SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
* Moeraskat noteert dat Dot ook AQ afschrijft en erg strijdlustig is. Ze is erg fel vandaag terwijl het Pasen is. Dot zou alleen decaf koffie drinken. Wel Senseo, wat natuurlijk geen koffie mag heten. Dit valt meerdere users op. Dot moet gemonitord worden.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee Dot, dit kan echt nietquote:Op zondag 20 april 2025 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee jullie stellen mij teleur, nu niet de rollen omgaan draaien he Bolkking![]()
![]()
Dotje weer door het slotje
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
![]()
* Moeraskat noteert dat Dot weer door het slotje gaat. Waardoor ze weer een punt scoort voor baldadigheid.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee alleen topless, van gleuf was geen sprake.quote:
Nou jongens, nieuw topic dus laten we ons weer gedragen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
wittequote:
quote:Op zondag 20 april 2025 11:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ze doet echt heul gemeen tegen je
Dit klonk ook anders hornyquote:Op zondag 20 april 2025 11:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja ik weet dat ik anders weer commentaar krijg op het komen.. dat ben ik dan maar al voor!Ja in de vooravond een en op de late avond 1quote:Op zondag 20 april 2025 11:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
eerlijik
zou dat dus nooit doen.
liever 1 op 1
quote:Op zondag 20 april 2025 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] * Moeraskat noteert dat Dot ook AQ afschrijft en erg strijdlustig is. Ze is erg fel vandaag terwijl het Pasen is. Dot zou alleen decaf koffie drinken. Wel Senseo, wat natuurlijk geen koffie mag heten. Dit valt meerdere users op. Dot moet gemonitord worden.
Fijn dat je het met mij eens bentquote:
quote:Zo scoor ik tenminste nog punten ookquote:Op zondag 20 april 2025 11:42 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] * Moeraskat noteert dat Dot weer door het slotje gaat. Waardoor ze weer een punt scoort voor baldadigheid.
quote:Op zondag 20 april 2025 11:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee alleen topless, van gleuf was geen sprake.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
witte
[..]
[..]
Dit klonk ook anders horny
[..]
Ja in de vooravond een en op de late avond 1
[..]
[..]
Fijn dat je het met mij eens bent
[..]
[..]
Zo scoor ik tenminste nog punten ook
[..]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Thx!!!quote:Op zondag 20 april 2025 12:00 schreef bondage het volgende:
Het script is weer aan het indexeren. Monitor was uitgelogd waardoor het niet meer werkte.![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Bondagequote:Op zondag 20 april 2025 12:00 schreef bondage het volgende:
Het script is weer aan het indexeren. Monitor was uitgelogd waardoor het niet meer werkte.![]()
Je maakt veel mensen weer blij er was al lichtelijk panier
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed crisis is voorbij.
Elke keer als de wesp zich verstopte, maakte ik de verstopplek onschadelijk.
Wesp is gefrustreerd naar buiten gevlogenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Echt he heb dat nooit zo kunnen snappen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn schuldquote:Op zondag 20 april 2025 12:00 schreef bondage het volgende:
Het script is weer aan het indexeren. Monitor was uitgelogd waardoor het niet meer werkte.Torrie en ik wilde wat offline time
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: