SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Dat snap ikquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die had ik graag nog live gezien tbh![]()
![]()
Ik de volgende artiest ook.quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die had ik graag nog live gezien tbh![]()
![]()
Dit kunnnen er zo veel zijn, maar ik gok dat dit Elvisquote:
quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit kunnnen er zo veel zijn, maar ik gok dat dit Elvis
quote:
Zijn stem was fantastisch, maar er zijn maar heel weinig liedjes waarin ik hem echt geloof.quote:
Wat bedoel je met geloofwaardig?quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zijn stem was fantastisch, maar er zijn maar heel weinig liedjes waarin ik hem echt geloof.
En dat is voor mij wel een voorwaarde om er een kaartje voor te kopen.
Het hoeft niet zuiver te zijn, maar het moet wel geloofwaardig zijn.
En zijn timing is ook nog eens heel vaak bagger…
Maar ik snap dat hij veel fans heeft.
Ik heb Freddie/Brel en Bowie op dat lijstje.quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Op zich zou ik hem best live willen zien, maar er zijn toch echt een stuk of twintig dode artiesten die ik dan eerder zou kiezen.
Freddie/Farrokh uiteraard bovenaan. Daarnaast nog Janis Joplin, Jim Morisson, John Lennon and so on..
O ja Bowie ook wel.quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb Freddie/Brel en Bowie op dat lijstje.
Deze man heb ik wel live gezien![]()
![]()
![]()
Tekstbeleving.quote:
Er zijn weinig zangers die menen wat ze zingen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tekstbeleving.
Hij zing op effectbejag en niet omdat hij de tekst voelt en meent.
Dit is een goed voorbeeld van hoe het wel moet.
Gelukkig niet, want dan zou ik weinig muziek luisterenquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Er zijn weinig zangers die menen wat ze zingen.
Zoals deze jaquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Er zijn weinig zangers die menen wat ze zingen.
quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb dus echt HELEMAAL NIKS met haar...
quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:34 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik vind dat zij wel mooier schreeuwt dan jij doet.
Ik hoor ook liever de originelen van een aantal van haar nummers, maar I feel love is echt geweldigquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kloptquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:34 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:34 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
10CCquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:36 schreef livelink het volgende:
The things we do for love - Godly & Creme?
Sorry. Ik vind dat wel meevallen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Chicagooo - Hard to say im sorry
quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Sorry. Ik vind dat wel meevallen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
2 bros on the fourth floor Dreams
Jij bent snel.quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
2 bros on the fourth floor Dreams
Toch weer op de valreep nul punten voor DJ11quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch weer op de valreep nul punten voor DJ11
Ja, heb hier wel meer mee dan met Abracadabraquote:
Nou, wellicht is het net dubbelzinnig genoeg om geaccepteerd te worden.quote:Op zondag 20 april 2025 00:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vraag me af
een tekst als I Really love your peaches wanna shake your tree, zou anno nu dus echt totaal afgebrand worden of niet??
quote:Op zondag 20 april 2025 00:03 schreef Shii het volgende:
Dankjewel Melting, tot de volgende keer allemaal!
Goed bezigquote:Op zondag 20 april 2025 18:45 schreef livelink het volgende:
@:DJ11, heb mijn zoon nog gevraagd of hij nog steeds naar Caravan Palace luistert. Wel minder, maar toch nog regelmatig. Ik heb April voor hem opgezet en die kende hij inderdaad wel.
Geen probleem. Is al leuk dat je komt luisteren.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:32 schreef livelink het volgende:
Ik ben nog onderweg naar huis, dus zal wel wat later worden dan 19.00 voor mij.
Zeker. Ben wel net thuis, maar moet zo nog eten. Tune wel even in alvast tot het eten klaar is.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen probleem. Is al leuk dat je komt luisteren.
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:01 schreef Melting het volgende:
We zijn weer begonnen. Deze keer is de eerste wederom een cadeautje.
[ afbeelding ]
Zal eens kijken.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:05 schreef Doedezemaar het volgende:
We aten weer eens typisch Italiaans vanavond, dus ik hoop op een Italiaans liedje
Goh, dat had ik nou niet gehoord. Ik probeer te achterhalen welk nummer ze aan het verkrachten zijn. Kom er niet op.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:05 schreef Melting het volgende:
En ja, Ddm, deze komt uit het Belgenmapje.
Bend me shape mequote:Op donderdag 24 april 2025 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Goh, dat had ik nou niet gehoord. Ik probeer te achterhalen welk nummer ze aan het verkrachten zijn. Kom er niet op.
Ik dacht dat zij volledig Franstalig was.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2025 19:10 schreef livelink het volgende:
Right said Fred - Don't talk, just kiss
quote:Op donderdag 24 april 2025 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Goh, dat had ik nou niet gehoord. Ik probeer te achterhalen welk nummer ze aan het verkrachten zijn. Kom er niet op.
1 van de 2 voetbalclubs heet: Reusel Sport. Afgekort..... RSP oftewel... Right Said Peter.quote:
Eet smakelijkquote:Op donderdag 24 april 2025 19:12 schreef livelink het volgende:
Ik ga er even tussenuit om te eten. Tot later
Smakelijk.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:12 schreef livelink het volgende:
Ik ga er even tussenuit om te eten. Tot later
quote:Op donderdag 24 april 2025 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
1 van de 2 voetbalclubs heet: Reusel Sport. Afgekort..... RSP oftewel... Right Said Peter.
Dat is de één van de weinige Disneyfilms waar ik een stuk van gezien heb.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar word je instant vrolijk van
Ik heb er met oppaskindjes en cliënten wel een paar gezien, maar deze niet. De Lion King heb ik met cliënten wel meerdere keren gezienquote:Op donderdag 24 april 2025 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is de één van de weinige Disneyfilms waar ik een stuk van gezien heb.
Dat is er ook 1 van.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb er met oppaskindjes en cliënten wel een paar gezien, maar deze niet. De Lion King heb ik met cliënten wel meerdere keren gezien
Dat vond ik ook.quote:
Dit nummer zei me zo ook niets.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit soort muziek is mij compleet ontgaan destijds
Op zich was het wel grappig gedaan.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat vond ik ook.
[..]
Dit nummer zei me zo ook niets.
Maar vind het niet verkeerd klinken.
quote:Op donderdag 24 april 2025 19:36 schreef livelink het volgende:
The nineties versie van Twist and Shout
quote:Op donderdag 24 april 2025 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik gok chakademus &pliers (ik weet alleen niet hoe je dat schrijft)
Ik sta er nog regelmatig versteld vanquote:Op donderdag 24 april 2025 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat jij dat zo weet.
[ afbeelding ]
Ik weet de achterlijkste dingen. Je hebt er vrij weinig aan in het dagelijkse levenquote:Op donderdag 24 april 2025 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat jij dat zo weet.
[ afbeelding ]
Toen ging ik nog naar 'zware' films. Tegenwoordig wil ik alleen nog maar vrolijkheid en luchtigheid.quote:
Je hebt groot gelijk. Ga je ook naar de nieuwe Naked Gun als die uit is? Of is die humor dan weer te flauw voor je?quote:Op donderdag 24 april 2025 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen ging ik nog naar 'zware' films. Tegenwoordig wil ik alleen nog maar vrolijkheid en luchtigheid.
quote:Op donderdag 24 april 2025 19:48 schreef livelink het volgende:
Moby of Muse. Die twee haal ik altijd door elkaar.
Ja, die heb ik ook nog in de bioscoop gezien. Gaf inderdaad een minder geromantiseerd beeld van Elvis. Hoewel ik Priscilla ook verdenk van problemen in haar bovenkamer.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Gisteren keken we de film Priscilla, we vonden ‘m behoorlijk indrukwekkend. Elvis was echt niet helemaal lekker in z’n bovenkamer.
We hebben was Naked gun 33 1/3 weer gezien op tv.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk. Ga je ook naar de nieuwe Naked Gun als die uit is? Of is die humor dan weer te flauw voor je?
Die is dan weer te flauw voor me. Een half uurtje op tv vind ik dat wel leuk, maar niet een hele film lang.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk. Ga je ook naar de nieuwe Naked Gun als die uit is? Of is die humor dan weer te flauw voor je?
Lesley Nielsen was geweldig.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We hebben was Naked gun 33 1/3 weer gezien op tv.
Weer helemaal dubbel gelegen
Kan ik me voorstellen. Is van begin 1990.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Die zou ik in de eighties hebben geplaatst
Steve Martin vind ik helemaal niet grappig.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:52 schreef livelink het volgende:
Ik hoop ieder jaar dat Plains, Trains & Automobiles weer rond Kerst op de tv is. Daar vind ik Steve Martin eigenlijk leuker in.
Ik heb nu pas voor het eerst door dat Steve Martin niet de acteur is van Naked Gunquote:Op donderdag 24 april 2025 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Steve Martin vind ik helemaal niet grappig.
Ja, die heeft ook wat issues. Maar als je op je 14e dat wereldje in getrokken wordt doet dat ook wel wat met je mentale gezondheid denk ik. Vond het wel mooi hoe het echt haar perspectief was. Ook erg mooi gefilmd allemaal, laat dat maar aan Sofia Coppola over. Ik wilde steeds naar Priscilla roepen: wegwezen.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook nog in de bioscoop gezien. Gaf inderdaad een minder geromantiseerd beeld van Elvis. Hoewel ik Priscilla ook verdenk van problemen in haar bovenkamer.
Ik dacht dus dat hij in Naked Gun zat. En dan vond ik hem in zo'n serieuzere rol leuker. Maar begreep door de post van Symphonic dat dat een heel andere acteur is.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Steve Martin vind ik helemaal niet grappig.
Was danslesmuziekquote:Op donderdag 24 april 2025 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Is van begin 1990.
quote:Op donderdag 24 april 2025 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nu pas voor het eerst door dat Steve Martin niet de acteur is van Naked Gun
Naked gun is gewoon twee urr alles uitzetten en gewoon lachen…quote:Op donderdag 24 april 2025 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat hij in Naked Gun zat. En dan vond ik hem in zo'n serieuzere rol leuker. Maar begreep door de post van Symphonic dat dat een heel andere acteur is.
quote:
Zoals Airplane, Airplane 2, Hot Shots, Hot Shots part deux, Top Secret!quote:Op donderdag 24 april 2025 19:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Naked gun is gewoon twee urr alles uitzetten en gewoon lachen…
De grappen zijn zo slecht en voorspelbaar dat het daardoor geweldig wordt.
Heerlijk. Hot shotsquote:Op donderdag 24 april 2025 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Zoals Airplane, Airplane 2, Hot Shots, Hot Shots part deux, Top Secret!
Ja, maar je moest wel echt sparen. Ik las net dat deze 5 poppen jaren later alsnog verkocht zijn voor erg leuke bedragen (leuk voor de ontvanger van het geld dan).quote:Op donderdag 24 april 2025 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ben je redelijk snel uitgespaard.
Die ookquote:Op donderdag 24 april 2025 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Zoals Airplane, Airplane 2, Hot Shots, Hot Shots part deux, Top Secret!
quote:Op donderdag 24 april 2025 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar je moest wel echt sparen. Ik las net dat deze 5 poppen jaren later alsnog verkocht zijn voor erg leuke bedragen (leuk voor de ontvanger van het geld dan).
En de gehele Scary Movie reeks. Maar dan moet je eigenlijk wel Scream I film gezien hebben.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2025 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat recept voor brownies in de aftiteling van een van de Hot Shots films. In de bioscoop gezien en we bleven altijd zitten tot de hele aftiteling klaar was, wat deze keer extra beloond werd
Is dit een cover?quote:Op donderdag 24 april 2025 20:05 schreef livelink het volgende:
Weer een belgische die een cover doet
Dat denk ik. Ik ken het anderstalig. Maar misschien is dat wel de cover.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2025 20:06 schreef livelink het volgende:
Dit vind ik dan wel meer geslaagd dan wat Sandra Kim deed.
Checkquote:Op donderdag 24 april 2025 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
En de gehele Scary Movie reeks. Maar dan moet je eigenlijk wel Scream I film gezien hebben.
quote:Op donderdag 24 april 2025 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Lutricia MacNeal Ain’t that just the way
Inderdaad een leuk nummerquote:Op donderdag 24 april 2025 20:13 schreef livelink het volgende:
Ain't that just the way van 'weet ik niet meer'. Altijd wel een leuk nummer gevonden.
quote:Op donderdag 24 april 2025 20:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Pulp met ik weet de titel niet meer
quote:Op donderdag 24 april 2025 20:23 schreef livelink het volgende:
Tom Petty and the Heartbreakers - Learning to fly
quote:Op donderdag 24 april 2025 20:23 schreef Symphonic het volgende:
Tom Petty and the heartbreakers - learning to fly
Moeten nog wel.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh man, dit dansje heb ik te vaak moeten doen
Ik heb het nog nooit gedaan. Durf ook te beweren dat ik het niet eens zou kunnen.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh man, dit dansje heb ik te vaak moeten doen
Die film zegt me helemaal niks.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Van de soundtrack van de geweldige film City of Angels
Dat is goed op tijd.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:51 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb trouwens mijn haiku inzending voor volgend jaar al klaar.
In de poldertuin
Zit het gif blijkbaar dieper
Dan de bollen zelf.
Daar ga ik nog even over nadenken.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is goed op tijd.
En wanneer moet je het insturen?
Ik voorspel een revolte onder de vrijwilligers.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:51 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb trouwens mijn haiku inzending voor volgend jaar al klaar.
In de poldertuin
Zit het gif blijkbaar dieper
Dan de bollen zelf.
quote:Op donderdag 24 april 2025 20:55 schreef livelink het volgende:
Red Hot Chili Peppers - Under the bridge
quote:Op donderdag 24 april 2025 20:58 schreef livelink het volgende:
Mijn broertje heeft in een studentenhuis gewoond waar ze ooit voor de grap een foto hadden gemaakt a la RHCP met een sok om hun geval. En dan zonder de hoofden. Maar mijn broer is 1.65 en zijn hoofd stond er dus wel op. Werd hij een paar weken geleden door iemand aangesproken: 'heeft u op dit adres gewoond?' Toen hij antwoordde dat hij daar inderdaad had gewoond kreeg hij te horen dat die foto nog steeds in de gang hing en die jongen had hem dus gewoon herkend
Mijn broertje heeft in een studentenhuis gewoond waar ze ooit voor de grap een foto hadden gemaakt a la RHCP met een sok om hun geval. En dan zonder de hoofden. Maar mijn broer is 1.65 en zijn hoofd stond er dus wel op. Werd hij een paar weken geleden door iemand aangesproken: 'heeft u op dit adres gewoond?' Toen hij antwoordde dat hij daar inderdaad had gewoond kreeg hij te horen dat die foto nog steeds in de gang hing en die jongen had hem dus gewoon herkend
quote:Op donderdag 24 april 2025 21:02 schreef Melting het volgende:
Over zweten gesproken...ze voorspellen voor 30 april 26 graden.
Mijn vader vanmiddag ook al. Was ook best fris.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik heb het vandaag zo koud gehad dat ik de verwarming aan heb gezet vanavond.
Ik gisteren zelfs al. Hopelijk vandaag de laatste verwarmingsdagquote:Op donderdag 24 april 2025 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik heb het vandaag zo koud gehad dat ik de verwarming aan heb gezet vanavond.
Dank Melting. Slaap lekker voor straks en tot zaterdagquote:Op donderdag 24 april 2025 21:03 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er weer op.
Dank allemaal voor het luisteren.
Wellicht tot zaterdag.
[ afbeelding ]
Mapje is nu wel leeg.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:04 schreef livelink het volgende:
Was weer leuk, @:Melting. Dank je wel. Ik ga the nineties steeds meer waarderen.
quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:24 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag en Koningsdag
Vanavond is er, voorafgaand aan @:Melting , weer een DJ11-uitzending. Ik kijk nog even hoe laat deze begint, maar sowieso is dat uiterlijk om 19:00 uur.
Top.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ook goedenavond. Het (fijne) verzoekje staat klaar en komt vanzelf langs straks.
Neequote:Op zaterdag 26 april 2025 19:04 schreef DJ11 het volgende:
44 x 11 = 484En 74 is het nieuwe 24. Hoewel 74 inmiddels 85 is. Snapt u het nog?
![]()
Giorgio Moroder - 74 Is The New 24
Dat laatste is de inflatiequote:Op zaterdag 26 april 2025 19:04 schreef DJ11 het volgende:
44 x 11 = 484En 74 is het nieuwe 24. Hoewel 74 inmiddels 85 is. Snapt u het nog?
![]()
Giorgio Moroder - 74 Is The New 24
Ah wacht, ik weet het volgens mij al. Je bent laatst jarig geweest. 44 jaar geworden?quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is geen ConnectionIk zal het zo wel uitleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |