Wat zit daar in?quote:Op maandag 21 april 2025 14:16 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Het is Pasen dus ik dacht laat ik maar eens gek doen. Dus eerder een feeststolletje gekocht.
Maar ze doen er dus geen standaard poedersuiker meer bij die kapitalistische hufters. Zoveelste vorm van krimpflatie.
[ afbeelding ]
Inb4: feestsnol
Gelukkig heeft de poedersuiker van Van Gilse geen houdbaarheidsdatum.quote:Op maandag 21 april 2025 14:16 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Het is Pasen dus ik dacht laat ik maar eens gek doen. Dus eerder een feeststolletje gekocht.
Maar ze doen er dus geen standaard poedersuiker meer bij die kapitalistische hufters. Zoveelste vorm van krimpflatie.
[ afbeelding ]
Inb4: feestsnol
20% amandelspijs, 3,7% hazelnoten en 3,7% gekonfijnte sinaasappelschilquote:Op maandag 21 april 2025 14:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wat zit daar in?
Inb4: in de feestsnol
eh zemmel goede toevoeging dank je welquote:Op maandag 21 april 2025 14:24 schreef Roesjesjager het volgende:
Dat heet paasbrood, niks feeststol, of ben je moslim ouleh?
Urghquote:Op maandag 21 april 2025 14:31 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
20% amandelspijs, 3,7% hazelnoten en 3,7% gekonfijnte sinaasappelschil
Ik hou ook niet van marsepein. Maar amandelspijs smaakt m.i. niet naar marsepein.quote:
Bezemquote:Op maandag 21 april 2025 14:32 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
eh zemmel goede toevoeging dank je wel
En hoeveel % amandelen zit er in de spijs? De rest is witte bonen? (Moet haast wel voor die prijs)quote:Op maandag 21 april 2025 14:31 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
20% amandelspijs, 3,7% hazelnoten en 3,7% gekonfijnte sinaasappelschil
Jullie hebben niet eens de goddelijke feeststol in België?????quote:Op maandag 21 april 2025 14:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wat zit daar in?
Inb4: in de feestsnol
Leugens. Bron: chatgptquote:Op maandag 21 april 2025 14:57 schreef Mikeytt het volgende:
Overigens hoort dit gewoon. Op een paasstol hoort geen poedersuiker. Dat is alleen bij een kerststol.
Ja, kerststol, niet paasstol.quote:Op maandag 21 april 2025 15:16 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Leugens. Bron: chatgpt
Ja, op een feeststol (of kerststol) hoort traditioneel poedersuiker! Het geeft niet alleen een feestelijke uitstraling, maar zorgt ook voor een lekkere zoete finishing touch, vooral in combinatie met de rozijnen, noten en spijs die vaak in de stol zitten. Je strooit het er meestal overheen vlak voor het serveren.
Die hebben Goedelequote:Op maandag 21 april 2025 14:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jullie hebben niet eens de goddelijke feeststol in België?????
Haten op Urbanus.quote:Op maandag 21 april 2025 15:50 schreef halfway het volgende:
[..]
Die hebben Goedeleen Urbanus natuurlijk
Waarschijnlijk wel hoor, maar als ik nog maar denk aan marsepein dan draai ik mij al om.quote:Op maandag 21 april 2025 14:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jullie hebben niet eens de goddelijke feeststol in België?????
fluiten mannen je dan ook na?quote:Op maandag 21 april 2025 16:52 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel hoor, maar als ik nog maar denk aan marsepein dan draai ik mij al om.
Tevens is elk woord met 'stst' erin echt aids om uit te spreken.quote:Op maandag 21 april 2025 19:40 schreef Lenny77 het volgende:
Stol is trouwens een stom woord.
Stol..
Wie verzint het?
Stol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |