Die Killers remix is een lekker nummer, maar het is geen House.quote:Op zondag 5 april 2026 17:03 schreef ReibRekkel het volgende:
Ja die Killers remix was wel een dieptepuntje. Avicii stond er in 2023 ook al 7x in. Nu 2 noteringen extra, dus dat valt nog mee
Dit is wel een beetje de samenvatting van dit lange weekend.quote:
Ik luister al het hele weekend eigenlijk niet. Ik zie dat 377 Black & White Brothers was. Die hebben we wel altijd al gehad op de keuzelijst (niet altijd in de lijst), maar er zit een flink verschil tussen de René & Peran mix (de clubversie) en de radio-edit. Dus ik gok dat de radio-edit bij 538 werd gedraaid.quote:Op zondag 5 april 2026 20:00 schreef D. het volgende:
Je zou verwachten dat in de hogere regionen we toch wel de echte classics tegenkomen, maar denk dat de meerderheid van de stemmers 538-luisteraar is, dus de classics zijn dan ook 538-classics
377 kende ik niet, vind ik niets, en hij stond ook niet in de 2024 lijst (2025 staat niet op de site)
Die angst die iedereen daarmee had toen bekend werd dat 538 hem uit zou gaan zenden is dan ook uitgekomen, helaas. Is ook de veelvoorkomende klacht op X / Twitter (#ht1000). Het had nooit house top 1000 mogen heten. Als het volgend jaar weer 538 is haak ik definitief af, ik zit nu nog af en toe te luisteren.quote:Op zondag 5 april 2026 21:17 schreef StateOfMind het volgende:
Vooropgesteld, ik ben absoluut geen house kenner of liefhebber, ik ben meer van de techno.
Dus ik zou niet echt kunnen zeggen of iets nou house is of net niet, of helemaal niet, maar er komen wel erg veel top 40 dance hits voorbij.
House werd sowieso wel ruim genomen in deze lijst hoor. House, techno, trance, speedgarage, laatste jaren een heel klein beetje early rave. Dat was allemaal prima. Het probleem is nu vooral dat popmuziek ineens is toegestaan. Wat ze bij 538 niet lijken te snappen. Daar denken ze: 4/4 beat, dus 'house'. Maar popproducers gebruiken tegenwoordig ook gewoon software in plaats van een gitaar.quote:Op zondag 5 april 2026 21:17 schreef StateOfMind het volgende:
Vooropgesteld, ik ben absoluut geen house kenner of liefhebber, ik ben meer van de techno.
Dus ik zou niet echt kunnen zeggen of iets nou house is of net niet, of helemaal niet, maar er komen wel erg veel top 40 dance hits voorbij.
Zoals ik het begrijp doe de webcam het de hele tijd, maar valt er weinig uit te zenden op de momenten dat ze een mp3'tje van de 'presentator' afdraaien. Waarom tevreden zijn met 4 onvoldoendes op je rapport als er ook 5 kunnen zijn?quote:
OKquote:Op zondag 5 april 2026 22:21 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp doe de webcam het de hele tijd, maar valt er weinig uit te zenden op de momenten dat ze een mp3'tje van de 'presentator' afdraaien. Waarom tevreden zijn met 4 onvoldoendes op je rapport als er ook 5 kunnen zijn?
Daarnet weer nummers in de verkeerde volgorde gedraaid.quote:Op zaterdag 4 april 2026 01:06 schreef Alpha0 het volgende:
het gaat weer eens fout. Ze moeten 860 draaien maar draaien 859
Waarom gaat ie tegenwoordig weer onder z'n originele naam?quote:Op maandag 6 april 2026 00:16 schreef Alpha0 het volgende:
Iemand vraagt zich af waarom Peter van Leeuwen er dit jaar niet bij is
Dat is vast toeval, en geen manipulatie van de lijstquote:Op maandag 6 april 2026 01:00 schreef ReibRekkel het volgende:
Ondanks alles zijn dit wel lekkere uurtjes hoor! (Omdat er minder pop in de nacht zit)
Lang genoteerd in de 'echte lijst' ook.quote:Op maandag 6 april 2026 16:21 schreef Alpha0 het volgende:
Best jammer dat DJ Jean het origineel van the Launch afdoet als nietszeggend plaatje. The Horn song van The Don is gewoon een prima plaat.
Die vent heeft verder op “het gezicht van” niks met die plaat te maken.quote:Op maandag 6 april 2026 16:21 schreef Alpha0 het volgende:
Best jammer dat DJ Jean het origineel van the Launch afdoet als nietszeggend plaatje. The Horn song van The Don is gewoon een prima plaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |