Je bedoeld Nijmegen?quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
Prachtige stad. Like deze comment als je het met mij eens bent.
Alleen de helft van Berlijn.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Berlijn is een DDR stad totaal niet te vergelijken met het prachtige Arnhem.
Velperbroek bedoel je?quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:31 schreef marc0871 het volgende:
Meh. Kweenie.
Ik kom er eigenlijk alleen voor de N325, om bij het Velperplein de A12 op te gaan.
De trolleybussen mogen ze van mij gewoon lekker ombouwen naar trams, zoals normale steden dat doen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:58 schreef Sapstengel het volgende:
Arnhem voelt aan alsof ze alles van een grote stad op de oppervlakte van een middelgrote provinciestad hebben gezet. Super druk, chaotisch, opgepropt en alle nadelen van een grote stad ipv de voordelen, zoals troep op straat, gare herenhuizen, teveel buitenlanders etc.
Doe jij als chronisch werkloze ook niet.quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:58 schreef knoopie het volgende:
Waarom maak jij je druk om het al dan niet aanwezig zijn van een universiteit? Was je van plan te gaan studeren?
Wat het voordeel van trams tenopzichte van trolleybussen?quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:46 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
De trolleybussen mogen ze van mij gewoon lekker ombouwen naar trams, zoals normale steden dat doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |