Seixas is de nieuwe Hinault.quote:Op maandag 21 april 2025 15:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Erg bemoedigend om Seixas dit al te zien doen.
In ieder geval een keer een nieuwe Hinault met een motor op het vlakke.quote:Op maandag 21 april 2025 15:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Seixas is de nieuwe Hinault.
Geen druk verder.
Thymen had zich vanochtend al compleet ingedekt omdat hij net van hoogte is gekomen.quote:Op maandag 21 april 2025 15:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Kan ik een meltdown van vader Arensman verwachten?
Ik hoop eigenlijk dat ie voor de klassiekers zal gaanquote:Op maandag 21 april 2025 15:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
In ieder geval een keer een nieuwe Hinault met een motor op het vlakke.
Denk dat veel favorieten voor deze race van hoogte komen. Lijkt mij niet echt een excuus.quote:Op maandag 21 april 2025 15:19 schreef Kloit het volgende:
[..]
Had zich vanochtend al compleet ingedekt omdat hij net van hoogte is gekomen.
Precies, daarom juist uiterst gênant dat je in dit deelnemersveld geen enkele ambitie durft uit te spreken.quote:Op maandag 21 april 2025 15:20 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Denk dat veel favorieten voor deze race van hoogte komen. Lijkt mij niet echt een excuus.
Trek heeft hier een ploeg die prima kan controleren de komende etappes.quote:Op maandag 21 april 2025 15:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Allemaal finales die lastig te controleren zijn deze week. Liggen wel kansen voor de duo's van Picnic PostNL en Decathlon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |