SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ToTtiequote:Op zondag 20 april 2025 09:17 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Goede reden om een lekker deuntje op te zetten!
![]()
![]()
ga je mij vermoordenquote:Op zondag 20 april 2025 09:17 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Goede reden om een lekker deuntje op te zetten!
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Leuk, dat zaad in je skyr voor meer vezels
Maar waarom gaan die chiazaadjes dan huisvesten tussen mijn tanden?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekker zaad tussen je tandenquote:Op zondag 20 april 2025 09:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
Maar waarom gaan die chiazaadjes dan huisvesten tussen mijn tanden?![]()
Ik merk dat meestal wel, dan reageert de muis wat trager..quote:Op zondag 20 april 2025 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemorgen
Ineens batterij leeg van de muis."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemorgen
Ineens batterij leeg van de muis.![]()
![]()
Hij begon te haperen, steeds meer. Nou goed, batterijen genoeg op voorraad hier, dus dat was een snelle fix.quote:Op zondag 20 april 2025 09:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik merk dat meestal wel, dan reageert de muis wat trager..
How can I make this topic about me?![]()
Woah moest de mijne gisteren ook opladenquote:Op zondag 20 april 2025 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemorgen
Ineens batterij leeg van de muis.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Scheelt weer, anders een sprintje naar de actionquote:Op zondag 20 april 2025 09:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij begon te haperen, steeds meer. Nou goed, batterijen genoeg op voorraad hier, dus dat was een snelle fix.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die is vast dicht vandaag.quote:Op zondag 20 april 2025 09:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Scheelt weer, anders een sprintje naar de actionHow can I make this topic about me?![]()
Vandaag dicht hierquote:Op zondag 20 april 2025 09:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Scheelt weer, anders een sprintje naar de action![]()
![]()
Punten worden wel gepakt, alleen wordt het niet bijgehoudenquote:
Maakt het wel weer spannender
Ik krijg flashbacks naar dat topic over die plantjes die uit een washandje groeiden.quote:Op zondag 20 april 2025 09:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
Maar waarom gaan die chiazaadjes dan huisvesten tussen mijn tanden?![]()
![]()
Lekker rustigquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja ik hou het niet meerquote:Op zondag 20 april 2025 09:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Punten worden wel gepakt, alleen wordt het niet bijgehouden
Maakt het wel weer spannender![]()
![]()
Maar ja als ze nooit meer worden weergegen.quote:Op zondag 20 april 2025 09:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dan kunnen we ons niet meer druk er over makenquote:Op zondag 20 april 2025 09:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar ja alsnse nooit meer worden weergegen.
Palm palm Pasen ei koeeeereiiii op deze zondag eten wij een eiWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die van mij werkt nog.quote:Op zondag 20 april 2025 09:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zijn idd korter open, net als de supermarktquote:Op zondag 20 april 2025 09:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
"Openingstijden kunnen afwijken op 1e Paasdag""Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat hoefden we eigenlijk al niet.quote:Op zondag 20 april 2025 09:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan kunnen we ons niet meer druk er over maken
Winkeltijdenwetquote:Op zondag 20 april 2025 09:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
"Openingstijden kunnen afwijken op 1e Paasdag"Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Meesten zijn dicht hierquote:Op zondag 20 april 2025 09:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zijn idd korter open, net als de supermarkt![]()
Dat ja.quote:Op zondag 20 april 2025 09:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat hoefden we eigenlijk al niet.
Aquequelequ :B![]()
Ja. Ik moet wel even die rekenfout van zomertijd fixen, maar dat is slechts wat queries goed krijgen. Alle data heb ik wel.quote:How can I make this topic about me?![]()
Of niet je weet het niet hequote:Op zondag 20 april 2025 09:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nou hup aan de slag dusquote:Op zondag 20 april 2025 09:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Ik moet wel even die rekenfout van zomertijd fixen, maar dat is slechts wat queries goed krijgen. Alle data heb ik wel.
Dat kan ook nog..quote:
Misschien is Moni wel helemaal kaduuk
Neeeequote:Op zondag 20 april 2025 09:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat kan ook nog..
Misschien is Moni wel helemaal kaduuk![]()
![]()
Of ze zijn nu bezig met het verhuizen van Moni naar de servers van FOK.quote:Op zondag 20 april 2025 09:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat kan ook nog..
Misschien is Moni wel helemaal kaduukHow can I make this topic about me?![]()
Maar choco eitjes heb ik gisteren gekochtquote:En gewone eieren heb ik ook nog
Dan had een aankondiging leuk geweestquote:Op zondag 20 april 2025 09:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of ze zijn nu bezig met het verhuizen van Moni naar de servers van FOK.![]()
Oh ging dat gebeuren?quote:Op zondag 20 april 2025 09:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of ze zijn nu bezig met het verhuizen van Moni naar de servers van FOK."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Spaar je de moeite joh Justin staat dik boven aan, daar zal weinig verandering in komenquote:
Lekker laten zweten allemaal h oeveel punten ze gepakt hebben, weer eens wat anders
Ja of is er mee gestopt en is die nu gewoon een SC gewordenquote:Op zondag 20 april 2025 09:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat kan ook nog..
Misschien is Moni wel helemaal kaduuk
Nou ik ga er niet van zweten hoor, hoeveel punten ik gepakt heb.. Sta daar toch té laag voor
SCquote:Op zondag 20 april 2025 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja of is er mee gestopt en is die nu gewoon een SC geworden![]()
![]()
Nee jij niet jij bent er ook niet zo mee bezigquote:Op zondag 20 april 2025 09:33 schreef Lovely het volgende:
Nou ik ga er niet van zweten hoor, hoeveel punten ik gepakt heb.. Sta daar toch té laag voorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ik wat hoger sta wel iets meer..quote:Op zondag 20 april 2025 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee jij niet jij bent er ook niet zo mee bezig"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
En zo komt er abrupt een einde aan je bolk verslaving, terug naar de lepels Jusquote:
Maar heeft de paashaas de zon verstopt in plaats van de eieren?
Oeh ja lepelsquote:Op zondag 20 april 2025 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo komt er abrupt een einde aan je bolk verslaving, terug naar de lepels Jus![]()
![]()
De paashaas was hier lief, volop zonquote:Op zondag 20 april 2025 09:35 schreef Lovely het volgende:
Maar heeft de paashaas de zon verstopt in plaats van de eieren?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier nietquote:Op zondag 20 april 2025 09:35 schreef Lovely het volgende:
Maar heeft de paashaas de zon verstopt in plaats van de eieren?![]()
![]()
De dag is nog lang, wie weet komt die daar ook nog even kijkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaquote:Op zondag 20 april 2025 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja of is er mee gestopt en is die nu gewoon een SC geworden
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: