Fortran 5 - Heart on the Line (Bassline mix) zie ik nu ook nergens staan in de lijstquote:Op maandag 6 april 2026 11:00 schreef Alpha0 het volgende:
Argh, zie dat Alec Empire - Suicide ook niet in de top 1000 staat, Lethal Industry van Tiësto uiteraard wel.
Het is iets anders en kwalitatief minder dan voorheen. Maar alsnog genoeg leuke muziek en ontdekkingen om er van te genieten. Plus de djs en verhalen zijn nog van kwaliteit. Dus al met al alsnog blij dat ik geluisterd hebquote:Op maandag 6 april 2026 17:45 schreef Tussle266 het volgende:
Het antwoord deels al wetende: is het jullie mee- of tegengevallen?
Ik heb te weinig geluisterd om over het geheel een oordeel te geven, maar die keren dat ik geluisterd hebben vielen tegen omdat ze het teveel ge538 hebben.quote:Op maandag 6 april 2026 17:45 schreef Tussle266 het volgende:
Het antwoord deels al wetende: is het jullie mee- of tegengevallen?
Klopt.quote:Op maandag 6 april 2026 18:41 schreef Alpha0 het volgende:
Bij 538 lijken ze niet eens door te hebben dat ze in 1996 zelf een house top 100 gehad hebben, die meer dan prima was.
Ik zag op gisteren de site van 538 een player met de uren toen ik die nr 377 opzocht. Best kans dat die Mixcloud vervangt. Dus dat is misschien iets om op te letten. Ik hoor ze 3 weken geleden nog zeggen: verder verandert er niets 🤣quote:Op maandag 6 april 2026 18:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb te weinig geluisterd om over het geheel een oordeel te geven, maar die keren dat ik geluisterd hebben vielen tegen omdat ze het teveel ge538 hebben.
Beetje 'vroegâh was alles beter'
Ik ga de complete editie komende tijd tijdens het sporten beluisteren (dan kan ik fastforward op de gewenste momenten) en kan daarna een definitief eindoordeel geven
Ik had 'm ook gezien, dus als die player blijft dan red ik me daar ook wel meequote:Op maandag 6 april 2026 18:57 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zag op gisteren de site van 538 een player met de uren toen ik die nr 377 opzocht. Best kans dat die Mixcloud vervangt. Dus dat is misschien iets om op te letten. Ik hoor ze 3 weken geleden nog zeggen: verder verandert er niets 🤣
De stofzuiger kwam net voorbijquote:Op maandag 6 april 2026 19:01 schreef tjoptjop het volgende:
Ik heb het dit weekend te druk gehad om goed te kunnen luisteren. maar ik mis de kneuterigheid wel een beetje![]()
Opeens 'professionale' reclame ook ipv Glazenwasbedrijf Pietersen, Henry stofzuigers e.d.
Heel serieusquote:Op maandag 6 april 2026 19:03 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Oh fuck serieus? Heb het notabene nog opstaan ook![]()
Dat kan je ze niet kwalijk nemen toch? Dat hoorde bij de kleine zender maar nu het "doorgroeit" is het logisch dat dat niet meer zo isquote:Op maandag 6 april 2026 19:32 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Die hele 538 saus die er nu overheen ligt, heeft het er zeker niet beter op gemaakt. Het klinkt nu veel te gemaakt, terwijl het voorheen wat meer "we doen maar wat" klonk.
Welkom op 538, waar elk nummer 2.37 duurt.quote:Op maandag 6 april 2026 19:41 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Zo, ze haalden net even een flink stuk uit Capricorn - 20hz?
Zolang duurt het complete intro van Dark Train van Underworldquote:Op maandag 6 april 2026 20:03 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Welkom op 538, waar elk nummer 2.37 duurt.
Dat 538 zich als 538 gedraagt kan je ze inderdaad moeilijk kwalijk nemen. Er zijn ook vast heel veel mensen die het in deze vorm hartstikke leuk vinden, zo eerlijk moet je ook gewoon zijn.quote:Op maandag 6 april 2026 19:40 schreef ReibRekkel het volgende:
[..]
Dat kan je ze niet kwalijk nemen toch? Dat hoorde bij de kleine zender maar nu het "doorgroeit" is het logisch dat dat niet meer zo is
En hem uiteraard inkortenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |