Nee maar ik moet wel tanken op de route hondschote-Gent-Antwerpen-Turnhoutquote:Op zondag 20 april 2025 10:08 schreef Roesjesjager het volgende:
Ga je door Brussel? Dat is zo veilig als een Afrikaanse ghetto.
Zolang je bij Brussel wegblijft zal het meevallen. Nu heb ik Brussel ook wel overleefd, zelfs door Molenbeek gelopen.quote:Op zondag 20 april 2025 10:14 schreef FrenchDuck het volgende:
[..]
Nee maar ik moet wel tanken op de route hondschote-Gent-Antwerpen-Turnhout
LeShuttlequote:Op zondag 20 april 2025 10:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waar ga je op de "autotransporttrein"?
De Afrikaanse ghetto is paradijselijk gebied vergeleken met het gemiddelde dorpje in België.quote:Op zondag 20 april 2025 10:08 schreef Roesjesjager het volgende:
@capuchon_jongen weet raad!quote:Op zondag 20 april 2025 10:04 schreef FrenchDuck het volgende:
Ben ik nu in gevaar? Kom ik nog wel thuis?
Het rondje eromheen is oranje.quote:
Dat klopt ook niet. De driehoek is zwart. En de cirkel is oranje.quote:
even via color picker gedaan. Dit is de kleur, wat eerder tussen bruin en oranje komt. En gezien oranje en bruin dezelfde kleur zijn, is oranje/bruin in principe het correcte antwoord. Dit is zeker geen zwart!quote:Op zondag 20 april 2025 10:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klopt ook niet. De driehoek is zwart. En de cirkel is oranje.
Leuk geprobeerdquote:Op zondag 20 april 2025 10:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
even via color picker gedaan. Dit is de kleur, wat eerder tussen bruin en oranje komt. En gezien oranje en bruin dezelfde kleur zijn, is oranje/bruin in principe het correcte antwoord. Dit is zeker geen zwart!
[ afbeelding ]
Oranje is een lichtere tint van bruin, dus je zou subjectief nog kunnen stellen dat het donkeroranje isquote:
Ik zou je ogen laten nakijken als je dit ook maar in de buurt van oranje vind komenquote:Op zondag 20 april 2025 10:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
even via color picker gedaan. Dit is de kleur, wat eerder tussen bruin en oranje komt. En gezien oranje en bruin dezelfde kleur zijn, is oranje/bruin in principe het correcte antwoord. Dit is zeker geen zwart!
[ afbeelding ]
ja als je photoshop bent. En op die manier naar kleur zou kijken. Dan is het:quote:Op zondag 20 april 2025 10:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Oranje is een lichtere tint van bruin, dus je zou subjectief nog kunnen stellen dat het donkeroranje is
Dit doe je dus helemaal verkeerd.quote:Op zondag 20 april 2025 10:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuke ramenbuurt daar.quote:Op zondag 20 april 2025 10:08 schreef Roesjesjager het volgende:
Gewoon Molenbeek, Schaarbeek en Anderlecht vermijden. De rest is nog prima te doen.quote:Op zondag 20 april 2025 10:08 schreef Roesjesjager het volgende:
Is waarschijnlijk altijd zo, wanneer een route door een ander land kruist en dat niet altijd heel erg duidelijk is, omdat je van plek A naar plek B wilt en beide plekken in hetzelfde land liggen. Het is dan logisch dat er dan een waarschuwing komt, met let op; deze route gaat door een ander land. Niet overal zijn open grenzen en zulks, en natuurlijk zijn de regels ook anders.quote:Op zondag 20 april 2025 19:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind dat trouwens niet kunnen. Ik heb een klacht ingediend bij de maker van de app.
Alsof België levensgevaarlijk isOkay, de wegen zijn misschien van iets mindere kwaliteit (We fietsen trouwens het gat redelijk goed dicht trouwens) Maar daarvoor een waarschuwing geven, ik voel me erg beledigd.
Molenbeek ben ik doorheen gelopen om naar een station daar in de buurt te komen.quote:Op zondag 20 april 2025 19:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gewoon Molenbeek, Schaarbeek en Anderlecht vermijden. De rest is nog prima te doen.
Iets?!?!quote:
Safe road wellicht.quote:Op zondag 20 april 2025 10:14 schreef FrenchDuck het volgende:
[..]
Nee maar ik moet wel tanken op de route hondschote-Gent-Antwerpen-Turnhout
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |