SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Is de rest van de fam ook te vinden in de fruitschaalquote:Op maandag 21 april 2025 09:46 schreef aeque het volgende: [..] Laatst iemand ontmoet die peer heet. Blijft toch een aparte voornaam.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zal ik de volgende keer vragen.quote:Op maandag 21 april 2025 09:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is de rest van de fam ook te vinden in de fruitschaalOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik ken ook iemand die peer heet. Komt gewoon van Peter en is meer een afkorting die dan genormaliseerd is als roepnaam. Z'n vader heet ook Peter en die noemde ze al 'Peet'. Dus de zoon werd dan 'Peer'.quote:Op maandag 21 april 2025 09:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Laatst iemand ontmoet die peer heet. Blijft toch een aparte voornaam.
Dat is hier in deze contreien erg normaal eigenlijk. Maar... als ik er over nadenk dan klinkt het inderdaad wel wat wonderlijk.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat is er aan de hand dat je een mindere dag hebt?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Same as alwaysquote:Op maandag 21 april 2025 09:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand dat je een mindere dag hebt?
Trust nobody![]()
Oh ja wij hadden een rooie peer aan de barquote:Op maandag 21 april 2025 09:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die peer heet. Komt gewoon van Peter en is meer een afkorting die dan genormaliseerd is als roepnaam. Z'n vader heet ook Peter en die noemde ze al 'Peet'. Dus de zoon werd dan 'Peer'.
Dat is hier in deze contreien erg normaal eigenlijk. Maar... als ik er over nadenk dan klinkt het inderdaad wel wat wonderlijk.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben serieusquote:Hij heeft dat écht. Die Apple watch gebruikt hij puur voor die functionaliteiten en zijn horloge dus gewoon als horloge. Het is ook wel een mooie, dus ik begrijp dat wel. Een echte horloge liefhebber vindt doorgaans de Apple Watch ook niet 'mooi' of bijzonder natuurlijk. Dus een aantal van die mensen die zien zo'n apple watch echt anders. Maar het ziet er wel geinig uit als iemand dus aan elke pols zo'n ding heeft.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Geen verbetering? Hoe lang speelt dit al?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wel een beetje raarquote:Op maandag 21 april 2025 09:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben serieusHij heeft dat écht. Die Apple watch gebruikt hij puur voor die functionaliteiten en zijn horloge dus gewoon als horloge. Het is ook wel een mooie, dus ik begrijp dat wel. Een echte horloge liefhebber vindt doorgaans de Apple Watch ook niet 'mooi' of bijzonder natuurlijk. Dus een aantal van die mensen die zien zo'n apple watch echt anders. Maar het ziet er wel geinig uit als iemand dus aan elke pols zo'n ding heeft.
![]()
![]()
Ja. Al zie je het niet eens altijd, want als hij lange mouwen draagt, dan valt z'n mouw over z'n apple watch.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Sorryquote:Op maandag 21 april 2025 09:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen verbetering? Hoe lang speelt dit al?
Wil er niet over praten hier
Is tot nu toe altijd tegen me gebruiktTrust nobody![]()
Dat was ik niet van plan, maar ik snap het welquote:Op maandag 21 april 2025 09:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Sorry
Wil er niet over praten hier
Is tot nu toe altijd tegen me gebruikt
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Neem er daar maar een peer van danquote:Op maandag 21 april 2025 09:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb alleen kiwi's en banana![]()
quote:Op maandag 21 april 2025 09:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat was ik niet van plan, maar ik snap het wel
Trust nobody![]()
het leven?quote:Op maandag 21 april 2025 09:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand dat je een mindere dag hebt?
Smile, it's free therapy.![]()
Ik mag alle dagen alles
Maar moet vandaag nog wel de rekening verwerken van gisteren
Tikkies sturen
*Lust geen koffie*![]()
We krijgen een nieuwe paus lees ik net.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
@kree ?quote:Op maandag 21 april 2025 10:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
We krijgen een nieuwe paus lees ik net.![]()
![]()
Is deze dood?quote:Op maandag 21 april 2025 10:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
We krijgen een nieuwe paus lees ik net.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 21 april 2025 10:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Yes.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Neequote:Op maandag 21 april 2025 10:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
Iedereen weer gourmetten vanavond?![]()
Lees bijna niemand die gaat gourmetten met Pasen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
In mijn geval is het een dame en het kwam nergens vandaan. Gewoon Peer.quote:Op maandag 21 april 2025 09:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die peer heet. Komt gewoon van Peter en is meer een afkorting die dan genormaliseerd is als roepnaam. Z'n vader heet ook Peter en die noemde ze al 'Peet'. Dus de zoon werd dan 'Peer'.
Dat is hier in deze contreien erg normaal eigenlijk. Maar... als ik er over nadenk dan klinkt het inderdaad wel wat wonderlijk.
Oké dat heb ik idd ook nog nooit gehoordquote:Op maandag 21 april 2025 10:06 schreef aeque het volgende:
[..]
In mijn geval is het een dame en het kwam nergens vandaan. Gewoon Peer.
Ken er meer die gisteren gingen BBQ enquote:Op maandag 21 april 2025 10:06 schreef Moeraskat het volgende:
Lees bijna niemand die gaat gourmetten met Pasen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik geloof je hoor. Ik vind het gewoon achterlijk.quote:Op maandag 21 april 2025 09:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben serieusHij heeft dat écht. Die Apple watch gebruikt hij puur voor die functionaliteiten en zijn horloge dus gewoon als horloge. Het is ook wel een mooie, dus ik begrijp dat wel. Een echte horloge liefhebber vindt doorgaans de Apple Watch ook niet 'mooi' of bijzonder natuurlijk. Dus een aantal van die mensen die zien zo'n apple watch echt anders. Maar het ziet er wel geinig uit als iemand dus aan elke pols zo'n ding heeft.
Achterlijk nog welquote:Op maandag 21 april 2025 10:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik geloof je hoor. Ik vind het gewoon achterlijk.
waarom lees je pulp?quote:Op maandag 21 april 2025 10:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
jaaaaaaaquote:Op maandag 21 april 2025 10:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
Iedereen weer gourmetten vanavond?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hou van smartwatches
Droeg eerst geen horloge maar nu ik al de data krijg, zoveel dopamine momentjes![]()
Bijna net zo fijn als hier een puntje scorenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik snap nu waarom Dotje nog even op de bank is gaan liggen. Heeft natuurlijk energie nodig voor als jij er bent.quote:
Die heeft alles afgeblazen he. Jij zou nu gaan toch?quote:Op maandag 21 april 2025 10:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik snap nu waarom Dotje nog even op de bank is gaan liggen. Heeft natuurlijk energie nodig voor als jij er bent.![]()
we doen het niet met dot erbijquote:Op maandag 21 april 2025 10:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik snap nu waarom Dotje nog even op de bank is gaan liggen. Heeft natuurlijk energie nodig voor als jij er bent.![]()
Met Dot?quote:Op maandag 21 april 2025 10:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oh maar ik wilde het zo nog gaan doen![]()
Ik ging er vanuit dat dit in dm gewoon weer uitgepraat was tussen jullie.quote:Op maandag 21 april 2025 10:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die heeft alles afgeblazen he. Jij zou nu gaan toch?Nee jij bent morgen aan de beurt toch?quote:
vandaagquote:Op maandag 21 april 2025 10:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat dit in dm gewoon weer uitgepraat was tussen jullie.
[..]
Nee jij bent morgen aan de beurt toch?
Jullie zeiden 3e paasdagquote:
Ik snap er niks meer van, jullie zoeken het maar uit.
Wij gaan het zeker uitzoekenquote:Op maandag 21 april 2025 10:17 schreef aeque het volgende:
Ik snap er niks meer van, jullie zoeken het maar uit.![]()
![]()
Herpesquote:Op maandag 21 april 2025 10:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
On the 12th day of Easter
My true love gave to meOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
wat jus zegt kloptquote:Op maandag 21 april 2025 10:17 schreef aeque het volgende:
Ik snap er niks meer van, jullie zoeken het maar uit.
hij en ik vandaag
dot begon over 3de paasdag
ze wil leftoversze is er nu toch niet
Ieuwquote:
En k heb van kinds af aan al koortslip
Mocht iemand zich afvragen waarom je niet baby's moet kussen, daarom dusHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Iets met afgelikte boterhamquote:Op maandag 21 april 2025 10:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wat jus zegt klopt
hij en ik vandaag
dot begon over 3de paasdag
ze wil leftoversze is er nu toch niet
![]()
![]()
Ik hoef ook geen sex offender veroordeling dus dat is sowieso al een goede reden om het niet te doen.quote:Op maandag 21 april 2025 10:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ieuw
En k heb van kinds af aan al koortslip
Mocht iemand zich afvragen waarom je niet baby's moet kussen, daarom dusAls eentje het heeft weet je dat er sowieso 3 anderen zijn die het ook hebben.quote:
minimaal 3quote:Op maandag 21 april 2025 10:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen sex offender veroordeling dus dat is sowieso al een goede reden om het niet te doen.
[..]
Als eentje het heeft weet je dat er sowieso 3 anderen zijn die het ook hebben.![]()
![]()
Beetje als je bent naar zes handschudden af van iedereen in de wereldquote:Op maandag 21 april 2025 10:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen sex offender veroordeling dus dat is sowieso al een goede reden om het niet te doen.
[..]
Als eentje het heeft weet je dat er sowieso 3 anderen zijn die het ook hebben.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
er was ooit zo'n kaartje.. van wie het met wie deed was handig om soa's te traceren
en nee.. niet met mijn naam erop
Selfie van jou dus.quote:
Daar zijn er meerdere van geweest. R&P sc had op een gegeven moment zelfs een eigen lijst.quote:Op maandag 21 april 2025 10:22 schreef Kissingbird het volgende:
er was ooit zo'n kaartje.. van wie het met wie deed was handig om soa's te traceren
en nee.. niet met mijn naam erop![]()
Oh ja heb ik van gehoordquote:Op maandag 21 april 2025 10:22 schreef Kissingbird het volgende:
Kunnen ook nog een kaart maken met wie wie wil doen
Gisteren weer mooie dingen gezien op WA van een kerel die nu pas de hint kreeg dat de 15 jaar jongere dame hem niet leuk vondHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 21 april 2025 10:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar zijn er meerdere van geweest. R&P sc had op een gegeven moment zelfs een eigen lijst.
dat is dan invulling?quote:Op maandag 21 april 2025 10:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh ja heb ik van gehoord
Kunnen ook nog een kaart maken met wie wie wil doen
Gisteren weer mooie dingen gezien op WA van een kerel die nu pas de hint kreeg dat de 15 jaar jongere dame hem niet leuk vond
maar die man ging er vanuit dat die vrouw hem wel leuk vond?Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 21 april 2025 10:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar zijn er meerdere van geweest. R&P sc had op een gegeven moment zelfs een eigen lijst.
Als het kwaakt als een sc, doet als een sc en eruit ziet als een sc. Dan is het een scTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja ze lachte een keer naar m twee jaar geledenquote:Op maandag 21 april 2025 10:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat is dan invulling?
maar die man ging er vanuit dat die vrouw hem wel leuk vond?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geen SC dit dusquote:Op maandag 21 april 2025 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Als het kwaakt als een sc, doet als een sc en eruit ziet als een sc. Dan is het een sc![]()
Birdie birdquote:Op maandag 21 april 2025 10:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
en lovely love!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook al zonnetje bij jou??![]()
![]()
![]()
![]()
Nee grauw weer buiten, maar nog wel droog.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Yesquote:Op maandag 21 april 2025 10:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een lekker gangetje mag ik hopen?
Ja hier alles lekker hoor
Dat is mooi om te lezen.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik hoop dat het zo opentrekt
Alstuquote:Op maandag 21 april 2025 10:22 schreef Kissingbird het volgende:
Laat mij ook een dagje genieten.quote:
En het is al bijna mei, dus moet het wel eens echt mooi weer worden"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jij ook.quote:Kunnen we regelen.quote:
Ook dat kunnen we regelen.quote:
Wel veel namen op het plaatje zeg, en waarom zijn sommige namen gekleurd?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat zijn de ergstequote:Op maandag 21 april 2025 10:38 schreef Lovely het volgende:
Wel veel namen op het plaatje zeg, en waarom zijn sommige namen gekleurd?![]()
![]()
Wel hoor.quote:Geen idee eigenlijk. Maar volgens mij is die lijst sowieso al meer dan 10/15 jaar oud.quote:Op maandag 21 april 2025 10:38 schreef Lovely het volgende:
Wel veel namen op het plaatje zeg, en waarom zijn sommige namen gekleurd?
Oww geen zonnetjequote:Op maandag 21 april 2025 10:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Birdie bird![]()
![]()
![]()
![]()
Nee grauw weer buiten, maar nog wel droog..![]()
Zit hier net buiten in de zon
Misschien is de lijst nu nog groterquote:Op maandag 21 april 2025 10:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel hoor.
[..]
Geen idee eigenlijk. Maar volgens mij is die lijst sowieso al meer dan 10/15 jaar oud.
Dat zijn de soa'squote:Op maandag 21 april 2025 10:38 schreef Lovely het volgende:
Wel veel namen op het plaatje zeg, en waarom zijn sommige namen gekleurd?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee en ik denk dat ie ook niet gaat schijnen vandaagquote:Op maandag 21 april 2025 10:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oww geen zonnetje![]()
Zit hier net buiten in de zon
Ah lekker van genieten dan maar
Heul veul groter zelfsquote:
quote:Op maandag 21 april 2025 10:34 schreef JustinK het volgende:
Laatste voorbereidingen @:Kissingbird![]()
![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Als het toch niks blijkt te zijn heb je wel geluk, na 2 minuten is het alweer klaar.quote:
quote:Op maandag 21 april 2025 10:34 schreef aeque het volgende:
[..]
AlstuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
kleurtje staat voor een bepaalde soa?
quote:Op maandag 21 april 2025 10:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ga straks ook wat opentrekken
@:Kissingbird![]()
dorstig en wil alles leeg zuigen
bij sommige namen missen er nog een aantalquote:Op maandag 21 april 2025 10:38 schreef Lovely het volgende:
Wel veel namen op het plaatje zeg, en waarom zijn sommige namen gekleurd?![]()
maar kun je ook van de huidige users maken zo'n leuke tekening
Ik heb geen idee. Kan het niet terugvinden waar dat voor is.quote:Op maandag 21 april 2025 10:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
kleurtje staat voor een bepaalde soa?
Misschien gebeurd het nu wat minder dan toenquote:Op maandag 21 april 2025 10:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
bij sommige namen missen er nog een aantal![]()
maar kun je ook van de huidige users maken zo'n leuke tekening![]()
quote:Op maandag 21 april 2025 10:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
dorstig en wil alles leeg zuigen
[ afbeelding ]![]()
![]()
De echte playersquote:Op maandag 21 april 2025 10:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
bij sommige namen missen er nog een aantal![]()
maar kun je ook van de huidige users maken zo'n leuke tekeningHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Uh nee............ zeker weten van nietquote:Op maandag 21 april 2025 10:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien gebeurd het nu wat minder dan toen
quote:Op maandag 21 april 2025 10:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien gebeurd het nu wat minder dan toen![]()
Alleen misschien omdat er minder fokkers actief zijn.
Er zijn wel een stuk minder actieve usersquote:Op maandag 21 april 2025 10:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uh nee............ zeker weten van niet![]()
![]()
deze is niet afquote:
quote:Op maandag 21 april 2025 10:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uh nee............ zeker weten van nietOh nja ieder zijn of haar hobbyquote:Op maandag 21 april 2025 10:49 schreef aeque het volgende:
[..]
op FOK! minder actief uhuquote:Op maandag 21 april 2025 10:49 schreef aeque het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 april 2025 10:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Alleen misschien omdat er minder fokkers actief zijn.quote:Op maandag 21 april 2025 10:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er zijn wel een stuk minder actieve users
Had ik al gezegd.quote:Oa omdat deze al meer dan 15 jaar oud is in ieder geval.
Ja gaat over vanmiddagquote:Op maandag 21 april 2025 10:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zie nu dat je dit schrijft whaaaaaaa![]()
![]()
Ik had updates op pauze staanquote:Op maandag 21 april 2025 10:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Had ik al gezegd.Oa omdat deze al meer dan 15 jaar oud is in ieder geval.
![]()
Degene die er zitten zijn wel heel actief.quote:
dan kan je mooi op het schema erbijquote:Op maandag 21 april 2025 10:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ga straks ook wat opentrekken
@:Kissingbird
quote:Op maandag 21 april 2025 10:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dan kan je mooi op het schema erbij![]()
![]()
Ik zal vast beginnen met een nieuwe lijst
quote:Op maandag 21 april 2025 10:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Degene die er zitten zijn wel heel actief.![]()
jup
Geloof dat je er minimaal 2 moet gehad hebben van FOK! om op de lijst te komenquote:Op maandag 21 april 2025 10:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dan kan je mooi op het schema erbij
Is toch niet zo moeilijk?quote:Op maandag 21 april 2025 10:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geloof dat je er minimaal 2 moet gehad hebben van FOK! om op de lijst te komenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Op mijn lijst is de ondergrens 1.quote:Op maandag 21 april 2025 10:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geloof dat je er minimaal 2 moet gehad hebben van FOK! om op de lijst te komen
Loveislikeakiss - Dud0r
Kissingbird - JustinK
ieniminimuis - Monitor
Wie heeft er aanvullingen?
quote:Op maandag 21 april 2025 10:55 schreef aeque het volgende:
Loveislikeakiss - Dud0r
Kissingbird - JustinK
ieniminimuis - Monitor
Wie heeft er aanvullingen?
quote:Op maandag 21 april 2025 10:56 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga brunchen. Fijne lunch straks @:Kissingbird , en doe je best @:JustinK .Brunchse!
![]()
Hij wilde geen bottom zijn dus is niet doorgegaan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op maandag 21 april 2025 10:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij wilde geen bottom zijn dus is niet doorgegaan.![]()
![]()
Nummers jaquote:Op maandag 21 april 2025 10:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Percentage nee
Ga zo maar eens een fokker doen
*Lust geen koffie*![]()
Veel plezier!quote:Op maandag 21 april 2025 10:56 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga brunchen. Fijne lunch straks @:Kissingbird , en doe je best @:JustinK .![]()
![]()
Gaat met jus en mij wel lekker lukken
quote:Op maandag 21 april 2025 10:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Veel plezier!![]()
![]()
Gaat met jus en mij wel lekker lukken![]()
![]()
![]()
![]()
Snap die 'verspreking' welquote:Op maandag 21 april 2025 10:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Veel plezier!![]()
![]()
![]()
![]()
Toch wel jammer dat Justin niks over laat voor de rest. Alle punten en de vrouwen. Beetje egoïstisch wel.quote:Op maandag 21 april 2025 10:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Veel plezier!![]()
![]()
Er is meer in het even dan punten en vrouwenquote:Op maandag 21 april 2025 11:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat Justin niks over laat voor de rest. Alle punten en de vrouwen. Beetje egoïstisch wel.![]()
![]()
quote:Op maandag 21 april 2025 11:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er is meer in het even dan punten en vrouwen
*Lust geen koffie*![]()
Leugensquote:Op maandag 21 april 2025 11:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er is meer in het even dan punten en vrouwen
Ik leef ook een leugen, maar hoef je me niet meteen hier zo mee te confronteren.quote:
Zo rol ikquote:Op maandag 21 april 2025 11:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik leef ook een leugen, maar hoef je me niet meteen hier zo mee te confronteren.![]()
Ik ga even huilend in de foetushouding liggen nu.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
There therequote:Op maandag 21 april 2025 11:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik leef ook een leugen, maar hoef je me niet meteen hier zo mee te confronteren.
Neem een chocolade eitjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gevulde?quote:Op maandag 21 april 2025 11:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
There there
Neem een chocolade eitje
Heb ik ookquote:
Stracciatella gevuld met pure chocoladeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hihiquote:Op maandag 21 april 2025 11:28 schreef Kissingbird het volgende:
Weg zon hier
Gelukkig zie ik straks mijn zonnetje![]()
![]()
![]()
![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja wordt genieten hoorquote:Op maandag 21 april 2025 11:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vast lekkerder met al die Lindt shokowaatjes die jij eet![]()
![]()
![]()
Minimaal topless andere geen interessante info.quote:
Goed voorbereid dusquote:Op maandag 21 april 2025 11:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik heb weinig gegeten, kan er meer in![]()
![]()
Veel te koud voor jongenquote:Op maandag 21 april 2025 11:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Minimaal topless andere geen interessante info.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: