vond ik ook, maar dacht voor 1 + 1 gratis kan het wel. Maar ze zijn echt heel klein en de reviews op internet zijn ruk, nvmquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:51 schreef mschol het volgende:
[..]
vind het wel erg prijzig voor een opengesneden croissantje met een pistachepuree eropgesmeerd![]()
Dat. Maandag was alleen niet zo'n goede dag om langs te komen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maandag al, Beetje beter opletten
Wat is er mis met pistache? En sinds wanneer is het ene hype?quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:18 schreef Ama het volgende:
Die hele pistache hype mag van mij wel weer over gaan.
dubai shizzlequote:Op zaterdag 19 april 2025 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat is er mis met pistache? En sinds wanneer is het ene hype?
Wat zit er in?quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:19 schreef Crack_ het volgende:
Omg ze hebben appeltaart tropical bij de AH. Ik wil DIE
Taart gemaakt met appels ingevlogen vanuit Hawaii?quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:19 schreef Crack_ het volgende:
oeh, dat klinkt wel lekkerquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:19 schreef Crack_ het volgende:
Zet pistache op de verpakking en doe de prijs x2 of x3quote:
quote:
quote:Ingrediënten: fruit (appel, 3,2% ananas, 2,7% perzik, 2,4% abrikoos), TARWEbloem, suiker, 12% ROOMBOTER, gemodificeerd maïszetmeel, zetmeel (TARWE, maïs), SCHARRELEI, 0,2% passievruchtsap uit concentraat, zout, rijsmiddel (natriumcarbonaten [E500], difosfaten [E450]), zuurteregelaar (kaliumcitraten [E332], citroenzuur [E330]), emulgator (lecithinen [E322]), kaneel, kleurstof (carotenen [E160a]), natuurlijk aroma, water, verstevigingsmiddel (calciumchloride [E509]), antioxidant (ascorbinezuur [E300]).
Waarvan toegevoegde suikers 13g per 100 gram en waarvan toegevoegd zout 0.17g per 100 gram
ze hadden ook weer een feeststol met pistache erinquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zet pistache op de verpakking en doe de prijs x2 of x3
die is ook 50% korting maar hij heeft ook cranberry's, en dat is mehquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ze hadden ook weer een feeststol met pistache erin
Hou op.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ze hadden ook weer een feeststol met pistache erin
cranberry's heb ik nooit gegeten volgens mij.. maar sowieso lijkt mij het niksquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die is ook 50% korting maar hij heeft ook cranberry's, en dat is meh
pistache is vast ook heel slecht voor het milieu.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:18 schreef Ama het volgende:
Die hele pistache hype mag van mij wel weer over gaan.
oh pistache vind ik wel lekkerquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:24 schreef mschol het volgende:
[..]
cranberry's heb ik nooit gegeten volgens mij.. maar sowieso lijkt mij het niks
Klinkt niet gek an sich.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
appel, 3,2% ananas, 2,7% perzik, 2,4% abrikoos![]()
![]()
denk dat het nog niet in de schappen ligt, we gaan het zo meemakenquote:
pistache nootjes vind ik wel ok, maar echt een handje ofzo..quote:
ik had omelet op brood, eventueel nog wat anders nemen straksquote:oke ik ga voor pannenkoeken en ei en smoothie (voor onbijtje) en appeltaart met ijs voor zostraks. En iets van avondeten maar misschien doe ik boterham.
Wat is jouw avondeten?
Is er ook iets dat je niet zelf kan maken?quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
De foto is van vorig jaar. Maar deze had ik dus gemaakt vanmiddag.
een ruimteschipquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is er ook iets dat je niet zelf kan maken?
quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:26 schreef mschol het volgende:
[..]
pistache nootjes vind ik wel ok, maar echt een handje ofzo..
[..]
ik had omelet op brood, eventueel nog wat anders nemen straks
nomnomquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Gievquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het zijn knuffels. Ik verwacht niet dat je de doelgroep bent.
[..]
Geen idee. Vind deze knul wel geinig.
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zaterdag 19 april 2025 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
kan hij het ruimteschip voor heel duur verkopen en een huis kopenquote:
Maakt Hertog Jan ijs?quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:31 schreef Crack_ het volgende:
Bij het merengue ijs van hertog jan, komt die merengue dan ook goed naar voren? Als mensen dit hebben getest, let me know
Of gewoon zijn eigen huisje op Mars bouwenquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan hij het ruimteschip voor heel duur verkopen en een huis kopen
Als dit is wat ik denk dat het is dan had ik die laatst en ja alleen het zit echt bovenop als een soort topping.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:31 schreef Crack_ het volgende:
Bij het merengue ijs van hertog jan, komt die merengue dan ook goed naar voren? Als mensen dit hebben getest, let me know
ik weet niet of dat nou zo handig is met zn reistijd naar het werkquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon zijn eigen huisje op Mars bouwen
Neequote:Op zaterdag 19 april 2025 20:31 schreef Crack_ het volgende:
thanks, was het lekker?quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Als dit is wat ik denk dat het is dan had ik die laatst en ja alleen het zit echt bovenop als een soort topping.
een kind?quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is er ook iets dat je niet zelf kan maken?
Ik zou de pistache kopenquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:34 schreef Crack_ het volgende:
https://www.ah.nl/zoeken?query=hertog%20jan%20ijs
@:koen66 ?
ik zie hertog ijs en hertog jan bierquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:34 schreef Crack_ het volgende:
https://www.ah.nl/zoeken?query=hertog%20jan%20ijs
@:koen66 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |