Wat is dit nou weerquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Deden ze dat gedrocht van een circuit Zandvoort maar in het donker.
Enfin, als Verstappen zo blijft presteren als ik hoop dan zullen ze dit jaar wel failliet gaan.
misgunnend Nederland staat weer op.quote:
niemand had Jenny from the block verteld dat Ferrari rood wasquote:
dat is wat anders dan Maxquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:46 schreef pmponer het volgende:
Nou ik gun Jan Lammers en prins Bril ook wel een tegenvallertje hoor
volgens mij komt dat meer om dat alle mannen aan het liplezen warenquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:46 schreef pmponer het volgende:
Wat is ze gewoon gebleven he, wel mooi dat F1 zo on interessant is dat Jenny talk of the town is.
Hebben jij & @MoreDakka niet meegekregen dat de GP van Nederland stopt ofzo?quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:46 schreef pmponer het volgende:
Nou ik gun Jan Lammers en prins Bril ook wel een tegenvallertje hoor
O jee ik moet weer aan mijn gender en sexualiteit gaan twijfelen zo te zienquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij komt dat meer om dat alle mannen aan het liplezen waren
Ja wel hoor, maar dat veranderd mijn mening niet.quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hebben jij & @:MoreDakka niet meegekregen dat de GP van Nederland stopt ofzo?
op wie zet je in?quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:54 schreef ZaZoe het volgende:
Verwacht zo meteen toch wel dat iemand 'n muur opzoekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |