Altijd Duits. Altijd passagierskant gehad.quote:Op maandag 21 april 2025 09:58 schreef Hyaenidae het volgende:
Je kunt beter een poll maken uit welk land je auto komt.
Klopt echter in mijn vorige Opel Crossland X gaf die de verkeerde kant aanquote:Op maandag 21 april 2025 09:17 schreef knoopie het volgende:
In bijna elke auto staat er naast het icoontje een pijltje aan welke kant de vulopening zit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de praktijk is het meestal links bij Japanse auto’s, rechts bij Europese/amerikaanse auto’s, maar aan de bestuurderskant bij bestelbusjes.
Dat is wel uitzonderlijk dom van Opel. Doe dan helemaal geen pijltje.quote:Op maandag 21 april 2025 12:11 schreef halfway het volgende:
[..]
Klopt echter in mijn vorige Opel Crossland X gaf die de verkeerde kant aan
Mijn Amerikaan tankt links, de vorige in het midden. En mijn 'Europees' ook linksquote:Op maandag 21 april 2025 09:17 schreef knoopie het volgende:
In bijna elke auto staat er naast het icoontje een pijltje aan welke kant de vulopening zit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de praktijk is het meestal links bij Japanse auto’s, rechts bij Europese/amerikaanse auto’s, maar aan de bestuurderskant bij bestelbusjes.
De uitzondering bevestigd de regel. Bij mij klopte het bij de afgelopen zes auto’s wel. Peugeot rechts, Honda links, Honda 2 links, Citroën rechts, Toyota links, Lexus links.quote:Op maandag 21 april 2025 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn Amerikaan tankt links, de vorige in het midden. En mijn 'Europees' ook links
XJ-Cquote:Op maandag 21 april 2025 20:56 schreef knoopie het volgende:
Valt me nog mee dat zich nog niemand met een jaguar XJ gemeld heeft, die aan beide kanten kan tanken.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |