Ik googled op 'Vance wife ill"quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:30 schreef Abrikozentaart het volgende:
Vrouw van JD is erg ziek schijnbaar
Hij was gistermiddag trouwens wel live te horen in het radioprogramma van Jurgen van den Berg, Villa BVD.quote:Op woensdag 23 april 2025 09:19 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Mensen speculeren...hond overleden, vrouw ziek.. er bestaat nog meer als een tv-programma en af en toe een break van Johan is ook niet ergmaar gun hem natuurlijk geen ongemak. Laatste tijd is het wel weer erg veel dezelfde langspeelplaat dus af en toe wat opschudding is niet erg. Overigens nog exact 1 maand tot de zomerstop.
Heeft hij wel verdiend.quote:
Zelf gevallen bedoel je toch?quote:Op woensdag 23 april 2025 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niemand van de trap geduwd deze keer neem ik aan.
User @Old_Pal heeft het mij wel eens anders uitgelegd.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zelf gevallen bedoel je toch?
Old_Pal is nog in twijfel.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niemand van de trap geduwd deze keer neem ik aan.
O... die ouwe Paul ken ik niet....quote:Op woensdag 23 april 2025 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
User @:Old_Pal heeft het mij wel eens anders uitgelegd.
Ik zie nu ook hier dat Evert Santegoed hierover speculeert:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |