Eensquote:Op zondag 20 april 2025 20:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De regels voor dit soort incidenten zijn dan ook aangepast.
Dombo is groot Hamiltonfan, die heeft zware tijden.quote:
quote:
Nee hij liep weg na 1 antwoord.quote:Op zondag 20 april 2025 20:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, want hij heeft keurig een interview gegeven
Als dit zo doorgaat beleeft hij een afscheid in de margequote:Op zondag 20 april 2025 20:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dombo is groot Hamiltonfan, die heeft zware tijden.
Jij hebt duidelijk mijn topic nog niet gezien.quote:Op zondag 20 april 2025 20:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dombo is groot Hamiltonfan, die heeft zware tijden.
En dan nog zit het grootste gedeelte van het team in de homebase in Engeland. Alleen Sauber en Ferrari zitten volledig buiten Engeland.quote:Op zondag 20 april 2025 20:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
McLaren is brits.
Dus eigenlijks moet Haas het kampioenschap winnen, want dat is op dit moment het enige Amerikaanse F1 team.
Bij Red Bullquote:
Die denkt "Zat ik maar alvast in het vliegtuig naar huis, naar m'n vrouw en kind dat elk moment geboren kan worden". En geef hem eens ongelijk.quote:
Hij deed een verhaaltje, en dat was dat.quote:
Zak Brown staat er, niet McLaren, beter lezen en of de wiki van Zak Brown bestuderen.quote:Op zondag 20 april 2025 20:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
McLaren is brits.
Dus eigenlijks moet Haas het kampioenschap winnen, want dat is op dit moment het enige Amerikaanse F1 team.
Dat was al meer dan ik zou zeggenquote:
Ik trap niet in je act.quote:Op zondag 20 april 2025 20:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk mijn topic nog niet gezien.
Ik verwijs je er graag naar:
F1 / Oscar Piastri: Over 10 jaar de BESTE allertijden-topic
Terecht. Hij is wederom keihard genaaid door de FIAquote:
Kutland, waardeloze GP en rozenwater op het podium.quote:Op zondag 20 april 2025 20:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Die denkt "Zat ik maar alvast in het vliegtuig naar huis, naar m'n vrouw en kind dat elk moment geboren kan worden". En geef hem eens ongelijk.
1quote:
Het draait niet allemaal om Zak Brown. Dus als je punt wilt maken, doe het dan goed.quote:Op zondag 20 april 2025 20:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zak Brown staat er, niet McLaren, beter lezen en of de wiki van Zak Brown bestuderen.
Hij heeft dat 5 jaar lang Lewis onbestraft zien doen, dan moet hij gokken wat de stewards zullen beslissen, terwijl hij de plek tijdens de SC niet mag teruggeven en bij de herstart niet kan teruggeven zonder meerdere posities te riskeren, en dan krijgt hij straf van een club waarvan hij al weet dat die niet te vertrouwen zijn.quote:Op zondag 20 april 2025 20:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij mag boos zijn natuurlijk. Hij mag het er ook niet mee eens zijn.
Wellicht kijkt hij het incident straks terug en denkt hij er dan genuanceerder over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |