Wel echt belachelijk veel incomplete teams. In het bijzonder van teams die gewoon een development team hebben.quote:Op maandag 21 april 2025 08:59 schreef Steven184 het volgende:
Alpen tour heeft wel eens een slechtere bezetting gehad.
Tour of Tiz cyclingquote:Op maandag 21 april 2025 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik naar een illegale stream aan het kijken ben.
Hij daalt nu erg voorzichtigquote:Op maandag 21 april 2025 14:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Cepeda is flink op de brommer.
Hij zal na afloop zijn gall spuwen.quote:Op maandag 21 april 2025 14:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gall zijn klassement naar de gallemiezen?
Komen daar veel Duitsers?quote:Op maandag 21 april 2025 14:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, deze gaat op de vakantiebestemmingenlijst.
Ze spreken er ook veel Duits toch?quote:
Mark Lotz?quote:Op maandag 21 april 2025 15:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wie verschijnt er zo als eerste? Ciccone?
Bardet?quote:Op maandag 21 april 2025 15:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
De paus.quote:Op maandag 21 april 2025 15:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Derek Gee.quote:Op maandag 21 april 2025 15:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Seixas is de nieuwe Hinault.quote:Op maandag 21 april 2025 15:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Erg bemoedigend om Seixas dit al te zien doen.
In ieder geval een keer een nieuwe Hinault met een motor op het vlakke.quote:Op maandag 21 april 2025 15:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Seixas is de nieuwe Hinault.
Geen druk verder.
Thymen had zich vanochtend al compleet ingedekt omdat hij net van hoogte is gekomen.quote:Op maandag 21 april 2025 15:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Kan ik een meltdown van vader Arensman verwachten?
Ik hoop eigenlijk dat ie voor de klassiekers zal gaanquote:Op maandag 21 april 2025 15:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
In ieder geval een keer een nieuwe Hinault met een motor op het vlakke.
Denk dat veel favorieten voor deze race van hoogte komen. Lijkt mij niet echt een excuus.quote:Op maandag 21 april 2025 15:19 schreef Kloit het volgende:
[..]
Had zich vanochtend al compleet ingedekt omdat hij net van hoogte is gekomen.
Precies, daarom juist uiterst gênant dat je in dit deelnemersveld geen enkele ambitie durft uit te spreken.quote:Op maandag 21 april 2025 15:20 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Denk dat veel favorieten voor deze race van hoogte komen. Lijkt mij niet echt een excuus.
Trek heeft hier een ploeg die prima kan controleren de komende etappes.quote:Op maandag 21 april 2025 15:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Allemaal finales die lastig te controleren zijn deze week. Liggen wel kansen voor de duo's van Picnic PostNL en Decathlon.
Dat was echt pijnlijk.quote:Op maandag 21 april 2025 15:35 schreef wimderon het volgende:
Xavier Pickering heeft het buskruit niet uitgevonden zo te horen.
Dat is wel weer lekker Belgisch-chauvinistisch verwoord, maar ik ben wel minder overtuigd van een gemakkelijke zege voor Pogacar in LBL dan twee dagen geleden.quote:Op maandag 21 april 2025 16:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Na de imposante vertoning van Evenepoel: moet Pogacar vrezen voor mokerslag in Luik-Bastenaken-Luik?
quote:Jan Bakelants: "Méér dan Evenepoel nog vond ik Van Aert een grote morele winnaar in deze Gold Race"
[...]
“Tot slot nog dit: méér dan Evenepoel nog vond ik Wout van Aert een grote morele winnaar in deze Gold Race. We zijn de voorbije weken kritisch geweest voor zijn sprint, maar zondag stond die écht wel op punt. In de achtervolgende groep haalde hij het vóór Michael Matthews, man met een fraai palmares in de Ardennenraces en standaard snel na zo’n zware en lange eendagsklassieker.”
“Laat het Wouts meest hartverwarmende ereplaats van het voorjaar zijn geweest. Een mooie afsluiter en vooral een absolute opsteker in het vooruitzicht van de Giro, waar ik hem heel veel voor mekaar zie krijgen.”
quote:Op maandag 21 april 2025 19:18 schreef Marcoss het volgende:
Ciccone nog een boete gekregen voor het weggooien van de bril
quote:Een van de getuigen heeft toegegeven dat hij betrokken was bij de ontvoering en dat de vier verdwenen mensen op brute wijze om het leven zijn gebracht. “Dit heeft zich afgespeeld op de weg van Novilleros naar Aguadita. We hebben hun keel doorgesneden en ze vervolgens met een kapmes in stukken gehakt”, valt er te lezen in zijn verklaring.
Wij staan - voorlopig - volledig achter Matxin en Gianetti en de Roodhooftjes. Zonder Pogacar en Van der Poel gaat dit hele verhaal natuurlijk niet door.quote:Visma-Lease a Bike, EF-EasyPost, Ineos-Grenadiers, Soudal Quick-Step en Red Bull-BORA-hansgrohe zijn de stuwende ploegen. Ook Lidl-Trek, Intermarché-Wanty, Bahrain-Victorious, Decathlon-AG2R, Picnic-PostNL en Movistar doen mee.
Doen dat niet: Jayco-AlUla en drie Franse ploegen (Groupama-FDJ, Cofidis en Arkea-B&B Hotels). Decathlon-AG2R stelt zich steeds meer internationaal op. De reden van die Franse non is dat ASO nog niet mee in het verhaal stapt. De ploegen durven niet ingaan tegen de machtigste organisatie van de wielersport. ASO organiseert de Tour, Vuelta, Parijs-Nice, Parijs-Roubaix, Waalse Pijl, Luik-Bastenaken-Luik en Dauphiné.
Opvallend, de rijkste ploeg - UAE - gaat nog niet overstag. Het zit wel mee aan de tafel, maar eerder passief. Nochtans is UAE een decision maker want zonder Tadej Pogacar gaat de opzet van One Cycling ‘the best riders in the best races’ niet op. Dat zou ook gelden voor Alpecin-Deceuninck met Mathieu van der Poel.
Plugge is een moordenaar.quote:Het is de bedoeling dat de deelnemende ploegen van One Cycling zo weinig mogelijk andere koersen zullen rijden, maar voor de Tour en de Vuelta - een voorwaarde voor Movistar - zou een uitzondering worden gemaakt.
Als er uitzondering voor de Vuelta wordt gemaakt, dan zou je op z'n allerminst uitzonderingen van de drie grote rondes en alle monumenten verwachten.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
HLN heeft weer een nieuw artikel gepubliceerd over de aanstaande dood van het wielrennen, de door Saoedisch bloedgeld gefinancierde Super League. Heel wat ploegen zijn nog steeds van plan voor één miljoen per jaar de hele geschiedenis van de sport overboord te gooien.
[..]
Wij staan - voorlopig - volledig achter Matxin en Gianetti en de Roodhooftjes. Zonder Pogacar en Van der Poel gaat dit hele verhaal natuurlijk niet door.
[..]
Plugge is een moordenaar.
Ik geloof dat de Giro samen met de wedstrijden van Flanders Classics en dan nog wat internationalere wedstrijden juist dat One Cycling traject zou worden.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als er uitzondering voor de Vuelta wordt gemaakt, dan zou je op z'n allerminst uitzonderingen van de drie grote rondes en alle monumenten verwachten.
Maar een gesplitst peloton, zoals bij golf gebeurde, zou wel een redelijke ramp zijn inderdaad.
Hopelijk focus op de heuvelsquote:Op dinsdag 22 april 2025 15:40 schreef Columbiafan het volgende:
Paul Seksas is stilaan aan het uitgroeien tot een van de beste 18-jarigen ooit.
De Franse media zal ongetwijfeld de hypetrain gaan opstarten voor de grote nieuwe Franse Tour-hoop.quote:Op dinsdag 22 april 2025 15:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hopelijk focus op de heuvels![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |