Als ze het nu ook wat beter in beeld zouden brengen allemaal...quote:Op donderdag 24 april 2025 21:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
En de Ronde van de Alpen levert zoals zo vaak. Dit soort ritten (morgen is zwaarder) met een aantal middellange klimmen, steil en snel op en af, moeten ze in grote ronden meer doen.
Axel Laurence kwam over van Alpecin-Deceuninck. Hij zei dat hij verbaasd was dat er bij Ineos geen cultuur was om voor dagwinsten te gaan strijden. Hij zei dat ze dagelijks voor de dagwinst moeten gaan strijden, net zoals bij zijn vorige ploeg gebruikelijk was.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:14 schreef Marcoss het volgende:
Ook wel mooi om te zien dat Ineos veel aanvallender koerst dit seizoen. Waarschijnlijk ook wel ingegeven omdat ze veel minder kwaliteit in het team hebben tov een paar jaar terug, maar toch..
Wat zou WOUT van ons vinden?quote:Op donderdag 24 april 2025 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeetje, Arensman heeft een account op Reddit en reageert daar op iedereen die hem feliciteert.
Waarom hebben die renners hier geen account? Dat zou pas leuk zijn.
Wout (of wie dan ook van Visma) in discussie met Pistolero, dat willen we zien.quote:
Ik slijp de messen alvast, laat maar komen.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wout (of wie dan ook van Visma) in discussie met Pistolero, dat willen we zien.
Is zijn pa eigenlijk nog ergens te vinden op de socials? Dat was ook een fantastische rubriek.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:46 schreef Marcoss het volgende:
[ x ]
Op X reageerde hij ook al, hij is er maar druk mee
Ik heb zijn Q&A gelezen, best aardige teksten.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeetje, Arensman heeft een account op Reddit en reageert daar op iedereen die hem feliciteert.
Leuk antwoord wel op de vraag over wat hij de meest ondergewaardeerde wedstrijd vindt.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik heb zijn Q&A gelezen, best aardige teksten.
quote:Most underrated race? I can’t really think of one this easily. I am doing the same races already a few years in a row. But maybe Tour of the Alps? The weather is not great but so well organised and really nice hotels for a ‘smaller’ race!
Ik zou graag zien dat jullie Lars Boom van wat tactieken voorzien.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik slijp de messen alvast, laat maar komen.
Tevens zou het me ook erg leuk lijken om Richard P. hier te zien posten. Al doet hij dat misschien al wel anoniem in NWS of POL. Die mag jij dan hebben om mee in discussie te gaan.
Ik ben eigenlijk totaal niet verbaasd dat een autist als hij op Reddit zit. Nu nog uitvogelen welke user het hier is.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat dit vaak chaos oplevert ligt, naast het vaak slechte weer, denk ik ook wel grotendeels aan de matige ploegen die hier opgesteld worden. Ofwel qua bezetting, ofwel omdat ze niet of nog niet allemaal goed zijn na een trainingsblok.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
En de Ronde van de Alpen levert zoals zo vaak. Dit soort ritten (morgen is zwaarder) met een aantal middellange klimmen, steil en snel op en af, moeten ze in grote ronden meer doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |