SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Als -ie niet langer dan 4 minuten duurt, kan het nu nog. Moet je wel heel snel zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:31 schreef Symphonic het volgende:
Mijn verzoekje doe ik volgende show wel.
Heel mooi dit.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Paar weken geleden gedebuteerd in de uitzending, nu nog eens. Muziek uit 2025 van iemand die in de 60s thuishoortElliot James Reay - Daydreaming
Ik dacht echt dat het Back Up heettequote:
Dat komt daarna pasquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat het Back Up heette
Niels Pervert?quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:41 schreef DJ11 het volgende:
In het topjaar 2019 stond deze plaat op #6 in mijn jaarlijst:Niels Frevert - Putzlicht
Hierna een verzoekje van Symphonic, op de valreep. Het slot is vervolgens een eitje
Bijzonder wel.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje van Symph, op de valreep nog ingewilligdDavid Bowie - America (Simon & Garfunkel cover)
quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:50 schreef DJ11 het volgende:
De opener voorlaatste track van vanavond:The Egg - Getting Away With It (Rollo Indared Eat Me mix)
Neequote:Op zaterdag 19 april 2025 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Dan moet de afsluiter wel van Rolling Stones komen
Probeer je daar mee weg te komen?quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:53 schreef DJ11 het volgende:
Zoals ik al zei: geen DDMomentje, maar ook weer wel.Same Title, Different Song
- vandaag als slot-koppeltje:
Electronic - Getting Away With It
Beetje Pet Shop Boys gemixt met Marc Almond vibesquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:53 schreef DJ11 het volgende:
Zoals ik al zei: geen DDMomentje, maar ook weer wel.Same Title, Different Song
- vandaag als slot-koppeltje:
Electronic - Getting Away With It
Absoluutquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
NeeWel iets dat in huize Symph-DDM wordt gewaardeerd...
Neil Tennant is co-auteur en zingt op de achtergrond meequote:Op zaterdag 19 april 2025 20:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Beetje Pet Shop Boys gemixt met Marc Almond vibes
(of is het ook van Pet Shop Boys?)
Ah toch! Hij heeft wel een uniek stemgeluid, maar ik dacht misschien zeg ik iets geks, maar gelukkig niet.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Neil Tennant is co-auteur en zingt op de achtergrond mee
Scherp opgemerktquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Ah toch! Hij heeft wel een uniek stemgeluid, maar ik dacht misschien zeg ik iets geks, maar gelukkig niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |