SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
* Moeraskat noteert dat Dot ook AQ afschrijft en erg strijdlustig is. Ze is erg fel vandaag terwijl het Pasen is. Dot zou alleen decaf koffie drinken. Wel Senseo, wat natuurlijk geen koffie mag heten. Dit valt meerdere users op. Dot moet gemonitord worden.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee Dot, dit kan echt nietquote:Op zondag 20 april 2025 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee jullie stellen mij teleur, nu niet de rollen omgaan draaien he Bolkking![]()
![]()
Dotje weer door het slotje
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
![]()
* Moeraskat noteert dat Dot weer door het slotje gaat. Waardoor ze weer een punt scoort voor baldadigheid.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee alleen topless, van gleuf was geen sprake.quote:
Nou jongens, nieuw topic dus laten we ons weer gedragen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
wittequote:
quote:Op zondag 20 april 2025 11:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ze doet echt heul gemeen tegen je
Dit klonk ook anders hornyquote:Op zondag 20 april 2025 11:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja ik weet dat ik anders weer commentaar krijg op het komen.. dat ben ik dan maar al voor!Ja in de vooravond een en op de late avond 1quote:Op zondag 20 april 2025 11:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
eerlijik
zou dat dus nooit doen.
liever 1 op 1
quote:Op zondag 20 april 2025 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] * Moeraskat noteert dat Dot ook AQ afschrijft en erg strijdlustig is. Ze is erg fel vandaag terwijl het Pasen is. Dot zou alleen decaf koffie drinken. Wel Senseo, wat natuurlijk geen koffie mag heten. Dit valt meerdere users op. Dot moet gemonitord worden.
Fijn dat je het met mij eens bentquote:
quote:Zo scoor ik tenminste nog punten ookquote:Op zondag 20 april 2025 11:42 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] * Moeraskat noteert dat Dot weer door het slotje gaat. Waardoor ze weer een punt scoort voor baldadigheid.
quote:Op zondag 20 april 2025 11:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee alleen topless, van gleuf was geen sprake.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
witte
[..]
[..]
Dit klonk ook anders horny
[..]
Ja in de vooravond een en op de late avond 1
[..]
[..]
Fijn dat je het met mij eens bent
[..]
[..]
Zo scoor ik tenminste nog punten ook
[..]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Thx!!!quote:Op zondag 20 april 2025 12:00 schreef bondage het volgende:
Het script is weer aan het indexeren. Monitor was uitgelogd waardoor het niet meer werkte.![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Bondagequote:Op zondag 20 april 2025 12:00 schreef bondage het volgende:
Het script is weer aan het indexeren. Monitor was uitgelogd waardoor het niet meer werkte.![]()
Je maakt veel mensen weer blij er was al lichtelijk panier
Goed crisis is voorbij.
Elke keer als de wesp zich verstopte, maakte ik de verstopplek onschadelijk.
Wesp is gefrustreerd naar buiten gevlogenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Echt he heb dat nooit zo kunnen snappen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn schuldquote:Op zondag 20 april 2025 12:00 schreef bondage het volgende:
Het script is weer aan het indexeren. Monitor was uitgelogd waardoor het niet meer werkte.Torrie en ik wilde wat offline time
Trotste mama van Ambar
Mooi opgelostquote:Op zondag 20 april 2025 12:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed crisis is voorbij.
Elke keer als de wesp zich verstopte, maakte ik de verstopplek onschadelijk.
Wesp is gefrustreerd naar buiten gevlogen![]()
![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
witte
[..]
[..]
Dit klonk ook anders horny
[..]
Ja in de vooravond een en op de late avond 1
[..]
[..]
Fijn dat je het met mij eens bent
[..]
[..]
Zo scoor ik tenminste nog punten ook
[..]![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Als ik niet zo allergisch was voor de steek dan had ik wat beter mijn best gedaan om het dood te slaan.quote:Trotste mama van Ambar
Ach ja... zo heeft iedereen watquote:Op zondag 20 april 2025 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he heb dat nooit zo kunnen snappen.![]()
![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 12:00 schreef bondage het volgende:
lief dat jij het gefixt hebt
Dat is waar, iedere gek zijn gebrek zijn mijn vader altijdquote:
Zo is hetquote:Op zondag 20 april 2025 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, iedere gek zijn gebrek zijn mijn vader altijd![]()
![]()
Het draait nog steeds op mijn servers en zou beetje zonde zijn van de resources als het script het niet meer zou doen. En dit was simpel te fixen; even monitor weer inloggen.quote:![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-04-2025 12:13
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3702 / +118 / +34 / 8361 / 9262
2. Moeraskat / 823 / +24 / +0 / 2618 / 3035
3. Dr.Mikey / 813 / +83 / +74 / 494 / 713
4. _UserName_ / 711 / +17 / +73 / 391 / 547
5. KillemWieft / 600 / +22 / +59 / 375 / 570
6. hemarookworst / 458 / +24 / +60 / 938 / 1183
7. Bally-b / 440 / +1 / +0 / 169 / 244
8. loveislikeakiss / 431 / +16 / +12 / 1848 / 2170
9. gebrokenglas / 426 / +38 / +7 / 1641 / 1965
10. HappyCharly / 337 / +4 / +11 / 1268 / 1476
11. Lovely / 334 / +19 / +14 / 2109 / 2447
12. devzero / 306 / +0 / +0 / 315 / 412
13. Pinnenmutske / 267 / +15 / +5 / 263 / 366
14. StevenHyde / 249 / +3 / +0 / 1323 / 1580
15. Fogel / 234 / +0 / +0 / 663 / 861
16. Soury / 232 / +6 / +0 / 274 / 376
17. aeque / 226 / +18 / +13 / 1098 / 1264
18. mario390 / 200 / +0 / +0 / 21 / 57
19. Moonlight / 197 / +6 / +33 / 667 / 803
20. sp3c / 191 / +35 / +0 / 264 / 349SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Toch maar niet gestopt zoals je van plan was?quote:Op zondag 20 april 2025 12:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Het draait nog steeds op mijn servers en zou beetje zonde zijn van de resources als het script het niet meer zou doen. En dit was simpel te fixen; even monitor weer inloggen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik stop ermee zodra het over is naar FOK, echter moet daar nog wel eea voor gebeuren.quote:Op zondag 20 april 2025 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch maar niet gestopt zoals je van plan was?![]()
O, dat is niet zo een twee drie gedaan dus.quote:Op zondag 20 april 2025 12:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik stop ermee zodra het over is naar FOK, echter moet daar nog wel eea voor gebeuren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 20 april 2025 12:13 schreef bondage het volgende:
En klaar, https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats/ is ook weer up-to-date.
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn schuldTorrie en ik wilde wat offline time
![]()
![]()
Wat een boefjequote:Op zondag 20 april 2025 12:00 schreef bondage het volgende:
Het script is weer aan het indexeren. Monitor was uitgelogd waardoor het niet meer werkte.hij was druk met muis natuurlijk.
Ik heb zojuist een elektrische vliegenmepper gekocht waarmee ik alles wat vliegt kan cremerenTrotste mama van Ambar
@Kissingbird @Fogelquote:Op zondag 20 april 2025 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb zojuist een elektrische vliegenmepper gekocht waarmee ik alles wat vliegt kan cremeren![]()
![]()
Dat kan nog vies gaan tegenvallen. Ik heb er inmiddels 4 en pas de laatste doet wat hij moet doen.quote:Op zondag 20 april 2025 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb zojuist een elektrische vliegenmepper gekocht waarmee ik alles wat vliegt kan cremerenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:
Maar heb jij ook deze?quote:Op zondag 20 april 2025 12:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat kan nog vies gaan tegenvallen. Ik heb er inmiddels 4 en pas de laatste doet wat hij moet doen.
Trotste mama van Ambar
Geen half werkquote:Op zondag 20 april 2025 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar heb jij ook deze?
[ afbeelding ]![]()
Nee die exacte heb ik niet.quote:Op zondag 20 april 2025 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar heb jij ook deze?
[ afbeelding ]
Deze raad Jeff Bezos mij direct aan en ik ben eigenlijk nog nooit teleurgesteld geweest in wat Jeff mij aanraadTrotste mama van Ambar
Echt erg hoor die muisquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo rolt Jeffquote:Op zondag 20 april 2025 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze raad Jeff Bezos mij direct aan en ik ben eigenlijk nog nooit teleurgesteld geweest in wat Jeff mij aanraad![]()
Sow wat een wapenquote:Op zondag 20 april 2025 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar heb jij ook deze?
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Uhuh. Werkt vast ook wel op inbrekersquote:Trotste mama van Ambar
Ook leuk voor op de meetquote:Op zondag 20 april 2025 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhuh. Werkt vast ook wel op inbrekers![]()
Worstjes dippen in goed geleidbare gel en dan
Trotste mama van Ambar
quote:Op zondag 20 april 2025 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Worstjes dippen in goed geleidbare gel en dan
Uw ADH vitamine Worst
Particulier een taser kopen is verboten, maar niemand heeft iets gezegd over elektrische vliegenmeppersTrotste mama van Ambar
Oh dat is mooi!quote:Op zondag 20 april 2025 12:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Er kwam water uit de kraan [ afbeelding ]![]()
![]()
Werkzaamheden? Of door kree afgesloten?quote:Op zondag 20 april 2025 12:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Er kwam water uit de kraan [ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Er kwam juist wel water uit de kraanquote:Op zondag 20 april 2025 12:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Werkzaamheden? Of door kree afgesloten?![]()
![]()
Ik denk dat het Jeff niet zoveel uitmaakt zolang je maar geld naar hem toe schuift.quote:Op zondag 20 april 2025 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze raad Jeff Bezos mij direct aan en ik ben eigenlijk nog nooit teleurgesteld geweest in wat Jeff mij aanraad
Nee, was gewoon een grapje..quote:Op zondag 20 april 2025 12:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Werkzaamheden? Of door kree afgesloten?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zo rolt Jeffquote:Op zondag 20 april 2025 12:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk dat het Jeff niet zoveel uitmaakt zolang je maar geld naar hem toe schuift.![]()
Warm of koud?quote:Op zondag 20 april 2025 12:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Er kwam water uit de kraan [ afbeelding ]Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Het script is weer aan het indexeren. Monitor was uitgelogd waardoor het niet meer werkte.Danku!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zeg het wel eens vakerquote:Gelukkig komt er altijd water uit de kraan
Heerlijke paaslunch gehad
Vorig jaar nog met z'n 3en, dit jaar met z'n 2en. Wel véél gezelliger
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik een enkele keer niet, waren ze opeens beneden bezigquote:Op zondag 20 april 2025 12:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zeg het wel eens vakerGelukkig komt er altijd water uit de kraan
Uw ADH vitamine Worst
En daar had je geen bericht over gekregen?quote:Op zondag 20 april 2025 12:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik een enkele keer niet, waren ze opeens beneden bezig
Uit de douche sowiesoquote:Op zondag 20 april 2025 12:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dus je hebt nu alleen maar warm/heet water?
DM van kree gemist zekerquote:Op zondag 20 april 2025 12:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
En daar had je geen bericht over gekregen?![]()
Over 10 minuten ook richting de paaslunch. Geen idee of het gezellig wordtquote:Op zondag 20 april 2025 12:39 schreef Grotetijd het volgende:
Vorig jaar nog met z'n 3en, dit jaar met z'n 2en. Wel véél gezelliger
Klopt maar echt wel lief dat je dit weer gefixt hebtquote:Op zondag 20 april 2025 12:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Het draait nog steeds op mijn servers en zou beetje zonde zijn van de resources als het script het niet meer zou doen. En dit was simpel te fixen; even monitor weer inloggen.![]()
En hallo Bodage!!!![]()
![]()
![]()
Oh bij mij ook koud. Ik mix dat altijd met heet water, zodat het een aangename temperatuur wordtquote:![]()
![]()
Als 't eten maar lekker isquote:Op zondag 20 april 2025 12:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Over 10 minuten ook richting de paaslunch. Geen idee of het gezellig wordt
Well, life can be a riot
Ik hoef maar een knop open te draaien, temp staat over het algemeen wel goedquote:Op zondag 20 april 2025 12:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh bij mij ook koud. Ik mix dat altijd met heet water, zodat het een aangename temperatuur wordt"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 12:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik hoef maar een knop open te draaien, temp staat over het algemeen wel goed![]()
![]()
quote:![]()
![]()
![]()
oh neeej en ik ga ook nog richting muis komende week
![]()
![]()
![]()
kijken of ik een goede levensverzekering hebSmile, it's free therapy.![]()
Die heb je wel nodig ja!quote:Op zondag 20 april 2025 12:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
oh neeej en ik ga ook nog richting muis komende week
![]()
![]()
![]()
kijken of ik een goede levensverzekering heb![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 12:39 schreef Grotetijd het volgende:
Vorig jaar nog met z'n 3en, dit jaar met z'n 2en. Wel véél gezelligerhello
Heb je soberso nodig als je naar mij toe komtTrotste mama van Ambar
Het script is weer aan het indexeren. Monitor was uitgelogd waardoor het niet meer werkte.* Moeraskat noteert dat Bondage een puntenredder is.
![]()
* Moeraskat noteert: Even levensverzekering nakijken voordat je ooit richting iniminimuis gaat.
![]()
* Moeraskat noteert: FOK!’ers douchen toch wél. Sommige warm, anderen koud of gemixt.
Nee, waren opeens in gebouw bezig, maar was korte tijdquote:Op zondag 20 april 2025 12:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
En daar had je geen bericht over gekregen?Uw ADH vitamine Worst
![]()
* Moeraskat noteert de punten doen het weer en Justin staat weer op scherp.
![]()
* Moeraskat noteert: de stress zorgt ervoor dat Justin weer is gaan roken. En dat op Pasen.
quote:Op zondag 20 april 2025 13:01 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] * Moeraskat noteert: de stress zorgt ervoor dat Justin weer is gaan roken. En dat op Pasen.![]()
![]()
![]()
Noteer ook even dat Muis haar huis aan het opruimen isTrotste mama van Ambar
![]()
* Moeraskat noteert: berouw bij Justin. De sigaar viel niet in de smaak.
Noteer even dat ik mijn paasbrunch aan het verwerken ben op de wcHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
* Moeraskat noteert: Muis is lekker aan het opruimen. Pasen brengt kennelijk ook echt motivatie. Voor een ander is Pasen een dag waarop je ongegeneerd kunt luieren maar muis zet haar schoudertjes eronder en pakt vandaag stevig door. Die afwas moet weg, en de rommel in huis ook. Het is tijd voor ontspanning denkt muis. Een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd. Het feit dat er geen visite of mensen om muis heen zijn de komende dagen, brengt ook de nodige rust.
Waarom duurt wachten altijd zo lang.
Ik moet om kwart over 2 weg, is nog een uur. DUURT LANG.Well, life can be a riot
![]()
* Moeraskat noteert: Zowel loveislikeakiss en MK zitten op de wc het riool te verblijden met goedgekauwde paasbrunch. Dit schept een band.
Zin in worst, maar natuurlijk niet in huisTrotste mama van Ambar
@hemarookworst to the rescuequote:Op zondag 20 april 2025 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Zin in worst, maar natuurlijk niet in huis![]()
Ik kan wel als escort service komenquote:Op zondag 20 april 2025 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Zin in worst, maar natuurlijk niet in huisUw ADH vitamine Worst
Deze man hequote:Op zondag 20 april 2025 13:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik kan wel als escort service komen![]()
![]()
Nee nee. Gewoon een stuk droge worst, fuet of droge ham ofzoTrotste mama van Ambar
![]()
* Moeraskat noteert: Muis wil worst.
Ga serie kijkenquote:Op zondag 20 april 2025 13:05 schreef Grotetijd het volgende:
Waarom duurt wachten altijd zo lang.
Ik moet om kwart over 2 weg, is nog een uur. DUURT LANG.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
* Moeraskat noteert: het moet droge worst zijn.
dreuge harde wurstquote:Op zondag 20 april 2025 13:10 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] * Moeraskat noteert: het moet droge worst zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het liefst fuet iberico of met hazelnoot of roquefort. Of een pakje gedroogde ham al la serano ofzoTrotste mama van Ambar
Gaat kijken of hoogvliet nog open is vandaagTrotste mama van Ambar
![]()
* Moeraskat noteert: er worden hoge eisen gesteld aan een worst.
Open tot 19 uur mooi. Kan ik zo even worst scorenTrotste mama van Ambar
quote:Op zondag 20 april 2025 13:03 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] * Moeraskat noteert: berouw bij Justin. De sigaar viel niet in de smaak.
quote:Op zondag 20 april 2025 13:03 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] * Moeraskat noteert: berouw bij Justin. De sigaar viel niet in de smaak.
![]()
* Moeraskat noteert: Eurosongfestival vibes
Heb je ook genoteerd dat je zelf naast de pot bent gaan zittenquote:Op zondag 20 april 2025 13:01 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] * Moeraskat noteert: de stress zorgt ervoor dat Justin weer is gaan roken. En dat op Pasen.
quote:Op zondag 20 april 2025 13:07 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] * Moeraskat noteert: Zowel loveislikeakiss en MK zitten op de wc het riool te verblijden met goedgekauwde paasbrunch. Dit schept een band.
quote:Op zondag 20 april 2025 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je ook genoteerd dat je zelf naast de pot bent gaan zittenbijna! Naast de pot
Bijnaaaaaquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
We doen galgje. Lekkere paasgedachteWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
* Moeraskat wil wijn
🍷
[ Bericht 59% gewijzigd door Lovely op 20-04-2025 13:39:24 ]"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Als de hond van tokkieburen nog een keer op mijn balkon komt heb ik die galg van moeras even nodig.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
![]()
* Moeraskat noteert: verhoudingstabellen is een goed woord voor galgje
Zo'n mopshond kun je sowieso al beter uit zijn lijden verlossen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
![]()
* Moeraskat noteert: mopshonden zijn niet grappig
Dat sowieso niet nee.quote:Op zondag 20 april 2025 13:42 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] * Moeraskat noteert: mopshonden zijn niet grappig
Ja, laat ze ook maar één keer een goeie vertellen!quote:Op zondag 20 april 2025 13:42 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] * Moeraskat noteert: mopshonden zijn niet grappig![]()
![]()
* Moeraskat noteert: trampolinespringen is goed wanneer je een knieblessure hebt
![]()
* Moeraskat noteert: AQ heeft een balkon en een tokkiehond
Ook als je een dakterras hebt!quote:Op zondag 20 april 2025 13:44 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] * Moeraskat noteert: trampolinespringen is goed wanneer je een knieblessure hebt![]()
![]()
Ik heb geen tokkiehondquote:Op zondag 20 april 2025 13:44 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] * Moeraskat noteert: AQ heeft een balkon en een tokkiehond
![]()
* Moeraskat noteert: trampolinespringen is goed voor je dakterras.
![]()
* Moeraskat noteert: AQ gooit de tokkiehond terug naar de buren.
![]()
* Moeraskat noteert: Lovely moet naar bed
![]()
* Moeraskat ligt te zonnen op de trampoline.
Volgens mij verblijf je in een niet onaardig stulpje!quote:Op zondag 20 april 2025 13:52 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] * Moeraskat ligt te zonnen op de trampoline.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hier een twijfelend zonnetje.quote:
Steeds een minuutje of 10 redelijke zon, maar echt lekker warm is het niet, en dan verdwijnt die moederneuker weer achter een lading waterdamp wat in de lucht ligt te hangen.![]()
Neuh. Maar moet dat ding wel ff schoon spuiten zie ik.quote:Op zondag 20 april 2025 13:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij verblijf je in een niet onaardig stulpje!
hier breekt eindelijk de zon door.
in af en toe ook weer weg te gaan.How can I make this topic about me?![]()
Ff op het balkon zon pakkenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mwa hier dus ook, had toch meer zon verwacht en het is ook geen 15/16 graden wat ze zeidenquote:Op zondag 20 april 2025 13:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier een twijfelend zonnetje.
Steeds een minuutje of 10 redelijke zon, maar echt lekker warm is het niet, en dan verdwijnt die moederneuker weer achter een lading waterdamp wat in de lucht ligt te hangen.
Beter doet Moeraskat dit, valt ze ook niet makkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 20 april 2025 14:02 schreef Dotteke het volgende:
Beter doet Moeraskat dit, valt ze ook niet makkelijkJezus DottekeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik zat net ff buiten, maar neuh....hier in de donkere huiskamer achter de pc is het aangenamer!quote:Op zondag 20 april 2025 14:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa hier dus ook, had toch meer zon verwacht en het is ook geen 15/16 graden wat ze zeiden![]()
![]()
quote:
Achter het glas is het wel prima te doenquote:Op zondag 20 april 2025 14:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zat net ff buiten, maar neuh....hier in de donkere huiskamer achter de pc is het aangenamer!
Hier lekker zon en 15 graden en dan uit te wind is best lekker.quote:Op zondag 20 april 2025 14:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zat net ff buiten, maar neuh....hier in de donkere huiskamer achter de pc is het aangenamer!
Ik zit te wachten o het eekhoorntje heb een eekhoornvoederhuisje gekocht met eekhoorn voer.
Kijk of hij/zij het zietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 20 april 2025 14:02 schreef Dotteke het volgende:
Beter doet Moeraskat dit, valt ze ook niet makkelijkHey!! Ik ben pas 36!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
* Moeraskat Noteert: -1 voor Dot
quote:* Moeraskat Zag Ninja edit
Neeeeheeequote:
quote:Op zondag 20 april 2025 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier lekker zon en 15 graden en dan uit te wind is best lekker.
Ik zit te wachten o het eekhoorntje heb een eekhoornvoederhuisje gekocht met eekhoorn voer.
Kijk of hij/zij het ziet![]()
![]()
Ik deed geen ninjaquote:Op zondag 20 april 2025 14:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[ afbeelding ] * Moeraskat Zag Ninja edit
A gossiequote:
Katje is op oorlogspad vandaag. Vast een hersencel beschadigd toen ze vanmorgen tussen de muur en de pot is gevallenquote:
gelukkig geen regen. dat was ook voorspeld.quote:Op zondag 20 april 2025 14:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa hier dus ook, had toch meer zon verwacht en het is ook geen 15/16 graden wat ze zeidenHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Katje is op oorlogspad vandaag. Vast een hersencel beschadigd toen ze vanmorgen tussen de muur en de pot is gevallen
quote:Op zondag 20 april 2025 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Katje is op oorlogspad vandaag. Vast een hersencel beschadigd toen ze vanmorgen tussen de muur en de pot is gevallen* Moeraskat Noteert: Dot is aan het projecteren. Niks van aantrekken.
die kwam toch al af en toe langs?quote:Op zondag 20 april 2025 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier lekker zon en 15 graden en dan uit te wind is best lekker.
Kijk of hij/zij het zietHow can I make this topic about me?![]()
Ojee, dat is niet bestquote:Op zondag 20 april 2025 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Katje is op oorlogspad vandaag. Vast een hersencel beschadigd toen ze vanmorgen tussen de muur en de pot is gevallen
Misschien een lichte hersenschudding opgelopen![]()
![]()
Moet ze ff plat liggen
Moegen wel,maar hopelijk pas later op de dagquote:Op zondag 20 april 2025 14:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
gelukkig geen regen. dat was ook voorspeld."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
dat doet ze al, op de trampolinequote:Op zondag 20 april 2025 14:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ojee, dat is niet best
![]()
Moet ze ff plat liggenHow can I make this topic about me?![]()
o, morgen pas. oke, beterquote:Op zondag 20 april 2025 14:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moegen wel,maar hopelijk pas later op de dagHow can I make this topic about me?![]()
Beter in bedquote:Op zondag 20 april 2025 14:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
dat doet ze al, op de trampoline
Ik ben gewoon hier hè? Kan het gewoon lezen. Kweeenie
Maar was je echt gevallen?quote:Op zondag 20 april 2025 14:20 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben gewoon hier hè? Kan het gewoon lezen. Kweeenie![]()
![]()
* Moeraskat noteert: Justin is klaar met paascopteren.
Nee, ze overdrijven weer.quote:![]()
Ik was vanmorgen moe en niet helemaal wakker toen ik naar de wc zwalkte. En ging bijna naast de wc zitten ipv er op. Dat was alles.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ahzo,gelukkig dat het toch goed is gegaanquote:Op zondag 20 april 2025 14:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, ze overdrijven weer.![]()
Ik was vanmorgen moe en niet helemaal wakker toen ik naar de wc zwalkte. En ging bijna naast de wc zitten ipv er op. Dat was alles.![]()
Ja, gelukkig was er een muurquote:Op zondag 20 april 2025 14:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ahzo,gelukkig dat het toch goed is gegaan![]()
![]()
Ja, daarom heb ik zo eekhoorn voederbakhuisje gekochtquote:Op zondag 20 april 2025 14:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
die kwam toch al af en toe langs?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat vermoed ik ook, al zit ze in de ontkenningsfase hoor. Maar dat geeft nietquote:Op zondag 20 april 2025 14:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ojee, dat is niet best
![]()
Moet ze ff plat liggenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
* Moeraskat noteert: Dotteke is een eekhoornlokster. Voor je het weet bouwt ze een huis voor je en voel je je verplicht om huur te betalen of dagelijks ten tonelen te verschijnen.
quote:Op zondag 20 april 2025 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik zo eekhoorn voederbakhuisje gekocht![]()
hopelijk komt ie op bezoek
Of je wordt overvoedquote:Op zondag 20 april 2025 14:25 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] * Moeraskat noteert: Dotteke is een eekhoornlokster. Voor je het weet bouwt ze een huis voor je en voel je je verplicht om huur te betalen of dagelijks ten tonelen te verschijnen.
Klopt. Door mijn enorme omvang en gewicht ben ik door de muur heen gevallen en lig ik onder het puin, op de trampoline in de achtertuin. Hulpeloos te wachten op iemand die me komt redden.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja zou leuk zijn, maar dat moet die het huisje ook nog zien.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben je nog te redden denk jequote:Op zondag 20 april 2025 14:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt. Door mijn enorme omvang en gewicht ben ik door de muur heen gevallen en lig ik onder het puin, op de trampoline in de achtertuin. Hulpeloos te wachten op iemand die me komt redden.?
Hangt er vanaf. Misschien dat iemand de steen van m’n graftombe wil wegrollen zo.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
* JustinK snelt naar Moeraskat toequote:Op zondag 20 april 2025 14:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt. Door mijn enorme omvang en gewicht ben ik door de muur heen gevallen en lig ik onder het puin, op de trampoline in de achtertuin. Hulpeloos te wachten op iemand die me komt redden.![]()
De FOK!reddingsploeg zit nog gewoon aan de koffie en weet van niets.quote:Op zondag 20 april 2025 14:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt. Door mijn enorme omvang en gewicht ben ik door de muur heen gevallen en lig ik onder het puin, op de trampoline in de achtertuin. Hulpeloos te wachten op iemand die me komt redden.
quote:Op zondag 20 april 2025 14:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
de FOK!reddingsploeg zit nog gewoon aan de koffie en weet van niks.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ZO dan, dat is een beste. Er komen er hjier sowieso twee een grote en een kleinequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
* Moeraskat Stuurt 🌰signalen naar alle eekhoorns.
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-04-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3722 / +118 / +54 / 8418 / 9322
2. Moeraskat / 836 / +24 / +13 / 2659 / 3082
3. Dr.Mikey / 813 / +83 / +74 / 494 / 713
4. _UserName_ / 711 / +17 / +73 / 391 / 547
5. KillemWieft / 600 / +22 / +59 / 375 / 570
6. hemarookworst / 458 / +24 / +60 / 949 / 1196
7. Bally-b / 440 / +1 / +0 / 169 / 244
8. loveislikeakiss / 431 / +16 / +12 / 1850 / 2172
9. gebrokenglas / 426 / +38 / +7 / 1655 / 1979
10. Lovely / 341 / +19 / +21 / 2142 / 2488
11. HappyCharly / 337 / +4 / +11 / 1268 / 1476
12. devzero / 306 / +0 / +0 / 315 / 412
13. Pinnenmutske / 267 / +15 / +5 / 263 / 366
14. StevenHyde / 249 / +3 / +0 / 1323 / 1580
15. Fogel / 234 / +0 / +0 / 663 / 861
16. Soury / 232 / +6 / +0 / 274 / 376
17. aeque / 229 / +18 / +16 / 1113 / 1285
18. mario390 / 200 / +0 / +0 / 21 / 57
19. Moonlight / 197 / +6 / +33 / 667 / 803
20. sp3c / 191 / +35 / +0 / 264 / 349SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Mario is er ook niet veel meer, zie hem bijna nooit meer postenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toch veel minderWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: