SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Als -ie niet langer dan 4 minuten duurt, kan het nu nog. Moet je wel heel snel zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:31 schreef Symphonic het volgende:
Mijn verzoekje doe ik volgende show wel.
Heel mooi dit.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Paar weken geleden gedebuteerd in de uitzending, nu nog eens. Muziek uit 2025 van iemand die in de 60s thuishoortElliot James Reay - Daydreaming
Ik dacht echt dat het Back Up heettequote:
Dat komt daarna pasquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat het Back Up heette
Niels Pervert?quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:41 schreef DJ11 het volgende:
In het topjaar 2019 stond deze plaat op #6 in mijn jaarlijst:Niels Frevert - Putzlicht
Hierna een verzoekje van Symphonic, op de valreep. Het slot is vervolgens een eitje
Bijzonder wel.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje van Symph, op de valreep nog ingewilligdDavid Bowie - America (Simon & Garfunkel cover)
quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:50 schreef DJ11 het volgende:
De opener voorlaatste track van vanavond:The Egg - Getting Away With It (Rollo Indared Eat Me mix)
Neequote:Op zaterdag 19 april 2025 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Dan moet de afsluiter wel van Rolling Stones komen
Probeer je daar mee weg te komen?quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:53 schreef DJ11 het volgende:
Zoals ik al zei: geen DDMomentje, maar ook weer wel.Same Title, Different Song
- vandaag als slot-koppeltje:
Electronic - Getting Away With It
Beetje Pet Shop Boys gemixt met Marc Almond vibesquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:53 schreef DJ11 het volgende:
Zoals ik al zei: geen DDMomentje, maar ook weer wel.Same Title, Different Song
- vandaag als slot-koppeltje:
Electronic - Getting Away With It
Absoluutquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
NeeWel iets dat in huize Symph-DDM wordt gewaardeerd...
Neil Tennant is co-auteur en zingt op de achtergrond meequote:Op zaterdag 19 april 2025 20:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Beetje Pet Shop Boys gemixt met Marc Almond vibes
(of is het ook van Pet Shop Boys?)
Ah toch! Hij heeft wel een uniek stemgeluid, maar ik dacht misschien zeg ik iets geks, maar gelukkig niet.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Neil Tennant is co-auteur en zingt op de achtergrond mee
Scherp opgemerktquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Ah toch! Hij heeft wel een uniek stemgeluid, maar ik dacht misschien zeg ik iets geks, maar gelukkig niet.
quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:03 schreef DJ11 het volgende:
Wel een toepasselijk nummer om eten te bereiden. Cooking on 3 Burners
quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:05 schreef livelink het volgende:
Ian Dury?- Sex and drugs and rock 'n roll
quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:09 schreef Symphonic het volgende:
Wel grappig die twee platen achter elkaar
quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:17 schreef Shii het volgende:
Wel wat favoriete nummers van me zo achter elkaar.
Ik mag het ook heel graag luisterenquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:18 schreef Shii het volgende:
Vroeger al fan van en ik vind het nog steeds heerlijk om naar Depeche Mode te luisteren.
Ik vind die persoonlijk ook beter.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:23 schreef Shii het volgende:
Ik ken deze wel in de uitvoering van Bette Midler
Ik moest even kijken of jij er nog was.quote:
Ondanks dat; toch een goede avond, Modus.quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:46 schreef livelink het volgende:
Ik kan nooit een titel bij de nummers van Rod Stewart bedenken.
Het is echt een briljant nummer…quote:
Ik heb jaren met mensen in een band gespeeld die het allemaal geweldig vonden. Ik vind het niet slecht, maar ook niet echt geweldig.quote:
Dat doet ie meestal zelf toch?quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:46 schreef livelink het volgende:
Ik kan nooit een titel bij de nummers van Rod Stewart bedenken.
Ja, maar hij draagt ze niet geweldig uit.quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Echt?Ik dacht dat -ie altijd even met Livelink belde
Ik stuurde hem altijd het bos in.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Echt?Ik dacht dat -ie altijd even met Livelink belde
Ken je dat nummer ook?quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Ze verbond hem altijd door naar haar collega, en nu heeft hij ontslag genomen.
quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vandaar al die albums van hem: "In The Wood - part 25", "In The Wood - part 26"
Mijn zoon is het er mee eens dat het jammer is dat deze niet in de Top2000 staat. Hij heeft er op gestemd.quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon is het er mee eens dat het jammer is dat deze niet in de Top2000 staat. Hij heeft er op gestemd.
Doe dan op zijn minst of je het leuk vindt.quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Doe dan op zijn minst of je het leuk vindt.
Je hoeft het niet te menen, maar als een stelletje uitgebluste zoutzakken op de hoes staan verkoopt ook niet echt lekker.
Ze vragen je ook specifiek of je even wilt wegkijken.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Doe dan op zijn minst of je het leuk vindt.
Je hoeft het niet te menen, maar als een stelletje uitgebluste zoutzakken op de hoes staan verkoopt ook niet echt lekker.
quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze vragen je ook specifiek of je even wilt wegkijken.
Zonder Pips.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:07 schreef DJ11 het volgende:
Gladys Knight & The Pips - License To Kill
quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze vragen je ook specifiek of je even wilt wegkijken.
Ik had het laatst ook. Ik had een nummer in mijn hoofd, ik stap in de auto, zet de radio aan, en direct.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:07 schreef DJ11 het volgende:
Vreemd, ik had dit nummer aan het eind van de middag in m'n hoofd om te draaien...
quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had het laatst ook. Ik had een nummer in mijn hoofd, ik stap in de auto, zet de radio aan, en direct.
Ik schakel daarna naar een andere zender, en daar kwam hij gewoon weer.
Dat is ook wel creepie ja.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:11 schreef DJ11 het volgende:
Als ik nieuwe muziek luister, ben ik soms weleens afgeleid en ga ik tussendoor andere dingen doen.
Zo was ik even gestopt omdat ik deze week op de radio iets hoorde dat ik mogelijk aan een liedje van Stevie Wonder kon linken. Dat testte ik dus even (viel tegen), maar daarna ging ik weer verder waar ik gebleven was. Ergens tussen de Zweedse hiphop-bagger; het soort muziek dat ik normaal na 1-2 seconden wegklik.
Geen idee waarom het "nummer" even aan bleef staan... een dikke minuut of zo. Hoor ik die rapper ineens "Stevie Wonder" zeggenHoe dan...
Ik stoor me juist aan de zangeres in deze versie. Volgens mij is die partij opnieuw ingezongen voor de Brothers In Rhythm remix.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:15 schreef livelink het volgende:
De zangeres maakt dit nummer eigenlijk wel.
Ik hou juist van het geschreeuw. Maar ik zal morgen eens die remix luisteren ter vergelijking.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik stoor me juist aan de zangeres in deze versie. Volgens mij is die partij opnieuw ingezongen voor de Brothers In Rhythm remix.
Sowieso altijd goedquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou juist van het geschreeuw. Maar ik zal morgen eens die remix luisteren ter vergelijking.
Slaap lekker, zorro.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:19 schreef zorro28 het volgende:
Morgen weer vroeg op dus tijd om naar bed te gaan helaas
Kun je weer lekker meeschreeuwen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou juist van het geschreeuw. Maar ik zal morgen eens die remix luisteren ter vergelijking.
Welterusten zorro28quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:19 schreef zorro28 het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:19 schreef zorro28 het volgende:
Maar dan wel op een prettige manierquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:20 schreef livelink het volgende:
Dit is ook wel lekker geschreeuw trouwens
Mijn stem doet het in ieder geval weerquote:
quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn stem doet het in ieder geval weer![]()
En de keelpijn is ook weg. Zomaar ineens.
Dat is goed nieuwsquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn stem doet het in ieder geval weer![]()
En de keelpijn is ook weg. Zomaar ineens.
quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ola![]()
Ik heb trouwens vanavond een IJtje getikt in het kader van pasen
Ik heb net een IJwitje op.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ola![]()
Ik heb trouwens vanavond een IJtje getikt in het kader van pasen
Zeker. Ik ben er alleen zo slecht in.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:28 schreef Shii het volgende:
Wat blijft het toch ook een mooie taal, Frans.
Absoluutquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:28 schreef Shii het volgende:
1.5 jaar Frans gehad op school. Was er niet heel slecht in. Maar heb het niet gemist toen ik naar een school ging, waar geen Frans werd gegeven. Wel Duits en dat vind ik nog steeds een mooie taalquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:28 schreef Shii het volgende:
Ik houd ook van de Duitse taal, ik heb beide talen in m'n pakket gehouden.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
1.5 jaar Frans gehad op school. Was er niet heel slecht in. Maar heb het niet gemist toen ik naar een school ging, waar geen Frans werd gegeven. Wel Duits en dat vind ik nog steeds een mooie taal
Ik heb 6 jaar Frans gehad en zit nog steeds op een niveau van niksquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
1.5 jaar Frans gehad op school. Was er niet heel slecht in. Maar heb het niet gemist toen ik naar een school ging, waar geen Frans werd gegeven. Wel Duits en dat vind ik nog steeds een mooie taal
quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb 6 jaar Frans gehad en zit nog steeds op een niveau van niks
Grote kans dat ik dat ook zou hebben gedaan hoor.. Ik had maar 1 keuze. Biologie of Duits, daar heb ik niet lang over na hoeven denken, ondanks een boze broer die Biologie ging studeren...quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik houd ook van de Duitse taal, ik heb beide talen in m'n pakket gehouden.
Duits heb ik ook gehoudenquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Welke streek?quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Duits heb ik ook gehouden![]()
Wij kijken veel Duitse tv en mijn vakantie gaat wederom naar Duitsland.
Zelfde streek als vorig jaar. Nog veel te veel niet gezien.
Ik heb Duits gehouden, met Biologie, Scheikunde en Handelskennisquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Grote kans dat ik dat ook zou hebben gedaan hoor.. Ik had maar 1 keuze. Biologie of Duits, daar heb ik niet lang over na hoeven denken, ondanks een boze broer die Biologie ging studeren...
Eerste jaar MBO ook nog Duits gehad, daarna werd het niet meer gegeven...quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:34 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb alleen Frans gehad in 2 en 3 vwo. Toen ging ik naar de havo en daar had ik geen Frans meer.
Duits heb ik wel altijd gehad. Ook tijdens de vervolgopleidingen.
Sleeswijk Holstein.quote:
Was Handelskennis hetzelfde als Economie II? Dat was een soort boekhouden.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb Duits gehouden, met Biologie, Scheikunde en Handelskennis
Veel boekhouden, kostprijsberekeningen etc…quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Was Handelskennis hetzelfde als Economie II? Dat was een soort boekhouden.
Ik versta het uitstekend. Ik kom met enige regelmaat in Duitsland en heb ook een raar soort voorliefde voor Duitstalige muziek...quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Eerste jaar MBO ook nog Duits gehad, daarna werd het niet meer gegeven...
Ik versta het nog steeds redelijk, ook al is het al 25 jaar geleden..
Boekhouden.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Was Handelskennis hetzelfde als Economie II? Dat was een soort boekhouden.
Jij bent toch ook half Duits?quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik versta het uitstekend. Ik kom met enige regelmaat in Duitsland en heb ook een raar soort voorliefde voor Duitstalige muziek...
Ja, dat was wel hetzelfde dan. Ik had dat als eindexamenvak. Niet mijn beste vak (zwak uitgedrukt), maar gek genoeg wel iets waar ik veel aan heb gehad.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Veel boekhouden, kostprijsberekeningen etc…
Ja. ik luister zelf veel naar Rammsteinquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik versta het uitstekend. Ik kom met enige regelmaat in Duitsland en heb ook een raar soort voorliefde voor Duitstalige muziek...
Ik vond het samen met scheikunde de leukste vakken.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat was wel hetzelfde dan. Ik had dat als eindexamenvak. Niet mijn beste vak (zwak uitgedrukt), maar gek genoeg wel iets waar ik veel aan heb gehad.
Ze hebben juist high hopesquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Wat een overgang.
Alsof je een raket met de punt naar beneden lanceert.
quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Wat een overgang.
Alsof je een raket met de punt naar beneden lanceert.
quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Twisting by the Pool titel kwam later
Dit vind ik wel een fijn nummer.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:54 schreef Symphonic het volgende:
Heb in een band gespeeld waar een aantal nummers van Dire Straits in het repertoire zaten, waaronder deze
Lijkt me een leuk nummer om te spelen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:54 schreef Symphonic het volgende:
Heb in een band gespeeld waar een aantal nummers van Dire Straits in het repertoire zaten, waaronder deze
Dit nummer heeft een andere titel.quote:
Is het ookquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Lijkt me een leuk nummer om te spelen.
quote:
Bij artiesten zijn niet juist.quote:
Die typgriep is chronisch en er zijn nóg geen medicijnen voor uitgevondenquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat bier doet je geen goed.
[ afbeelding ]
Dat is dat liedje wat Mariah Carey heeft misbruiktquote:
quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die typgriep is chronisch en er zijn nóg geen medicijnen voor uitgevonden
Ze is helaas nooit vervolgd voor geestelijke mishandelingquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is dat liedje wat Mariah Carey heeft misbruikt
quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit moet ik kennen....
The Cult??
quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit moet ik kennen....
The Cult??
Ziet eruit als een promo-hoesje voor radiozenders. De BBC-zenders hebben nog steeds een A, B en C list.quote:
Die muziekleraar waar ik het over had heeft goede dingen gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:15 schreef Melting het volgende:
Ik bak me myself een aai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:21 schreef livelink het volgende:
Tom Petty and the Heartbreakers - Wide open
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |