SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hee Stevenquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:23 schreef StevenHyde het volgende:
Helloo goed volk hier allemaal zo te zien
How can I make this topic about me?![]()
Mijn Spotify liegt tegen me. Ik heb net helemaal geen seks gehad.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Hij drijft de spot met jequote:Op zaterdag 19 april 2025 22:25 schreef aeque het volgende:
Mijn Spotify liegt tegen me. Ik heb net helemaal geen seks gehad.![]()
Levensgenieter gg. Moeie ogen nu zeker van al dat moois spotten vanmiddag?quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hoe was jouw dag?quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Levensgenieter gg. Moeie ogen nu zeker van al dat moois spotten vanmiddag?![]()
![]()
Niet als 'ie van PS plus afgaat. Zelfde met GTA, die had ik via PS plus en ging er toen af, toen moest je 'm kopen. Nu is 'ie wel weer terug. Dan kun je 'm gewoon niet spelen tenzij je het kooptquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ps plus extra dan? Want als het een van de maandelijkse gratis games is moet je hem voor altijd hebben zolang je ps plus hebt.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Nooit?quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:27 schreef StevenHyde het volgende:
Weet spotify wanneer ik seks heb gehad???“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Vandaar dat ik geen Spotify hebquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:27 schreef StevenHyde het volgende:
Weet spotify wanneer ik seks heb gehad???
Huh, dat heb ik nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Niet als 'ie van PS plus afgaat. Zelfde met GTA, die had ik via PS plus en ging er toen af, toen moest je 'm kopen. Nu is 'ie wel weer terug. Dan kun je 'm gewoon niet spelen tenzij je het koopt![]()
Echt he.quote:
Daarna kwam motherlover, dus soms weet hij wel de waarheid.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Vanmiddag weinig uitgevoerd. Beetje gamen ook. Hoe was jouw dag?quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Tja, RDR2 ging van PS plus af en ik kon het niet spelen tenzij ik het kochtquote:
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zou hij weten of de username wel of geen micropener heeft?
Als jij de PS Plus maandelijkse games claimt zou dat niet zo moeten werken. Heb het namelijk nog nooit gehad, alleen bij PS Plus extra.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Niet als 'ie van PS plus afgaat. Zelfde met GTA, die had ik via PS plus en ging er toen af, toen moest je 'm kopen. Nu is 'ie wel weer terug. Dan kun je 'm gewoon niet spelen tenzij je het koopt
Lekker relaxed dusquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vanmiddag weinig uitgevoerd. Beetje gamen ook. Hoe was jouw dag?Hopelijk slaap je vannacht goed.
Hier ook wel chill, lekker van het zonnetje genoten![]()
![]()
Nou ja hij begon ineens The Lonely Island - I Just Had Sex af te spelen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:27 schreef StevenHyde het volgende:
Weet spotify wanneer ik seks heb gehad???
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: