Chicks with dicks.quote:Op maandag 21 april 2025 11:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Denk dat er weinig "girls" op die feesten te vinden zijn. Althans, girls met een vagina, girls met een penis zullen er genoeg te vinden zijn.
Dat hoorde ik ook pas voor het eerst toen ik de roast van Charlie Sheen zag. Blijkbaar liet hij dames coke van zijn penis snuiven, vandaar dat ze dat Sheenis zijn gaan noemen.quote:
Geen reet te doen daarquote:Op maandag 21 april 2025 09:46 schreef Durmada het volgende:
En Arnhem is de gaychemseks hoofdstad van Nederland? Hoezo gebeurt dit specifiek zo heftig in Arnhem? Bijzonder wel.
Is met alles zo toch.quote:Op maandag 21 april 2025 11:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Geniet, maar chemsex met maten.
"Toevallig" toen ik bij de Iriszorg was opgenomen, twee verslaafde homo's uit zo'n scene. Eén ervan injecteerde dat ook direct in de aders. Was blijvend licht gehandicapt aan z'n ruggenmerg.quote:Op maandag 21 april 2025 09:37 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Natuurlijk maar misschien komt het in de homocommunity meer voor en is dat de strekking van het artikel?
Vind ik ook raar.quote:Op maandag 21 april 2025 09:46 schreef Durmada het volgende:
En Arnhem is de gaychemseks hoofdstad van Nederland? Hoezo gebeurt dit specifiek zo heftig in Arnhem? Bijzonder wel.
Misschien kunnen ze dit verbieden, dit lijkt me best gevaarlijk.quote:Op maandag 21 april 2025 09:26 schreef SnodeSnuiter het volgende:
https://www.gld.nl/nieuws(...)evonden-bij-gaysauna
[..]
Wat begon als een veelbelovende titel kwam al snel uit in een totale deceptie waar ik ver van weg wil blijven
Wat voor![]()
Arnchemquote:Op maandag 21 april 2025 09:46 schreef Durmada het volgende:
quote:Op maandag 21 april 2025 11:16 schreef JopieKlaassen het volgende:
Weten we ook gelijk waarom @:jigggy in Arnhem was
KLB / Arnhem 026
Het gaat erom dat meer geld nodig is voor deze gezondheidsproblemen.quote:Op maandag 21 april 2025 09:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
Altijd weer dat slappe geouwehoer dat alleen homo's knettergeile seks hebben aan de drugs. Ook heteroseks is dan een stuk intenser hoor!
Lekker maat, aan de Crystal is het ook wel intens denk ik ja.quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:16 schreef Horzula het volgende:
[..]
Het gaat erom dat meer geld nodig is voor deze gezondheidsproblemen.
Wil je seks met iemand die niet eens weet of ze wel een orgasme kan krijgen?
Join ons in het frikandellen-bos!
Was daar gisteren nog op de Crystal Meth.
Vooral als je het slamt.quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Lekker maat, aan de Crystal is het ook wel intens denk ik ja.
Homomannen zijn taai, hoor.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:22 schreef Rosindawamelink het volgende:
Ik kan mij wel wat feesten herinneren
Op een van de feesten ging de blue en cocaïne nog net niet op een schaal door de zaak heen
400 man allemaal zwaar van de kaart in een omgeving waar het zomaar 70 tot 80 graden kan worden
Dat er tijdens deze feestjes nog geen dode is gevallen mag een wonder heten
quote:Op maandag 21 april 2025 11:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Geniet, maar chemsex met maten.
Zo werkt dat niet in Nederland. Homofoben verliezen bij ons bijna altijd.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:16 schreef FL_Freak het volgende:
Een artikel als deze nodigt helaas weer homofoben en transfoben uit. Dit soort feestjes worden ook gewoon in de hetero scene gedaan. Zolang het allemaal volwassenen zijn en met elkaar doen in toestemming moeten ze het lekker allemaal zelf weten.
ik ben er ok wel eens door Arnhem gekomen , maar tot op heden nog niet verkracht ofzo, ook geen drugs gezien, misschien moeten ze mij nietquote:Op maandag 21 april 2025 09:55 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Enkele jaren geleden is een vriendin van een oom van me wel eens langs Arnhem gereden dus het komt wel heel dichtbij zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |