SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hee Stevenquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:23 schreef StevenHyde het volgende:
Helloo goed volk hier allemaal zo te zien
How can I make this topic about me?![]()
Mijn Spotify liegt tegen me. Ik heb net helemaal geen seks gehad.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Hij drijft de spot met jequote:Op zaterdag 19 april 2025 22:25 schreef aeque het volgende:
Mijn Spotify liegt tegen me. Ik heb net helemaal geen seks gehad.![]()
Levensgenieter gg. Moeie ogen nu zeker van al dat moois spotten vanmiddag?quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hoe was jouw dag?quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Levensgenieter gg. Moeie ogen nu zeker van al dat moois spotten vanmiddag?![]()
![]()
Niet als 'ie van PS plus afgaat. Zelfde met GTA, die had ik via PS plus en ging er toen af, toen moest je 'm kopen. Nu is 'ie wel weer terug. Dan kun je 'm gewoon niet spelen tenzij je het kooptquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ps plus extra dan? Want als het een van de maandelijkse gratis games is moet je hem voor altijd hebben zolang je ps plus hebt.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Nooit?quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:27 schreef StevenHyde het volgende:
Weet spotify wanneer ik seks heb gehad???“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Vandaar dat ik geen Spotify hebquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:27 schreef StevenHyde het volgende:
Weet spotify wanneer ik seks heb gehad???
Huh, dat heb ik nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Niet als 'ie van PS plus afgaat. Zelfde met GTA, die had ik via PS plus en ging er toen af, toen moest je 'm kopen. Nu is 'ie wel weer terug. Dan kun je 'm gewoon niet spelen tenzij je het koopt![]()
Echt he.quote:
Daarna kwam motherlover, dus soms weet hij wel de waarheid.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Vanmiddag weinig uitgevoerd. Beetje gamen ook. Hoe was jouw dag?quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Tja, RDR2 ging van PS plus af en ik kon het niet spelen tenzij ik het kochtquote:
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zou hij weten of de username wel of geen micropener heeft?
Als jij de PS Plus maandelijkse games claimt zou dat niet zo moeten werken. Heb het namelijk nog nooit gehad, alleen bij PS Plus extra.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Niet als 'ie van PS plus afgaat. Zelfde met GTA, die had ik via PS plus en ging er toen af, toen moest je 'm kopen. Nu is 'ie wel weer terug. Dan kun je 'm gewoon niet spelen tenzij je het koopt
Lekker relaxed dusquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vanmiddag weinig uitgevoerd. Beetje gamen ook. Hoe was jouw dag?Hopelijk slaap je vannacht goed.
Hier ook wel chill, lekker van het zonnetje genoten![]()
![]()
Nou ja hij begon ineens The Lonely Island - I Just Had Sex af te spelen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:27 schreef StevenHyde het volgende:
Weet spotify wanneer ik seks heb gehad???
Maar gratis games heb je toch in je bibliotheek staan? Of zelfs gedownload...quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tja, RDR2 ging van PS plus af en ik kon het niet spelen tenzij ik het kocht![]()
Tnx man lief van je. Hoop t ookquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker relaxed dusHopelijk slaap je vannacht goed.
Hier ook wel chill, lekker van het zonnetje genotenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik word gewoon beflikkerd als ik dat zo hoor!quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Als jij de PS Plus maandelijkse games claimt zou dat niet zo moeten werken. Heb het namelijk nog nooit gehad, alleen bij PS Plus extra.
Want je hebt toch nooit seks?quote:
Waarom of waardoor slecht geslapen ?quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zou hij weten of de username wel of geen micropener heeft?
[..]
Tnx man lief van je. Hoop t ookThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jaquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik word gewoon beflikkerd als ik dat zo hoor!![]()
![]()
Ja, en als ze van PS Plus gehaald worden kan ik niet meer op 'spelen' klikken, maar staat er 'kopen'quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar gratis games heb je toch in je bibliotheek staan? Of zelfs gedownload...
Snap er geen snars vanquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja, en als ze van PS Plus gehaald worden kan ik niet meer op 'spelen' klikken, maar staat er 'kopen'![]()
![]()
De gameplay wordt overigens wel bewaard, dus dat scheelt“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Wat Justin zegt. Maar ik gok dat je dan PS plus extra hebt of had.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik word gewoon beflikkerd als ik dat zo hoor!
Geen klachten zelf. Hoop dat spotify hetzelfde zegt. En mijn vrouw ook 😅quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dus jij wil zeggen als je een abo had wanneer RDR2 nog op PS plus stond en je gaat dat spel spelen / downloaden, dat ie dan altijd speelbaar is. Ook wanneer PS Plus het spel niet meer aanbiedt?quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ja het tweede abo zeg maar. Je hebt 3 verschillende. Basic, extra en premium geloof ik. Ligt het daar aan dan?quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat Justin zegt. Maar ik gok dat je dan PS plus extra hebt of had.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ja, best wel. Terwijl er op zich nog niet zo heel veel te zien was ook.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Levensgenieter gg. Moeie ogen nu zeker van al dat moois spotten vanmiddag?How can I make this topic about me?![]()
Altijd ff een handdoekje onder de vrouw leggen als je goed tekeer gaat. Dan hoeft ze de lakens niet te vervangenquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Geen klachten zelf. Hoop dat spotify hetzelfde zegt. En mijn vrouw ook 😅
Niet een aanwijsbare reden. Denk gewoon onrustig hoofd van voorgaande dagen en ben sowieso geen goede slaper. Vannacht een nieuwe ronde nieuwe kansen 😉quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom of waardoor slecht geslapen ?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hoe bedoel je "PS plus het spel niet meer aanbieden?" Volgens mij heb je het over andere gratis games dan dat akkie en ik het hebben.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen als je een abo had wanneer RDR2 nog op PS plus stond en je gaat dat spel spelen / downloaden, dat ie dan altijd speelbaar is. Ook wanneer PS Plus het spel niet meer aanbiedt?![]()
Vol hoofd?quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Niet een aanwijsbare reden. Denk gewoon onrustig hoofd van voorgaande dagen en ben sowieso geen goede slaper. Vannacht een nieuwe ronde nieuwe kansen 😉
Herkenbaar
Slechte slaper hier ookThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En hoezo moet de vrouw die lakens verschonen![]()
Tis jullie kwakjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb het over spellen als RDR enzo. Dat soort games worden maar vaak voor beperkte tijd aangeboden via aboquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoe bedoel je "PS plus het spel niet meer aanbieden?" Volgens mij heb je het over andere gratis games dan dat akkie en ik het hebben.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Vang het dan ook opquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:36 schreef greysbones het volgende:
Tis jullie kwakje![]()
Ja is ander aboquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb het over spellen als RDR enzo. Dat soort games worden maar vaak voor beperkte tijd aangeboden via abo![]()
Dat was niet wat ik bedoeldequote:Op zaterdag 19 april 2025 22:36 schreef greysbones het volgende:
Tis jullie kwakje
Vrouwen laten ook wel eens wat achterquote:
Dat van jullie is meerquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vrouwen laten ook wel eens wat achter
En meneer Justin hoe vaak heeft u dat meegemaakt ?quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik kan je wel een link posten, maar dan wordt ik wss voor een dag op 'non-actief'gezet. Nooit gehoord van squirten?quote:
Tsjezus, moet ik dan alles uitleggen?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Alleen in natuurfilms uiteraardquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
En meneer Justin hoe vaak heeft u dat meegemaakt ?![]()
![]()
Yes.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja het tweede abo zeg maar. Je hebt 3 verschillende. Basic, extra en premium geloof ik. Ligt het daar aan dan?
Bij extra krijg je een aanbod aan games die tijdelijke te spelen zijn. Die kunnen na verloop van tijd weggaan idd. Maar bij alle abonnementen heb je elke maand 3 gratis games. Deze maand RoboCop, Texas chainsaw massacre en nog eentje. Die kun je claimen en blijven dan voor altijd voor jou.
Dus als je zelden gebruik maakt van het aanbod van extra, dan kun je er ook nog over nadenken om simpelweg essential te nemen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
En meneer stoorquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik kan je wel een link posten, maar dan wordt ik wss voor een dag op 'non-actief'gezet. Nooit gehoord van squirten?
Tsjezus, moet ik dan alles uitleggen?
Hoe vaak heeft u dat meegemaaktThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
We doen ons best. 1x tot nuquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
En meneer stoor
Hoe vaak heeft u dat meegemaakt
Ik neem dan voor het gemak aan dat het kwakje vaker dan 1x was
Greysquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:41 schreef greysbones het volgende:
Ik neem dan voor het gemak aan dat het kwakje vaker dan 1x was
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja, er schijnt heel wat voor nodig te zijn blijkbaar. Juiste plek, juiste vunzige woordjes, etc.quote:
Vunzige woordenquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja, er schijnt heel wat voor nodig te zijn blijkbaar. Juiste plek, juiste vunzige woordjes, etc.
Ik ben niet van de vunzige woordenquote:
Helemaal niet
Oh jawel hoorquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben niet van de vunzige woorden
Helemaal niet
Als het de juiste vunzige woordjes maar zijn
Ik sla wel overquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Oh jawel hoorAls het de juiste vunzige woordjes maar zijn
Lieve woordjes?quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben niet van de vunzige woorden
Helemaal niet
![]()
![]()
Je hebt daar een verkeerd beeld bij denk ikquote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Oh ik klap bijna uit elkaarWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Neequote:Op zaterdag 19 april 2025 22:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je hebt daar een verkeerd beeld bij denk ik
Ik hou daar gewoon niet van
Niet mijn dingThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik weet niet of dat soort informatie erin moet.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:41 schreef aeque het volgende:
@:gebrokenglas schrijf je even in het schriftje dat de partner vaan stoorzender squirt.
ThanksHow can I make this topic about me?![]()
Zekersquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat soort informatie erin moet.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Niks mag ontbrekenquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat soort informatie erin moet.![]()
Ik verwacht ook wel een statusupdate van Amy en koekie of ze al uit elkaar getrokken zijn of niet.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
@gebrokenglas
Noteer je ook dat Justin natuur films kijktThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan moet je ze ff mentionenquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:49 schreef aeque het volgende:
Ik verwacht ook wel een statusupdate van Amy en koekie of ze al uit elkaar getrokken zijn of niet.
Ik chargeer een beetje denk ik. Het is niet zo dat ik haar een hoer noem en haar achteraf 50 piek geef ofzo. (dat is natuurlijk gewoon gratis als je getrouwd bent) Het kunnen ook lieve woordjes zijnquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Ik hou daar gewoon niet van
Niet mijn dingIn seksuele context dan
Al bedenk ik me nu. Als we bijvoorbeeld samen douchen en ff tekeer gaan zeg maar (niet doorvertellen he?) dan zeg ik wel eens na afloop 'Nou, bedankt en tot ziens maar weer he! joejoe"
![]()
Dan kan ze link worden joh!
quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:49 schreef greysbones het volgende:
@:Gebrokenglas
Noteer je ook dat Justin natuur films kijkt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik chargeer een beetje denk ik. Het is niet zo dat ik haar een hoer noem en haar achteraf 50 piek geef ofzo. (dat is natuurlijk gewoon gratis als je getrouwd bent) Het zijn kunnen ook lieve woordjes zijnIn seksuele context dan
Al bedenk ik me nu. Als we bijvoorbeeld samen douchen en ff tekeer gaan zeg maar (niet doorvertellen he?) dan zeg ik wel eens na afloop 'Nou, bedankt en tot ziens maar weer he! joejoe"
![]()
Dan kan ze link worden joh!
quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik chargeer een beetje denk ik. Het is niet zo dat ik haar een hoer noem en haar achteraf 50 piek geef ofzo. Het zijn kunnen ook lieve woordjes zijnIn seksuele context dan
![]()
Dan kan ze link worden joh!![]()
![]()
![]()
Ik ben gewoon niet zo van het tijdens de bezigheid praten
Mijn hoofd is al vol
Fijn om het even leeg te hebben
Dus no talking
Dan blijft het schriftje zo leegquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:51 schreef Shii het volgende:
Kunt beter noteren wie geen natuurfilms kijkt.![]()
![]()
Het wordt wel gedetailleerd zo. Ik heb al een pagina vol schoenmaten....
quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:51 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mijn hoofd is al vol
Dus no talking![]()
![]()
Nja, dan gaat het niks worden tussen ons denk ikquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:51 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mijn hoofd is al vol
Dus no talkingMaar ik vind je verder wel aardig hoor
Ik jou ookquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nja, dan gaat het niks worden tussen ons denk ikMaar ik vind je verder wel aardig hoor
Ja we hebben hier allemaal een taak en ggg is voor het schriftjequote:Op zaterdag 19 april 2025 22:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die man krijgt het druk zo op een zaterdag avond![]()
![]()
Team volhoofdquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vol hoofd?
Herkenbaar
Slechte slaper hier ookBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ow hebben we een taakquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja we hebben hier allemaal een taak en ggg is voor het schriftje
Ja, aan die teller kom ik niet eens toe zoquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die man krijgt het druk zo op een zaterdag avond
Binnekort heeft hij zijn eigen AI die dit soort zaken allemaal automatisch opslaat.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die man krijgt het druk zo op een zaterdag avondOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[ afbeelding ] JustinK hanteert weleens de zweep. De context is nog niet duidelijk. update volgt.![]()
![]()
Zou handig zijnquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Binnekort heeft hij zijn eigen AI die dit soort zaken allemaal automatisch opslaat.
GGGemini ?quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Binnekort heeft hij zijn eigen AI die dit soort zaken allemaal automatisch opslaat.![]()
![]()
De restquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:51 schreef Shii het volgende:
Kunt beter noteren wie geen natuurfilms kijkt.Trust nobody![]()
Jij moet doen waar je het beste in bentquote:![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij moet doen waar je het beste in bent![]()
![]()
Alleen dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:01 schreef StevenHyde het volgende:
Lees nu terug over dat handdoekje
[ afbeelding ]
Ik vervang Justin als bolker als hij met vakantie is.
Ik heb net iedereen de moeder gebolktquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat moet dan wel een overwinning worden in mei
Waar heb jij het nu weer over
Altijd handig een vervangerquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:02 schreef aeque het volgende:
Ik vervang Justin als bolker als hij met vakantie is.![]()
![]()
Nee niet iedereen is er nu, dus dat kan nietquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb net iedereen de moeder gebolkt
Waar heb jij het nu weer over![]()
![]()
Vandaar dat ze beldequote:Op zaterdag 19 april 2025 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb net iedereen de moeder gebolkt
Waar heb jij het nu weer over
Dan moeten ze maar terug lezenquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee niet iedereen is er nu, dus dat kan nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zal jou eens laten squirtenquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij kent squirten alleen uit natuurfilms![]()
![]()
Ja maar dat zei je nietquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, daadwerkelijk bolken. Iedereen. Keer op keer.
Niet alleen greysiequote:Op zaterdag 19 april 2025 23:05 schreef StevenHyde het volgende:
Greys helemaal blij met poleposition Max denk ik?![]()
![]()
![]()
Helemaal topquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:05 schreef StevenHyde het volgende:
Greys helemaal blij met poleposition Max denk ik?
Was echt een gave quali
Stopt ie ineens een waterpistool in je vagijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Daar wordt niks in gestoptquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Stopt ie ineens een waterpistool in je vagijn.
Saaie seks heb jij dan.quote:
Ligt aan de relatievorm.quote:
Je kunt gewoon verder met vrouwen met grote tepels posten want dat is het niveau nuBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hoe moet ik dat weten?quote:
Geen verwachtingen hebbenquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
lekker squirtenveel verwachtingen nu
![]()
![]()
Waterfiets en squirten is best een gekke combiquote:
Zoiets?quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:11 schreef StevenHyde het volgende:
Je kunt gewoon verder met vrouwen met grote tepels posten want dat is het niveau nu
doe ik alleen als iemand op terras zit of op het werkquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:11 schreef StevenHyde het volgende:
Je kunt gewoon verder met vrouwen met grote tepels posten want dat is het niveau nu![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Hier hebben we het vanavond al over gehad greys. Alle vrouwen doenquote:bij mij.
met een toetsenbord om onder te knoeienquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
doe ik alleen als iemand op terras zit of op het werk![]()
@gebrokenglas
![]()
Nietusssssquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Hier hebben we het vanavond al over gehad greys. Alle vrouwen doenbij mij.
Vergeet je dit niet te noteren @gebrokenglasquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Waterfietssteven werd geadviseerd om voortaan als het spannend wordt in bed er een handdoekje neer te leggen. Just in case dat er water komt tijdens het erin fietsenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Onder de naam 'sigarenpeuken'.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
en voor de kruimelsquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:13 schreef StevenHyde het volgende:
Waterfietssteven werd geadviseerd om voortaan als het spannend wordt in bed er een handdoekje neer te leggen. Just in case dat er water komt tijdens het erin fietsen![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
doe ik alleen als iemand op terras zit of op het werk![]()
![]()
* start werklaptop opBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:13 schreef StevenHyde het volgende:
Waterfietssteven werd geadviseerd om voortaan als het spannend wordt in bed er een handdoekje neer te leggen. Just in case dat er water komt tijdens het erin fietsen![]()
![]()
maar dat is je nog niet eerder overkomen bij het erin fietsen dat er een sproeipartij kwam?
Hoevaak heb jij het ervaren ?quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
maar dat is je nog niet eerder overkomen bij het erin fietsen dat er een sproeipartij kwam?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jij kent me zo niet hequote:Op zaterdag 19 april 2025 23:15 schreef maily het volgende:
[..]
hij is sjaggo vanwege geen puntentelling![]()
![]()
![]()
Ik ben ook booswoestquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:15 schreef maily het volgende:
[..]
hij is sjaggo vanwege geen puntentelling
Ja dat neem ik serieusquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
laat jus met rust die moet zich voorbereiden op 2de paasdag![]()
![]()
Dan had hij maar eerder naar bed moeten gaan.quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
laat jus met rust die moet zich voorbereiden op 2de paasdag
Geen fontijntje meegemaakt ooitquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
maar dat is je nog niet eerder overkomen bij het erin fietsen dat er een sproeipartij kwam?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Het waren mooie dagenquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Succes
Het was leuk je gekend te hebben.![]()
![]()
Mag ik een gedicht voor je schrijvenquote:
Als je er niet meer bentThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jij mag datquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mag ik een gedicht voor je schrijven
Als je er niet meer bent![]()
![]()
Anders gaat dat squirten ook niet lukken als hij hem er maar lafjes en afgeleid erin hangt.quote:
Zeker niet in 2 minuten.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
oeiiiiiiii dan zou ik maar eens wat aan je skills gaan doen waterfietsstevenquote:
Squirten in 2 minuten zou denk ik een record zijnquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Anders gaat dat squirten ook niet lukken als hij hem er maar lafjes en afgeleid erin hangt.
Zeker niet in 2 minuten.
nee hij zegt het zelf nooit meegemaakt te hebben!!!quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kibi lult er zelf ook lekker overheenSmile, it's free therapy.![]()
Ikvroeg wat aan jouquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee hij zegt het zelf nooit meegemaakt te hebben!!!
quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Anders gaat dat squirten ook niet lukken als hij hem er maar lafjes en afgeleid erin hangt.
Zeker niet in 2 minuten.precies deze man weet
nouuuu als je de G spot goed raakt.................quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Squirten in 2 minuten zou denk ik een record zijn
De plassende dames in natuurfilms lukt dat wel hoor.quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Squirten in 2 minuten zou denk ik een record zijn
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nouuuu als je de G spot goed raakt.................![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Zeker niet in 2 minuten.quote:
Ik vroeg een pagina terug al watquote:![]()
Je bent ook zo’n muts
Wordt wel lastig met die zachte g van jou.quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nouuuu als je de G spot goed raakt.................
oh niet gezienquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vroeg een pagina terug al wat![]()
Je bent ook zo’n muts
en jij met die pagina's ipv 310 in 1 topicSmile, it's free therapy.![]()
Zelfs met een harde Lquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Wordt wel lastig met die zachte g van jou.![]()
![]()
die heb ik nietquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Wordt wel lastig met die zachte g van jou.
Ja ik blijf stug dooroefenen!!quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oeiiiiiiii dan zou ik maar eens wat aan je skills gaan doen waterfietssteven
Bastognekoeken koekoek jonguh!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: