SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Twijfelde om een foto van een waterfiets in de OP te plaatsen. Maar daarmee maak ik alleen maar mezelf lekker.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dan doe je het na de OPquote:Op zondag 20 april 2025 23:25 schreef StevenHyde het volgende:
Twijfelde om een foto van een waterfiets in de OP te plaatsen. Maar daarmee maak ik alleen maar mezelf lekker.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik denk telkens dat jij Starhopper bent, met z'n Oekraïense vlag als UI!quote:Op zondag 20 april 2025 23:25 schreef StevenHyde het volgende:
Twijfelde om een foto van een waterfiets in de OP te plaatsen. Maar daarmee maak ik alleen maar mezelf lekker.![]()
![]()
Doe betere danquote:Op zondag 20 april 2025 23:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Veel te weinig friet/patat en veel te weinig sausUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja tijd voor een andere UI. Heb alwel een idee welke maar moet dan achter mijn laptop kruipen. Voor nu heb ik dan nog ff fake-starhopper 😉quote:Op zondag 20 april 2025 23:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk telkens dat jij Starhopper bent, met z'n Oekraïense vlag als UI!Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Kloptquote:Op zondag 20 april 2025 23:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Alpaca's zijn echt veel leuker dan lama'sWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoi paashaasjequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: