een dieselaggegraat kopen?quote:Op zondag 20 april 2025 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
Zo. Eens even kijken hoeveel een UPS kost.
goed bezig, voorjaarsschoonmaakquote:Op zondag 20 april 2025 17:02 schreef mschol het volgende:
vaatwasserfilter schoon gemaakt, friteusse leeggegooid in de fles en nu schoonmaken in vaatwasser
Nee als je niet vaak in het buitenland komt is dat niet nodig. Maar heb wel eens gehad dat op vakantie m'n kaart geblokkeerd werd, en dan is het toch wel handig om nog een andere bij je te hebben. Of als er eentje verloren raakt/gestolen wordt.quote:Op zondag 20 april 2025 16:25 schreef mschol het volgende:
[..]
3 vind ik wat overdreven, zoveel kom ik niet in het buitenland en heb gewoon een mastercard
verder hoofdzakelijk gebruikt voor online aankopen
hoe krijg je em geblokkeerd dan in het buitenland?quote:Op zondag 20 april 2025 17:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee als je niet vaak in het buitenland komt is dat niet nodig. Maar heb wel eens gehad dat op vakantie m'n kaart geblokkeerd werd, en dan is het toch wel handig om nog een andere bij je te hebben. Of als er eentje verloren raakt/gestolen wordt.
Alle distels in het sop.quote:Op zondag 20 april 2025 17:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb onkruidschoonmaak gedaan vandaag.
Ik heb wel eens gehad dat "men" vond dat er ineens vreemde dingen in het buitenland afgeschreven werden. Ook leuk als je in een andere tijdzone zit en de helpdesk niet zo goed bereikbaar is.quote:Op zondag 20 april 2025 17:18 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe krijg je em geblokkeerd dan in het buitenland?pincode vergeten?
en als ik em verlies of gestolen wordt heb ik een heel ander probleem, dan ben ik al mn pasjes kwijt
Bij verdenking van fraude wordt ie door de bank geblokkeerd.quote:Op zondag 20 april 2025 17:18 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe krijg je em geblokkeerd dan in het buitenland?pincode vergeten?
en als ik em verlies of gestolen wordt heb ik een heel ander probleem, dan ben ik al mn pasjes kwijt
quote:Op zondag 20 april 2025 17:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat "men" vond dat er ineens vreemde dingen in het buitenland afgeschreven werden. Ook leuk als je in een andere tijdzone zit en de helpdesk niet zo goed bereikbaar is.
aha, geen last van gelukkigquote:Op zondag 20 april 2025 17:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij verdenking van fraude wordt ie door de bank geblokkeerd.
Altijd leuk als ik ergens in Oost-Europa wasquote:Op zondag 20 april 2025 17:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij verdenking van fraude wordt ie door de bank geblokkeerd.
andere worst halen?quote:Op zondag 20 april 2025 17:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo worst gehad, boek uitgelezen.
En nu?
tv kijken?quote:Op zondag 20 april 2025 17:41 schreef ieniminimuis het volgende:
En nu?
En nu direct door naar het avondeten?quote:
Wat voor worst?quote:Op zondag 20 april 2025 17:41 schreef ieniminimuis het volgende:
En nu?
Bijna wel.quote:Op zondag 20 april 2025 17:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En nu direct door naar het avondeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |