SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
Waarom heet het eigenlijk Mycroft? Heeft dat iets met Lara Croft te maken?quote:Op zondag 20 april 2025 16:24 schreef bondage het volgende:
[..]
JaDe keuken is reeds geplaatst en moet alleen nog de tegelvloer gedaan worden. Hadden de tegels liever eerst gedaan maar door zieke medewerkers bij de aannemer is er eea uitgelopen en we konden de leverdatum van de keuken niet meer verzetten omdat we anders nog twee maand zonder keuken zouden zitten. En steeds uit eten gaat in de papieren lopen dus daar hebben we niet voor gekozen.
![]()
ai ja dat is het vervelende met zo'n project dat alles op elkaar afgestemd is EN dat er altijd wel iets niet goed gaatquote:Op zondag 20 april 2025 16:24 schreef bondage het volgende:
[..]
JaDe keuken is reeds geplaatst en moet alleen nog de tegelvloer gedaan worden. Hadden de tegels liever eerst gedaan maar door zieke medewerkers bij de aannemer is er eea uitgelopen en we konden de leverdatum van de keuken niet meer verzetten omdat we anders nog twee maand zonder keuken zouden zitten. En steeds uit eten gaat in de papieren lopen dus daar hebben we niet voor gekozen.
![]()
Wat nou steeds uit eten gaan![]()
Hadden jullie geen 2 pits elektrische kookding?![]()
![]()
Wel fijn dat jullie de keuken al geplaatst hebben. En ja.. het is niet anders met de tegels. Is wat lastiger voor de tegelzetter maar niet onoverkomelijk. Moet ie gewoon superdepuper voorzichtig zijn bij de keuken![]()
Hier 4 maanden zonder keuken gezetenlang leve de wegwerpbordjes
Morgen ga ik langsquote:Op zondag 20 april 2025 16:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Morgen pas? Of heb je ook een paasbestand?![]()
![]()
Komt goedquote:Op zondag 20 april 2025 16:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]spaar jij je energie maar voor morgen
![]()
![]()
![]()
![]()
Jup ik ben solidairquote:Op zondag 20 april 2025 16:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Morgen pas? Of heb je ook een paasbestand?![]()
Gun SwJ ook wat tijd om met de eieren te spelen
Met de eieren van zijn maatquote:Op zondag 20 april 2025 16:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup ik ben solidair![]()
Gun SwJ ook wat tijd om met de eieren te spelenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Broer van Sherlock.quote:Op zondag 20 april 2025 16:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom heet het eigenlijk Mycroft? Heeft dat iets met Lara Croft te maken?![]()
Dit is niet mijn zak vriendquote:Op zondag 20 april 2025 16:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe krijg je zo'n ringetje over je zak? Vraag ik voor een vriend.Uw ADH vitamine Worst
gewoon spijker.. gaatje erin.. ringetje erdoorquote:Op zondag 20 april 2025 16:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe krijg je zo'n ringetje over je zak? Vraag ik voor een vriend.![]()
leuk projectje
Hmm ik pas dit keer als je het niet erg vindt.quote:Op zondag 20 april 2025 16:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
gewoon spijker.. gaatje erin.. ringetje erdoor![]()
leuk projectje![]()
![]()
We hebben een kookplaatje, oven, magnetron en bbq. We hebben die zeker wel gebruikt maar zijn toch redelijk vaak uit eten gegaan omdat het gewoon een puinhoop was. Vind het sowieso wel fijn even ergens te zijn gezien ik het meeste thuis aan het werk ben en hier de hele dag beetje rondhang.quote:Op zondag 20 april 2025 16:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ai ja dat is het vervelende met zo'n project dat alles op elkaar afgestemd is EN dat er altijd wel iets niet goed gaat![]()
Wat nou steeds uit eten gaan![]()
Hadden jullie geen 2 pits elektrische kookding?![]()
![]()
Wel fijn dat jullie de keuken al geplaatst hebben. En ja.. het is niet anders met de tegels. Is wat lastiger voor de tegelzetter maar niet onoverkomelijk. Moet ie gewoon superdepuper voorzichtig zijn bij de keuken![]()
Hier 4 maanden zonder keuken gezetenlang leve de wegwerpbordjes
Maar kunnen nu weer koken en hebben inmiddels alle kookmeuk weer op de juiste plek liggen. De salon (waar mijn kantoor ook is) lag bezaaid met pannen, borden, kopjes en bestek. Kon daar op een gegeven moment niet meer doorheen kijken helaas en ergerde me eraan. Ook steeds dingen kwijt die je dan weer vind als je het niet nodig hebt.![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 16:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hmm ik pas dit keer als je het niet erg vindt.
ah genoeg spul om op te kokenquote:Op zondag 20 april 2025 16:39 schreef bondage het volgende:
[..]
We hebben een kookplaatje, oven, magnetron en bbq. We hebben die zeker wel gebruikt maar zijn toch redelijk vaak uit eten gegaan omdat het gewoon een puinhoop was. Vind het sowieso wel fijn even ergens te zijn gezien ik het meeste thuis aan het werk ben en hier de hele dag beetje rondhang.
Maar kunnen nu weer koken en hebben inmiddels alle kookmeuk weer op de juiste plek liggen. De salon (waar mijn kantoor ook is) lag bezaaid met pannen, borden, kopjes en bestek. Kon daar op een gegeven moment niet meer doorheen kijken helaas en ergerde me eraan. Ook steeds dingen kwijt die je dan weer vind als je het niet nodig hebt.![]()
is ook leuker om uit eten te gaan (vind ik dan)zeker als het thuis een stoffige puinhoop is
![]()
Aiiii werkt ook niet fijn als je op je eigen plek ook nog keukenzooi had liggen![]()
Wel tevreden tot nu toe?
Ik had achteraf spijt van de kleur kastjeshad wat langer 'moeten' twijfelen
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mycroft_Holmesquote:Ik heb het destijds die naam gegeven omdat het nog niet de functionaliteiten had die Sherlock (voorganger) wel had. Is inmiddels anders maar de naam heb ik behouden.quote:Mycroft Holmes is een personage uit de Sherlock Holmes-verhalen geschreven door Arthur Conan Doyle. Hij is de zeven jaar oudere broer van Sherlock Holmes.
Profiel
Volgens Sherlock Holmes beschikt Mycroft net als hij over de gave om deductief conclusies te trekken uit kleine aanwijzingen. Hij schijnt hier zelfs beter in te zijn dan Sherlock. Hij gebruikt zijn gave echter nooit optimaal, en mist het doorzettingsvermogen om zelf een zaak op te lossen. Derhalve is hij geen detective.![]()
Ahhh leuk idee!quote:Op zondag 20 april 2025 16:42 schreef bondage het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mycroft_Holmes
[..]
Ik heb het destijds die naam gegeven omdat het nog niet de functionaliteiten had die Sherlock (voorganger) wel had. Is inmiddels anders maar de naam heb ik behouden.![]()
![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 16:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je wil gewoon dat ik aan je zak zit!
[ afbeelding ]
Hoe weet je dat?
En alsof jij dat niet wilt![]()
![]()
wasmachine klaar
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
All we ever hear from you is blah, blah, blahquote:
So, all we ever do is go ya, ya, ya
And we don't even care about what they say
'Cause it's ya-ya, ya-ya
Blah-blah, blah-blah
Uw ADH vitamine Worst
Jup, stof is nog steeds niet overal weg. Heb sowieso gewacht totdat ze klaar waren met breken omdat het anders dweilen met de kraan open is.quote:Op zondag 20 april 2025 16:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ah genoeg spul om op te koken![]()
is ook leuker om uit eten te gaan (vind ik dan)zeker als het thuis een stoffige puinhoop is
![]()
Aiiii werkt ook niet fijn als je op je eigen plek ook nog keukenzooi had liggen![]()
Wel tevreden tot nu toe?
Ik had achteraf spijt van de kleur kastjeshad wat langer 'moeten' twijfelen
Ben verder heel erg tevreden, ziet er super strak uit en alles maakt samen een mooi geheel.![]()
Wat. Opwindend.quote:Op zondag 20 april 2025 16:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup zo kun je het krijgen voel je daarna het prikje ook niet meer![]()
![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 16:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, stof is nog steeds niet overal weg. Heb sowieso gewacht totdat ze klaar waren met breken omdat het anders dweilen met de kraan open is.
Ben verder heel erg tevreden, ziet er super strak uit en alles maakt samen een mooi geheel.dat stof is echt fokking irritant! pff
Mooi dat jij/ jullie tevreden zijn met het resultaat![]()
Is het nu klaar??? of ga je nog beginnen aan een volgend project?Smile, it's free therapy.![]()
Zijn nog lang niet klaarquote:Op zondag 20 april 2025 16:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]dat stof is echt fokking irritant! pff
Mooi dat jij/ jullie tevreden zijn met het resultaat![]()
Is het nu klaar??? of ga je nog beginnen aan een volgend project?Er liggen nog wat projecten maar eerst even sparen zodat we het kunnen bekostigen.
![]()
blijkbaar houdt kw van hard............. en vaak.............quote:
denk dat ie toch maar eens in kpd 'moet' gaan kijken
quote:Op zondag 20 april 2025 16:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Zijn nog lang niet klaarEr liggen nog wat projecten maar eerst even sparen zodat we het kunnen bekostigen.
![]()
ik weet dat je vorig jaar al allerlei plannen had
maar nu dus even niks. Is ook wel eens fijn.
Je vult in!!!!!quote:Op zondag 20 april 2025 16:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
blijkbaar houdt kw van hard............. en vaak.............
denk dat ie toch maar eens in kpd 'moet' gaan kijken![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 16:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dit staat je te wachten![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Toe maarquote:Op zondag 20 april 2025 16:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je wil gewoon dat ik aan je zak zit!
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
We hebben de tuin nog helaas, die heeft vorig jaar te weinig aandacht gekregen en begint zo langzamerhand behoorlijk te woekeren. Daar moet dus ook nog veel gebeuren en heb ik niet altijd zin in.quote:Op zondag 20 april 2025 16:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
ik weet dat je vorig jaar al allerlei plannen had
maar nu dus even niks. Is ook wel eens fijn.
![]()
Aiiiiiii daar is al wat tijd ingestoken!!quote:Op zondag 20 april 2025 16:55 schreef bondage het volgende:
[..]
We hebben de tuin nog helaas, die heeft vorig jaar te weinig aandacht gekregen en begin zo langzamerhand een behoorlijk te woekeren. Daar moet dus ook nog veel gebeuren en heb ik niet altijd zin in.Is ook een groot projectje
snap het .. heb niet eens zin om hier in de mini tuin het gras te maaien en plantjes te zettenPlantjes staan er wel al en vandaag al potgrond gekocht
![]()
stapje voor stapjeSmile, it's free therapy.![]()
ja alles komt door Dottquote:Op zondag 20 april 2025 16:56 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] * Moeraskat noteert: Dot moedigt KB aan om aan de zak te zitten.![]()
zelf koken een optie?quote:Op zondag 20 april 2025 16:57 schreef KoningWouter het volgende:
Wordt het vanavond pasta, pizza of kroketten?Smile, it's free therapy.![]()
Jaquote:Op zondag 20 april 2025 16:57 schreef KoningWouter het volgende:
Wordt het vanavond pasta, pizza of kroketten?![]()
Ik heb het niet over sex gehadquote:Op zondag 20 april 2025 16:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tssss jij mag niks zeggen, na vanmorgen![]()
![]()
![]()
en hoi dotWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 20 april 2025 16:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Pasta is zelf gekookt. Alleen heb vanmorgen al lopen bunkeren. Dus moet iets kleins hebben.![]()
![]()
![]()
Indirect ook nietquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 20 april 2025 17:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ja wordt hier nog geneukt of niet?quote:
Zou graag willen maar nu het heeft geregend is alles ontploft... Is echt chaos momenteel en weet niet waar de eerste stap te zetten.quote:Op zondag 20 april 2025 16:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Aiiiiiii daar is al wat tijd ingestoken!!Is ook een groot projectje
snap het .. heb niet eens zin om hier in de mini tuin het gras te maaien en plantjes te zettenPlantjes staan er wel al en vandaag al potgrond gekocht
![]()
stapje voor stapje![]()
Bij het beginquote:Op zondag 20 april 2025 17:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Zou graag willen maar nu het heeft geregend is alles ontploft... Is echt chaos momenteel en weet niet waar de eerste stap te zetten.![]()
![]()
vooraan ergens? tuin is ook groooot
Lichamelijk onderzoekje daarnaquote:Op zondag 20 april 2025 17:13 schreef bondage het volgende:
En loop ook nog kans bij de eerste stap al teken op te lopen maar goed.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
tsss trek je maar hoge sokken aan , lange broek , elastieken daaroverheenquote:Op zondag 20 april 2025 17:13 schreef bondage het volgende:
En loop ook nog kans bij de eerste stap al teken op te lopen maar goed.
Of plastic![]()
![]()
@Lovely bedankt voor de bewolking, het is aangekomen.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Lekker laten huilen, stopt vanzelf wel.quote:Op zondag 20 april 2025 17:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[ afbeelding ]nu huilt de paashaas door jou
70%water zijn veel tranenquote:Op zondag 20 april 2025 17:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Lekker laten huilen, stopt vanzelf wel.
Dacht zelf beginnen met hetgeen op dit moment de meeste aandacht nodig heeft. Echter zit dat (haagwinde) werkelijk door de hele tuin verspreid tezamen met nog vele andere woekerende planten. Vriendin heeft daar ook wat aandeel in want die heeft op plekken wildzaad gestrooid en daar zat meuk bij wat we liever niet hadden gehad.quote:Op zondag 20 april 2025 17:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Bij het begin![]()
![]()
vooraan ergens? tuin is ook groooot![]()
Dat zie je hier op fok vaker, dat er wild zaad wordt gestrooid.quote:Op zondag 20 april 2025 17:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Dacht zelf beginnen met hetgeen op dit moment de meeste aandacht nodig heeft. Echter zit dat (haagwinde) werkelijk door de hele tuin verspreid tezamen met nog vele andere woekerende planten. Vriendin heeft daar ook wat aandeel in want die heeft op plekken wildzaad gestrooid en daar zat meuk bij wat we liever niet hadden gehad.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Sokken over de pijpen maar controleer toch naderhand. Plastic niet gezien dat irri gaat worden.quote:Op zondag 20 april 2025 17:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tsss trek je maar hoge sokken aan , lange broek , elastieken daaroverheen
Of plastic![]()
![]()
![]()
Even opgezocht wat haagwinde is.. ken het wel. Hier last van klimop van de burenquote:Op zondag 20 april 2025 17:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Dacht zelf beginnen met hetgeen op dit moment de meeste aandacht nodig heeft. Echter zit dat (haagwinde) werkelijk door de hele tuin verspreid tezamen met nog vele andere woekerende planten. Vriendin heeft daar ook wat aandeel in want die heeft op plekken wildzaad gestrooid en daar zat meuk bij wat we liever niet hadden gehad.![]()
maar in een tuintje van 10x 10 is het niet zo'n probleem![]()
Aiiii daar zit idd vaak meuk doorheen door die zakjes wildzaad of bijenplantjes etc..
zou haar het onkruid laten verwijderen![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 17:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, elkaar controleren is beste manier
quote:Op zondag 20 april 2025 17:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hey die had ik laatst nog geplaatsthad op dildo gezocht kwam ik oa die tegen
Hazmat pak aanquote:Op zondag 20 april 2025 17:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Sokken over de pijpen maar controleer toch naderhand. Plastic niet gezien dat irri gaat worden.Uw ADH vitamine Worst
Ja ik ook, omdat de dildo van dts opeens binnenkwamquote:Op zondag 20 april 2025 17:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]had op dildo gezocht kwam ik oa die tegen
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 20 april 2025 17:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]had op dildo gezocht kwam ik oa die tegen
Is zo'n irritante klimmende plant met bloemen die lijken op pispotten... En is ze druk mee bezig als ze keer tijd over heeftquote:Op zondag 20 april 2025 17:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Even opgezocht wat haagwinde is.. ken het wel. Hier last van klimop van de buren![]()
maar in een tuintje van 10x 10 is het niet zo'n probleem![]()
Aiiii daar zit idd vaak meuk doorheen door die zakjes wildzaad of bijenplantjes etc..
zou haar het onkruid laten verwijderen![]()
![]()
![]()
Sorry Paashaas.quote:Op zondag 20 april 2025 17:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[ afbeelding ]nu huilt de paashaas door jou![]()
was vergeten dat ik een zakje paasmeuk had gekochtquote:
puber was er net blij meeSmile, it's free therapy.![]()
Fijn! Lekker schranzen.quote:Op zondag 20 april 2025 17:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
was vergeten dat ik een zakje paasmeuk had gekocht
puber was er net blij mee![]()
Had ook waar geweest kunnen zijnquote:Op zondag 20 april 2025 17:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah ja, ik zag een r waar deze niet aanwezig was...Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Jij ook alquote:Op zondag 20 april 2025 17:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah ja, ik zag een r waar deze niet aanwezig was...
Uw ADH vitamine Worst
Jullie lezen ook alleen maar wat jullie willen lezenTrotste mama van Ambar
schien was die al niet aanwezigquote:Op zondag 20 april 2025 17:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah ja, ik zag een r waar deze niet aanwezig was...![]()
[quote]Op zondag 20 april 2025 17:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik las broek uit
[/quote]
bondage ook
mannen
oke oke spuit11
Oh dan is verwilderd geen understatementquote:Op zondag 20 april 2025 17:13 schreef bondage het volgende:
En loop ook nog kans bij de eerste stap al teken op te lopen maar goed.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik las wel boekquote:Op zondag 20 april 2025 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie lezen ook alleen maar wat jullie willen lezen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Komt omdat we geen boek lezenquote:Op zondag 20 april 2025 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie lezen ook alleen maar wat jullie willen lezenUw ADH vitamine Worst
Die is toch al verneuktquote:Op zondag 20 april 2025 17:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vaker doen, is goed voor de zielUw ADH vitamine Worst
Blijkbaarquote:Op zondag 20 april 2025 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie lezen ook alleen maar wat jullie willen lezen![]()
![]()
Als jullie maar niet denken dat ik een boek heb gelezen wanneer ik zeg dat mijn broek uit isUw ADH vitamine Worst
Had al voorgesteld vanaf het terras maar een schutting te plaatsen en het terug te geven aan de natuur... Geen houden meer aan.quote:Op zondag 20 april 2025 17:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh dan is verwilderd geen understatement![]()
Er is onderzoek geweest dat als mensen een boek lezen, mannen vaker non-fictie lezen dan ficie, en vrouwen meer fictie dan non-fictie. Terwijl fictie juist ontzettend goed is voor het verhogen van empathie.Trotste mama van Ambar
Al een paar geiten ingehuurd om het te temmen?quote:Op zondag 20 april 2025 17:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Had al voorgesteld vanaf het terras maar een schutting te plaatsen en het terug te geven aan de natuur... Geen houden meer aan.Trotste mama van Ambar
Zolang het geen 50 tinten grijs is, is alles best.quote:Op zondag 20 april 2025 17:32 schreef hemarookworst het volgende:
Als jullie maar niet denken dat ik een boek heb gelezen wanneer ik zeg dat mijn broek uit is![]()
Toen ik mijn huurhuis moest opleveren waren er ook eisen aan de tuin, als die niet goed was, was dat 750 euroquote:Op zondag 20 april 2025 17:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Had al voorgesteld vanaf het terras maar een schutting te plaatsen en het terug te geven aan de natuur... Geen houden meer aan.
Tuin is duur
En dat was maar 20m2 ofzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik schijt 50 tinten bruinquote:Op zondag 20 april 2025 17:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Zolang het geen 50 tinten grijs is, is alles best.Uw ADH vitamine Worst
Misschien nog niet eens zo'n gek idee. Ik wil dan schapen en hopelijk eten die graag pispot.quote:Op zondag 20 april 2025 17:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Al een paar geiten ingehuurd om het te temmen?![]()
Schapen zijn kieskeurig, geiten niet.quote:Op zondag 20 april 2025 17:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien nog niet eens zo'n gek idee. Ik wil dan schapen en hopelijk eten die graag pispot.Trotste mama van Ambar
Was ergens een 2e hands boeken winkel die dat boek dusdanig vaak binnen hadden gehad als donatie, dat ze er een klein fort van hadden gemaakt in de winkelquote:Op zondag 20 april 2025 17:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Zolang het geen 50 tinten grijs is, is alles best.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Klopt, de weinige momenten dat ik een boek lees is non-fictiequote:Op zondag 20 april 2025 17:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is onderzoek geweest dat als mensen een boek lezen, mannen vaker non-fictie lezen dan ficie, en vrouwen meer fictie dan non-fictie. Terwijl fictie juist ontzettend goed is voor het verhogen van empathie.Uw ADH vitamine Worst
Empathieloze zak hooiquote:Op zondag 20 april 2025 17:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klopt, de weinige momenten dat ik een boek lees is non-fictie![]()
Trotste mama van Ambar
Ik ben pieskeurig, alles netjes in de potquote:Op zondag 20 april 2025 17:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schapen zijn kieskeurig, geiten niet.Uw ADH vitamine Worst
teken zoekenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb een aantal maanden vrijwilligerswerk gedaan in een kringloop en dit was wel het meest ingeleverde boek inderdaad.quote:Op zondag 20 april 2025 17:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Was ergens een 2e hands boeken winkel die dat boek dusdanig vaak binnen hadden gehad als donatie, dat ze er een klein fort van hadden gemaakt in de winkel
Even nadenkenquote:Op zondag 20 april 2025 17:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is onderzoek geweest dat als mensen een boek lezen, mannen vaker non-fictie lezen dan ficie, en vrouwen meer fictie dan non-fictie. Terwijl fictie juist ontzettend goed is voor het verhogen van empathie.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Eigenlijk moeten we de toplaag afgraven en schoon laten maken. Echter is dat nogal duur en kan op dit moment niet. Daarom veel handwerk. Soms best leuk om te doen, zeker als het brandvat er dan ook bij aan staat om alles te verteren.quote:Op zondag 20 april 2025 17:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Toen ik mijn huurhuis moest opleveren waren er ook eisen aan de tuin, als die niet goed was, was dat 750 euro
Tuin is duur
En dat was maar 20m2 ofzo![]()
Ach, het boek was mega slecht. Maar heeft wel meer mensen getriggerd tot het gaan lezen van boeken. Dus wat dat betreft was het een goede zet.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee joh is normaalquote:Op zondag 20 april 2025 17:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zou een dokter zoeken als ik jou wasUw ADH vitamine Worst
Ik lees van alles maar ik probeer ook soms om dingen te lezen die ik niet standaard zou oppakken
En biografie, een historische roman
Ik had laatst per ongeluk smut, maar dan vind ik de sexy scènes meer afleiden van het verhaal
Als ik porno wil dan lees ik wel gewoon porno, daar hoeft geen 100 pagina's verhaal omheenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dus meer fictie lezen en geiten inzetten in de tuin.Trotste mama van Ambar
Hmm, op zoek naar een geitquote:Op zondag 20 april 2025 17:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schapen zijn kieskeurig, geiten niet.Kun je die huren eigenlijk?
![]()
![]()
En anders vast wel ergens lenenquote:Op zondag 20 april 2025 17:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, op zoek naar een geitKun je die huren eigenlijk?
Trotste mama van Ambar
Oh de game gaat over een tweeling waarvan 1 trans is en zijn moeder heeft vermoord als kind.
De moeder was tegen de transitie en wilde één van de tweeling doodschieten, maar het kind was haar voor en stak haar neer. In de game komt de tweeling na 10 jaar weer samen, na de vrijlating, en heeft de transitie toch doorgezet.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Snap ik wel, meeste zullen het niet eens tot het einde lezen en vervolgens ligt het te verstoffen.quote:Op zondag 20 april 2025 17:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Was ergens een 2e hands boeken winkel die dat boek dusdanig vaak binnen hadden gehad als donatie, dat ze er een klein fort van hadden gemaakt in de winkel![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 17:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, op zoek naar een geitKun je die huren eigenlijk?
Klinkt gezelligquote:Op zondag 20 april 2025 17:41 schreef Moeraskat het volgende:
Oh de game gaat over een tweeling waarvan 1 trans is en zijn moeder heeft vermoord als kind.
De moeder was tegen de transitie en wilde één van de tweeling doodschieten, maar het kind was haar voor en stak haar neer. In de game komt de tweeling na 10 jaar weer samen, na de vrijlating, en heeft de transitie toch doorgezet.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:en de keuzes die je maakt in de game hebben invloed op het verhaal.
Lijkt me vermoeiend om met jou naar de supermarkt te gaan dan. Ben je na 8u nog niet klaar.quote:Op zondag 20 april 2025 17:42 schreef hemarookworst het volgende:
Ik lees vooral ingrediëntenlijst van verpakkingenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb m nooit gelezen maar zou m ook niet in mijn boekenkast houdenquote:Op zondag 20 april 2025 17:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Snap ik wel, meeste zullen het niet eens tot het einde lezen en vervolgens ligt het te verstoffen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Allergisch voor iets?quote:Op zondag 20 april 2025 17:42 schreef hemarookworst het volgende:
Ik lees vooral ingrediëntenlijst van verpakkingenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb hem wel gelezen, want anders mag ik er van mezelf niet over zeuren.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mijn verpakkingen hebben over het algemeen maar één ingrediënt.quote:Op zondag 20 april 2025 17:42 schreef hemarookworst het volgende:
Ik lees vooral ingrediëntenlijst van verpakkingen![]()
Knapquote:Op zondag 20 april 2025 17:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Mijn verpakkingen hebben over het algemeen maar één ingrediënt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 17:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Mijn verpakkingen hebben over het algemeen maar één ingrediënt.![]()
![]()
Ingrediënten; mensquote:Op zondag 20 april 2025 17:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Mijn verpakkingen hebben over het algemeen maar één ingrediënt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zit ook bloed in en zoquote:
Niet echt honger en toch wel. Dus ik ga een paar roodschil aardappeltjes in de oven pleuren met knoflook en rozemarijnTrotste mama van Ambar
quote:Op zondag 20 april 2025 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet echt honger en toch wel. Dus ik ga een paar roodschil aardappeltjes in de oven pleuren met knoflook en rozemarijn
Kater gaat straks ossenhaas maken. Want hij wil dat ik genoeg eiwitten krijg. Lief
Was je dat van plan dan?quote:Op zondag 20 april 2025 17:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lijkt me vermoeiend om met jou naar de supermarkt te gaan dan. Ben je na 8u nog niet klaar.
Uw ADH vitamine Worst
hij spuit niet genoeg?quote:Op zondag 20 april 2025 17:45 schreef Moeraskat het volgende:
Kater gaat straks ossenhaas maken. Want hij wil dat ik genoeg eiwitten krijg. Lief
quote:Op zondag 20 april 2025 17:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Mijn verpakkingen hebben over het algemeen maar één ingrediënt.![]()
Uw ADH vitamine Worst
Als ik een steak haal staat dat er toch niet opquote:
Ingrediënten: ogen, haren, longen, maag, hart, darmen, alvleesklier, lever, galblaas, nieren, blaas, baarmoeder, eierstokken, aambeiHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
fijn dat je er weer eens bent bondagequote:Op zondag 20 april 2025 17:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat ja. En nee, ben geen kannibaal voor degene die het verkeerd opvat
Even invoeren in YAZIOquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Oren, ogen, puntje van je neusquote:Op zondag 20 april 2025 17:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als ik een steak haal staat dat er toch niet op
Ingrediënten: ogen, haren, longen, maag, hart, darmen, alvleesklier, lever, galblaas, nieren, blaas, baarmoeder, eierstokken, aambei
Hoofd schouder knie en teen, knie en teenUw ADH vitamine Worst
Woah heb jij die ookquote:
Ik ben hard aan het uitstellen om mijn lunch in te voeren want er klopt toch geen kut van, lunch was een hoopHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is wel te hopenquote:![]()
Dat soort details tellen echter niet, andere ingrediënten bestaan immers ook weer uit meerdere elementen en die noemt men ook niet.![]()
Sperma bevat *zeer weinig eiwit*. Gemiddeld zit er in één zaadlozing (ongeveer 3 tot 5 milliliter) ongeveer *0,1 tot 0,3 gram eiwit*. Dat is verwaarloosbaar als je kijkt naar je dagelijkse eiwitbehoefte, die meestal rond de *50 tot 100 gram per dag* ligt, afhankelijk van je doelen en lichaamsgewicht.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat een stom etiket danquote:Op zondag 20 april 2025 17:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Is wel te hopen![]()
Dat soort details tellen echter niet, andere ingrediënten bestaan immers ook weer uit meerdere elementen en die noemt men ook niet.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat had ik gisteren met dat etentje. Maar ik had elke dag kcal overgehouden zodat ik gisteren gewoon elke ronde mee kon doen.quote:Op zondag 20 april 2025 17:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Woah heb jij die ook
Ik ben hard aan het uitstellen om mijn lunch in te voeren want er klopt toch geen kut van, lunch was een hoopWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En ik heb liever sperma bij m’n ei ipv in m’n maag. Want kinderwens
net niks..quote:Op zondag 20 april 2025 17:49 schreef Moeraskat het volgende:
Sperma bevat *zeer weinig eiwit*. Gemiddeld zit er in één zaadlozing (ongeveer 3 tot 5 milliliter) ongeveer *0,1 tot 0,3 gram eiwit*. Dat is verwaarloosbaar als je kijkt naar je dagelijkse eiwitbehoefte, die meestal rond de *50 tot 100 gram per dag* ligt, afhankelijk van je doelen en lichaamsgewicht.Smile, it's free therapy.![]()
Jammer hèquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En qua percentage?quote:Op zondag 20 april 2025 17:49 schreef Moeraskat het volgende:
Sperma bevat *zeer weinig eiwit*. Gemiddeld zit er in één zaadlozing (ongeveer 3 tot 5 milliliter) ongeveer *0,1 tot 0,3 gram eiwit*. Dat is verwaarloosbaar als je kijkt naar je dagelijkse eiwitbehoefte, die meestal rond de *50 tot 100 gram per dag* ligt, afhankelijk van je doelen en lichaamsgewicht.Uw ADH vitamine Worst
Morgen heel veelquote:Op zondag 20 april 2025 17:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan hoeveel je binnenkrijgt natuurlijk.![]()
![]()
is mij beloofd door @JustinK
Daarom dus ossenhaasquote:Op zondag 20 april 2025 17:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maakt mij niet uit of er veel of weinig eiwit in sperma zit
Bukakke Powerquote:Op zondag 20 april 2025 17:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Morgen heel veel![]()
![]()
is mij beloofd door @:justink
![]()
Vandaag is cheatdayquote:Op zondag 20 april 2025 17:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren met dat etentje. Maar ik had elke dag kcal overgehouden zodat ik gisteren gewoon elke ronde mee kon doen.
De schatting is 2666 kcal
150 gram proteïne
Vind 36 euro nog steeds veel geldHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je zou ongeveer 333x moeten klaarkomen voor 100gram eiwit.
Neem wel een kippetje.
Morgen live op OnlyFans. Even de kas spekken.quote:Op zondag 20 april 2025 17:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
we zien de pics wel verschijnen van je bukakka![]()
Of 333 mannen regelenquote:Op zondag 20 april 2025 17:55 schreef Moeraskat het volgende:
Je zou ongeveer 333x moeten klaarkomen voor 100gram eiwit.
Neem wel een kippetje.Uw ADH vitamine Worst
Ondanks de reputatie een rijke bron van eiwitten te zijn, zou je waarschijnlijk liters sperma moeten consumeren om de gezondheidsvoordelen van voeding te ervaren. Hoewel de hoeveelheid ejaculaat per persoon verschilt – afhankelijk van diverse factoren, zoals leeftijd en gezondheid – is eiwit slechts een klein onderdeel.quote:Op zondag 20 april 2025 17:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Percentage eiwit, dus relatieve hoeveelheid
Sommigen noemen het het zaad! Sperma is de viscusvloeistof die de zaadcellen bevat, maar slechts 3-5% van het sperma bevat zaadcellen. De rest is een mix van meer dan 200 eiwitten , plus meerdere enzymen, aminozuren, vitaminen, vetzuren, suikers, mineralen en vele voedingsstoffen die de zaadcellen voeden en hen in staat stellen te zwemmen.Smile, it's free therapy.![]()
Dus we moeten meer mannen regelen voor de 31 mei meetquote:Op zondag 20 april 2025 17:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ondanks de reputatie een rijke bron van eiwitten te zijn, zou je waarschijnlijk liters sperma moeten consumeren om de gezondheidsvoordelen van voeding te ervaren. Hoewel de hoeveelheid ejaculaat per persoon verschilt – afhankelijk van diverse factoren, zoals leeftijd en gezondheid – is eiwit slechts een klein onderdeel.
Sommigen noemen het het zaad! Sperma is de viscusvloeistof die de zaadcellen bevat, maar slechts 3-5% van het sperma bevat zaadcellen. De rest is een mix van meer dan 200 eiwitten , plus meerdere enzymen, aminozuren, vitaminen, vetzuren, suikers, mineralen en vele voedingsstoffen die de zaadcellen voeden en hen in staat stellen te zwemmen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
jus en ik kunnen niet kijkenquote:Op zondag 20 april 2025 17:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Morgen live op OnlyFans. Even de kas spekken.jammer zeg
Dat laat ik aan anderen over. Ik neem wel een ossenhaasjequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vind ik niet erg. Ik doneer de opbrengst aan een goed doel.quote:Op zondag 20 april 2025 17:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jus en ik kunnen niet kijkenjammer zeg
![]()
wat is het goede doel?quote:Op zondag 20 april 2025 17:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vind ik niet erg. Ik doneer de opbrengst aan een goed doel.
Oef, ja dat is wel geld ja.quote:Op zondag 20 april 2025 17:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vandaag is cheatday
De schatting is 2666 kcal
150 gram proteïne
Vind 36 euro nog steeds veel geldWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mijn oudtante was er net ook voor de paas brunchquote:
Ik heb zelden zoveel cash op zak als dat ik nu hebHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Er komt regen aan boven Limboquote:Op zondag 20 april 2025 17:59 schreef Kissingbird het volgende:
Was me regen beloofd hierMoet ik zometeen alsnog de planten wateren
Trotste mama van Ambar
Voor het gerecht slepen met dit soort misleidingquote:Op zondag 20 april 2025 17:59 schreef Kissingbird het volgende:
Was me regen beloofd hierMoet ik zometeen alsnog de planten wateren
Uw ADH vitamine Worst
Kitten heeft ook flink geint gisteren. Bizar. En eigenlijk te gek voor woorden.quote:Op zondag 20 april 2025 18:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn oudtante was er net ook voor de paas brunch
Ik heb zelden zoveel cash op zak als dat ik nu hebWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
10 euri?quote:Op zondag 20 april 2025 18:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb zelden zoveel cash op zak als dat ik nu hebOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik heb gisteren de winst van een euro jackpot lot geïnd, er nieuwe loten van gekocht en ook ik heb zelden zoveel cash op zak als ik nu hebquote:Op zondag 20 april 2025 18:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb zelden zoveel cash op zak als dat ik nu heb
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Kitten had meer danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gekregen voor pasen vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik hoop in briefjes van 5quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik krijg vannacht ook een beetje regen dus van mij krijgen ze geen waterquote:Op zondag 20 april 2025 18:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Paar uur later zie ik nu. Zou eerst rond 18 uur regenen hier.Trotste mama van Ambar
Maar ik had de hele rekening betaald en zijn wilde voor al de zussen betalen voor de brunch
Klopt allemaal voor geen euro maar kan me niet interesseren
Ergens moet ik sparen maar dit soort dagen zijn gewoon anders, stuur toch nog tikkies naar de zussen voor hun aanhang/kinderen/etcHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
min briefjes, zou wel leuk zijn.
quote:Op zondag 20 april 2025 18:03 schreef Moeraskat het volgende:
Kitten had meer danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gekregen voor pasen vanIk moet echt een familie nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Kitten had meer danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gekregen voor pasen vandat is liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Gelukkig nietquote:
Wel eens Tilburgse kermis gewerkt en dan aan het eind cash betaald krijgen in briefjes van 5
Hij vond het flauw dat ik 2k ging natellenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kitten had meer danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gekregen voor pasen vanIk mag blij zijn dat ik kan eten deze week, maar ja verschil moet er zijn natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nee, jij ging een brief schrijven i.v.m. die euro per inwoner in ruil voor een huis in het bos + hek erom zodat jij boeken kunt schrijven.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh ja.quote:Op zondag 20 april 2025 18:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, jij ging een brief schrijven i.v.m. die euro per inwoner in ruil voor een huis in het bos + hek erom zodat jij boeken kunt schrijven.Trotste mama van Ambar
Zeker lief. Liever dit dan 300 kilo chocola. Zoals voorgaande jaren. Gelukkig hebben ze de hint begrepen.quote:
quote:Op zondag 20 april 2025 18:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik mag blij zijn dat ik kan eten deze week, maar ja verschil moet er zijn natuurlijk.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: