Had ik niet verwacht dat je die leuk zou vindenquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het zijn knuffels. Ik verwacht niet dat je de doelgroep bent.
[..]
Geen idee. Vind deze knul wel geinig.
[ afbeelding ]
Overpriced knuffels? Of is het nog iets anders?quote:
Kijkt een beetje sadquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het zijn knuffels. Ik verwacht niet dat je de doelgroep bent.
[..]
Geen idee. Vind deze knul wel geinig.
[ afbeelding ]
Megapopulair bij dieven ookquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Overpriced knuffels? Of is het nog iets anders?
Ik heb geen benul van blijkbaar het hele milieu er omheen? Ik zie alleen een treurige octopus en vond hem wel cute.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht dat je die leuk zou vinden
quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:55 schreef Karzai het volgende:
Eet smakelijk @:Luctor.et.Emergo
[ afbeelding ]
Dieven gaan knuffels jatten ipv sieraden en auto'squote:
Ze pakken hem voor je in ofzo.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb geen benul van blijkbaar het hele milieu er omheen? Ik zie alleen een treurige octopus en vond hem wel cute.
Nog steeds dezelfde moeder en zus? Ja dan snap ik het welquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
Zo. Mijn zusje is weer naar huis.
Kan het goed net haar vinden. Maar zij en m'n moeder in één ruimte is continu spatieloos luid gekwebbel waar ik geen speld tussen krijg.
Dus dan is gezellig doen voor m'n verjaardag al snel een dag waarop ik veel zwijgend op m'n telefoon zit.
Oke, de knuffeltjes zijn wel schattig, maar ik zou jeuk krijgen van zo'n winkelervaring. Voelt ook wel erg influencergericht.quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
Zo. Mijn zusje is weer naar huis.
Kan het goed net haar vinden. Maar zij en m'n moeder in één ruimte is continu spatieloos luid gekwebbel waar ik geen speld tussen krijg.
Dus dan is gezellig doen voor m'n verjaardag al snel een dag waarop ik veel zwijgend op m'n telefoon zit.
Dit is geheid zo'n door influencers gehypte hypequote:Op zaterdag 19 april 2025 20:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke, de knuffeltjes zijn wel schattig, maar ik zou jeuk krijgen van zo'n winkelervaring. Voelt ook wel erg influencergericht.
quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maandag al, Beetje beter opletten
quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:55 schreef mschol het volgende:
[..]
aha, ja dat heb ik gemist, maar goed.. ik mis zoveel.. ik houd van mijn steen
Oh snap.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde moeder en zus? Ja dan snap ik het wel
vond ik ook, maar dacht voor 1 + 1 gratis kan het wel. Maar ze zijn echt heel klein en de reviews op internet zijn ruk, nvmquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:51 schreef mschol het volgende:
[..]
vind het wel erg prijzig voor een opengesneden croissantje met een pistachepuree eropgesmeerd![]()
Dat. Maandag was alleen niet zo'n goede dag om langs te komen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maandag al, Beetje beter opletten
Wat is er mis met pistache? En sinds wanneer is het ene hype?quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:18 schreef Ama het volgende:
Die hele pistache hype mag van mij wel weer over gaan.
dubai shizzlequote:Op zaterdag 19 april 2025 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat is er mis met pistache? En sinds wanneer is het ene hype?
Wat zit er in?quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:19 schreef Crack_ het volgende:
Omg ze hebben appeltaart tropical bij de AH. Ik wil DIE
Taart gemaakt met appels ingevlogen vanuit Hawaii?quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:19 schreef Crack_ het volgende:
oeh, dat klinkt wel lekkerquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:19 schreef Crack_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |