SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyedSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:36 schreef LTVDK het volgende:
Heel de middag geklust, of ja vooral veel vloeken op die hoerige muren hier. Maar ik heb eindelijk weer een trapleuningOfja 3/4 ervan dan want ik kwam er pas op het einde achter dat ik nog 1 leuning houder mis
Ligt er aan wanneer ik zin heb op naar de bouwmarkt te gaan, dus op zijn vroegst maandagquote:
Samen met de de rest van Nederland die niet in een woonwinkel of tuincentrum looptquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er aan wanneer ik zin heb op naar de bouwmarkt te gaan, dus op zijn vroegst maandag
Ja dan moet ik gelijk 's ochtends om 8 uur gaan om het te overleven gok ikquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Samen met de de rest van Nederland die niet in een woonwinkel of tuincentrum loopt
Ik denk dat ik het niet eens thuis haal met het OV. Fecking Ermeloquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Oef nog 2 dagen om mij niet aan te melden
dan ik ook, wat is het?quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:49 schreef Koen66 het volgende:
Heb ik onder een steen geleefd dat ik nog nooit van Jellycats heb gehoord?
Wattes?quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:49 schreef Koen66 het volgende:
Heb ik onder een steen geleefd dat ik nog nooit van Jellycats heb gehoord?
vind het wel erg prijzig voor een opengesneden croissantje met een pistachepuree eropgesmeerdquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:48 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ah.nl/product(...)ssants-pistachecreme
Ik wil deze halen bij de appie, en de passievruchten variant. Weet oprecht niet of het lekker gaat zijn
Hmm. Pistachequote:Op zaterdag 19 april 2025 19:48 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ah.nl/product(...)ssants-pistachecreme
Ik wil deze halen bij de appie, en de passievruchten variant. Weet oprecht niet of het lekker gaat zijn
In theorie te fietsen voor mijquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het niet eens thuis haal met het OV. Fecking Ermelo
quote:
Stukje op tv net, schijnt een hype te zijn,) bep type poppen verzamelenquote:
ga je @Nattekat na doen?quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:47 schreef mschol het volgende:
omeletje gemaakt
morgen misschien eff langs bouwmarkt om zo'n bouwpakket raamhor te kopen...
zag dat ze morgen open zijn
Eerder mutilatiequote:Op zaterdag 19 april 2025 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Pistache. Maar we bereiken wel piek croissantmutatie nu.
Oh, zegt me nog steeds helemaal niksquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Stukje op tv net, schijnt een hype te zijn,) bep type poppen verzamelen
nee, ik zou em dan wel dit weekend proberen in elkaar te zetten, want nu heb ik de tijd ervoorquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga je @:Nattekat na doen?
die heeft zn hor vast nog steeds niet geplaatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |