Wat een slap verhaal zeg, je draait geen hardcore omdat het geen house is.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:46 schreef Tussle266 het volgende:
Reactietje van de organisatie:
https://www.facebook.com/(...)cQ7H47UMQnyiE5Gnwdl/
De lol met deze lijst houdt niet op; er zijn nu klachten dat de uitzendingen na een week uit de player verdwijnen en door willekeurige 538 programma's worden vervangenquote:Op maandag 6 april 2026 19:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had 'm ook gezien, dus als die player blijft dan red ik me daar ook wel mee
Voordeel met Soundcloud is dat die (bij geen abo) door elkaar staan en fastforward maar beperkt werkt
Destemeer is het statement van de organisatie dat ze geen hardcore draaien omdat het geen house is vreemd, aangezien ze zoveel nummers gedraaid hebben die geen house zijn.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:37 schreef RedShoe het volgende:
Sommige nummers vielen echt niet onder house idd. Meer pop!
Ik vind het nog wel gaan, maar dat kan een tekortkoming van mezelf zijn.quote:Het zit erop! Voor de allereerste keer de House Top 1000 op Radio 538! Gezien de vele reacties heeft iedereen veel geluisterd om een mening te vormen en dat mag! Veranderingen zijn nu eenmaal nooit leuk, maar zoals het was, ging nu eenmaal niet meer ("De House top 1000 moet gewoon weer terug op Fresh FM!" lazen we zelfs).
Maar dan nog. Dit was allemaal next level, qua productie, qua professionaliteit, qua vormgeving, qua techniek, qua DJ-team en natuurlijk vooral qua hoeveelheid (nieuwe) luisteraars. Want daar doen we het voor en even voor de duidelijkheid: dit is bovenal een RADIOprogramma, geen DJ-set. Altijd al zo geweest.
Daarom deden we in het verleden geen hardcore, daarom kiezen we altijd al voor een beperkte stemlijst, want er zijn honderdduizenden goede tracks gemaakt, die passen nooit allemaal in zo'n chart en daarom zijn wij blij met deze enorme kans, die -laten we eerlijk zijn- geen van jullie ooit had verwacht. ZO'N groot radiostation, dat dit aandurft.
Voor komende edities (mochten die weer op 538 zijn) hebben we allemaal meer dan genoeg opmerkingen en wensen van jullie gekregen om te zorgen dat het beter kan. Daar gaan we ook zeker wat mee doen. Het was een beetje zoeken bij zo'n eerste keer.
Daarbij wel gezegd: deze Facebookpagina is gevuld met allemaal puristen, die ook al vonden dat de lijst op Wild te commercieel was, dus we kunnen het voor velen nooit goed doen. Daar staan nu honderdduizenden luisteraars tegenover die het WEL een superweekend vonden en die tussen de (voor hen) bekende tracks nieuwe muziek hebben ontdekt. Alleen dat is al een winstpunt.
We voelden toch even de behoefte om te reageren op die tientallen negatieve berichtjes (wel leuk dat jullie blijkbaar veel geluisterd hebben om je urenlang te ergeren, waarvoor dank), we hebben per slot van rekening ook gereageerd op de duizenden positieve berichten in de 538-app.
Wij danken het hele team van 538 voor de warme ontvangst en de top productie. Hoe dan ook en waar dan ook... tot volgend jaar!
Check de lijst en luister uren terug via de site van 538.nl!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |