SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door aeque op 19-04-2025 20:51:30 ]Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Iemand energie teveel
En zin in een pup die vermaakt wil wordenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Danku. Ik trek er waarschijnlijk ook alle kabels uit die 'joost mag weten waarheen' lopen. Vind het allemaal maar onlogisch en vaag ingedeeld. En ik wil wat schakelaars en stopcontacten op een andere plaats. Krachtstroom voor de kookplaat heb ik gelukkig al in de keuken, die heb ik 10 jaar geleden al vanuit de meterkast naar de keuken getrokkenquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw. Mooi Stoor. Apart. Wat een handigere ben jij ook. Wel fijn dat je dat allemaal kan.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Dan maar geen plaatje. Kut mobiel.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Oh was die van jou.quote:
Weet je hem nog? Dan zet ik hem terug.
quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh was die van jou.
Weet je hem nog? Dan zet ik hem terug.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
@Dotteke Het 2e scharniersysteem komt erin voor de bovenkasten (2x 1meter breed). Wilde eigenlijk de eerste, maar die konden ze niet leverenDe derde vind ik meer iets voor een caravan
(dat is overigens de duurste, vroegen ze ¤2000,- per kast voor
)
Bekijk deze YouTube-video“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Dat was hem niet geloof ik, want die was blauw. Maar gewoon erin gezet.quote:Ja die van Bassie en Adriaan had ik ook, maar die wilde niet werken.quote:
Jawellusquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat was hem niet geloof ik, want die was blauw. Maar gewoon erin gezet.
[..]
Ja die van Bassie en Adriaan had ik ook, maar die wilde niet werken.
Kijk maar in vorige topicThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vervelen hoef je je niet in ieder gevalquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Danku. Ik trek er waarschijnlijk ook alle kabels uit die 'joost mag weten waarheen' lopen. Vind het allemaal maar onlogisch en vaag ingedeeld. En ik wil wat schakelaars en stopcontacten op een andere plaats. Krachtstroom voor de kookplaat heb ik gelukkig al in de keuken, die heb ik 10 jaar geleden al vanuit de meterkast naar de keuken getrokkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zou zweren dat het die van het topic ervoor was.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jawellus
Kijk maar in vorige topicik begin gek te worden.
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: