was misschien een beetje moe of zo. Kan gebeuren.
Ik heb eigenlijk vooral gekeken om te weten hoe het nou met Johan zat. Gelukkig valt dat mee, vooralsnog
Hoe minder ruimte die vreselijke volksmenner krijgt hoe beter.quote:Op donderdag 24 april 2025 08:02 schreef ISVV het volgende:
Wilfred geeft Wierd veel te weinig ruimte, erg vals van eerstgenoemde. Stelt hem nauwelijks vragen.
Niemand die hem verbeterde toen hij over die piepjes begon.quote:Op donderdag 24 april 2025 12:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vind Thomas trouwens steeds relaxter worden. Met zijn coopertest!
Ik snap de haat ook niet, maar we zijn hier in de minderheid. Heb al vaker gezegd dat ik 'm juist genuanceerd en welbespraakt vind. Ook veel kennis over Rusland en heb hem ook nooit als Putin-versteher gezien. Hij is wel wat extreem in zijn opvattingen over Israël. Vroeger was dat een links trekjequote:Op donderdag 24 april 2025 10:46 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Ik heb de als racistische weggezette Wierd nooit kunnen betrappen op een radicale uitspraak in VI. Tot nu toe komt helaas niemand met voorbeelden zodra ze dit benoemen.
Wilfred is D66, stemt zoals zijn vrouw uit Iran.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:11 schreef mitt het volgende:
Wilfred heeft al eerder aangegeven Wierd geen fijne gast te vinden. Die zal het irritant vinden dat hij er zo vaak is. En terecht.
Dat kan iedereen wel roepenquote:Op donderdag 24 april 2025 17:33 schreef TjjWester het volgende:
Geen botkanker en operatie geslaagd.
https://www.vandaaginside(...)nderdag-aan-tafel-biquote:Update
Johan laat donderdag weten dat zijn vrouw inmiddels is onderzocht en dat de uitslagen goed zijn. Hierdoor kon ze meteen geopereerd worden aan haar gebroken heup. De operatie is goed verlopen en de vrouw van Johan maakt het goed.
Dat is goed nieuws. Wat een stress zal daar zijn geweest. Bah.quote:Op donderdag 24 april 2025 17:33 schreef TjjWester het volgende:
Geen botkanker en operatie geslaagd.
Natuurlijk...quote:Op donderdag 24 april 2025 21:48 schreef Martinello het volgende:
Genee is de enige niet VVD-stemmer in dit gezelschap.
Bekende Nederlanders zijn vaak rijk en schieten in een "Kom niet aan mijn centen!"-reflex. Dus komen ze in 90% van de gevallen bij de VVD uit. Genee stemde jaren geleden op het CDA. Dan moet je als beetje modern, nog niet oud mens aan hersenverweking lijden.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:48 schreef Martinello het volgende:
Genee is de enige niet VVD-stemmer in dit gezelschap.
Dit is inderdaad een heel vals loeder die misbruik maakt van haar afkomst, kleur, en vrouw zijnquote:Op donderdag 24 april 2025 22:14 schreef Dutch_view het volgende:
Zo jammer dat Klaas Dijkhof niet meer wildeIk kan dit mens niet uitstaan
Genee laat zich toch sponsoren door bedrijven als TUI en OTTO Workforce. 2 bedrijven die drijven op VVD beleid.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:51 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Bekende Nederlanders zijn vaak rijk en schieten in een "Kom niet aan mijn centen!"-reflex. Dus komen ze in 90% van de gevallen bij de VVD uit. Genee stemde jaren geleden op het CDA. Dan moet je als beetje modern, nog niet oud mens aan hersenverweking lijden.
Ja Genee lijkt me, na John de Mol, de grootste geldwolf op de Nederlandse tv.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:41 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Genee laat zich toch sponsoren door bedrijven als TUI en OTTO Workforce. 2 bedrijven die drijven op VVD beleid.
Geen Eus ?Oh ja, gecanceld......quote:
Vond dat heel flauw. Dat was Merol die dat soort liedjes al heel lang maakt. Als parodie op allerlei maatschappelijke dingen overdrijft ze veel zaken, noem het kunst of zo.quote:
Aha op die manier...bedankt voor het stukje contextquote:Op vrijdag 25 april 2025 23:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Vond dat heel flauw. Dat was Merol die dat soort liedjes al heel lang maakt. Als parodie op allerlei maatschappelijke dingen overdrijft ze veel zaken, noem het kunst of zo.
Heeft een grote fanbase in NL en sinds kort ook in Belgie, maar past idd totaal niet in Bar Laat en als je dan selectief stukjes laat zien, komt het idd dom over...
Niet alleen als je selectief stukjes laat zien.quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Vond dat heel flauw. Dat was Merol die dat soort liedjes al heel lang maakt. Als parodie op allerlei maatschappelijke dingen overdrijft ze veel zaken, noem het kunst of zo.
Heeft een grote fanbase in NL en sinds kort ook in Belgie, maar past idd totaal niet in Bar Laat en als je dan selectief stukjes laat zien, komt het idd dom over...
😂quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |