Ik zal Sander Kleikers uitnodigen om mee te komen posten.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:55 schreef VoMy het volgende:
Verder kan @:wimderon iedereen toch uitnodigen via zijn korte lijntjes met de commentatoren.
We zitten er niet op te wachten en we dringen er niet op aan.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zal Sander Kleikers uitnodigen om mee te komen posten.
De vrienden van Ukyo worden gered door de organisatie. Erg sympathiek. En Zangerle ook.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een zware dag voor Team Ukyo in de Alpen, we noteren drie keer een OTL en ook nog een DNF. En daar is Nahom niet eens bij, hij heeft ondanks het feit dat hij niet in de regen kan rijden de finish gehaald. Wel in de laatste groep, natuurlijk.
Al besproken in #249quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De vrienden van Ukyo worden gered door de organisatie. Erg sympathiek. En Zangerle ook.
Omdat ze hier continu door iedereen worden afgezekenquote:Op donderdag 24 april 2025 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeetje, Arensman heeft een account op Reddit en reageert daar op iedereen die hem feliciteert.
Waarom hebben die renners hier geen account? Dat zou pas leuk zijn.
https://www.instagram.com/reel/CuMxvJeglxc/quote:Op donderdag 24 april 2025 10:33 schreef VoMy het volgende:
[..]
De 7-Eleven, daar struikel je echt over in Noorwegen.
Begint gelijk goed, DAT EFE IPT, wat betekent dat.quote:Op donderdag 24 april 2025 17:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://streamable.com/h66472
wimderongod.
Altijd fijn, zo'n scherpe analist die voor duiding kan zorgen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Begint gelijk goed, DAT EFE IPT, wat betekent dat.
Ik ben geen autist!!quote:Op donderdag 24 april 2025 22:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk totaal niet verbaasd dat een autist als hij op Reddit zit. Nu nog uitvogelen welke user het hier is.
Ze zijn nu zelf ook wel tot de conclusie gekomen dat ze geen kandidaten hebben voor een grote ronde.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:32 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Axel Laurence kwam over van Alpecin-Deceuninck. Hij zei dat hij verbaasd was dat er bij Ineos geen cultuur was om voor dagwinsten te gaan strijden. Hij zei dat ze dagelijks voor de dagwinst moeten gaan strijden, net zoals bij zijn vorige ploeg gebruikelijk was.
https://www.msn.com/nl-nl(...)7L?ocid=BingNewsVerp
Ja, daar keek ik ook wel van op. Hoe kun je dat nu niet door hebben na jarenlang commentaar geven bij wielerwedstrijden.quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Begint gelijk goed, DAT EFE IPT, wat betekent dat.
Een iets zwaardere koers in plaats van een wattshow op de slotklim lijkt mij voor Arensman wel beter.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:08 schreef franklop het volgende:
Waarom rijdt Ineos ( aldus Steef)? Niemand gevaarlijk voorin en bonis weg lijkt mij vrij gunstig
Hij hield nog best lang volquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Ziet er al niet heel kloek meer uit bij Arensman, moet veel gaatjes laten.
Hij wordt pas goed in de tweede week van de Tourquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |