SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
* Moeraskat noteert: Palmzondag, ook wel Palmpasen genoemd, is de laatste zondag van de vastenperiode, vanouds de tweede zondag van de Passietijd, maar vooral belangrijk als eerste dag van de Goede Week. Op Palmzondag wordt door christenen de blijde intocht van Jezus Christus in Jeruzalem gevierd.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jammer alleen dat het vorige zondag gemist is dus ik doe het lekker nu
Er zijn meer mensen op de wereld dan alleen jij, Justinquote:
Ik spreek dan ook niet voor een ander, maar alleen voor mezelf Moeraskatquote:Op zondag 20 april 2025 14:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen op de wereld dan alleen jij, Justin![]()
Weet ikquote:Op zondag 20 april 2025 14:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik spreek dan ook niet voor een ander, maar alleen voor mezelf Moeraskat
![]()
* Moeraskat noteert: Muis heeft de worst gevonden.
Lente van Hoop
De ochtend breekt met gouden glans,
de vogels zingen vol balans.
De bloesem geurt, het gras wordt groen,
de wereld lijkt weer op te bloeien.
Een steen die rolt, een graf dat licht,
een teken van nieuw vergezicht.
Waar stilte was, klinkt nu een lied,
want leven wint, de dood verliet.
Eieren glanzen, kinderen blij,
zoeken hoop in kleur en ei.
Gezelligheid aan elke kant,
verbonden door een zachte hand.
Pasen brengt ons licht en kracht,
een nieuw begin na donkere nacht.
Met elke bloem, met elk geluid,
breekt liefde stralend weer naar buiten."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ben ik niet ( nog)quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zonder speeksel anders is het nog natquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jawel. Maar ik vind ‘smikkelen’ wálgelijkquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je bedoelt die eetgeluiden.quote:Op zondag 20 april 2025 14:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik vind ‘smikkelen’ wálgelijkHow can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: