SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
hier is het een plus gewordenquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jan Linders was hier net een jaar open toen het AH werd
en de coop een dorp verderop ook een plus
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Croissant brood is er nu ook, kost wel 5 euroquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:36 schreef gianni61 het volgende: [..] oke, moet straks toch nog langs de winkel
*Lust geen koffie*![]()
Supermarkten die niet meer zijn sinds mijn studie:
Edah
C1000
SupercoopTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
klinkt goed. hebben ze dat bij de jumbo?quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Croissant brood is er nu ook, kost wel 5 euroReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Super de boerquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Edah
C1000
SupercoopHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geen idee, ik zag het bij de ahquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klinkt goed. hebben ze dat bij de jumbo?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
5 euro? Laat dan maar.quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Croissant brood is er nu ook, kost wel 5 euroHow can I make this topic about me?![]()
hmm, daar zou ik ook nog wel langs kunnen, is wel een beetje om rijdenquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Geen idee, ik zag het bij de ahReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Hier had je vroeger een supermarkt waar je, vlak naast de vleeswaren, gestampte ieniminimuisjes kon krijgen.
Maar ja, dat vonden ze toch te dier-onvriendelijk.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Gek welquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:40 schreef Homijn het volgende:
Hier had je vroeger een supermarkt waar je, vlak naast de vleeswaren, gestampte ieniminimuisjes kon krijgen.
Maar ja, dat vonden ze toch te dier-onvriendelijk.Trotste mama van Ambar
Ik heb bij mijn miskraam overwogen om te trakteren op beschuit met gestampte muisjesquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:40 schreef Homijn het volgende:
Maar ja, dat vonden ze toch te dier-onvriendelijk.
Maar ik dacht dat de meeste daar niet de humor van in zouden kunnen zienHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
misschien een verstandig besluitquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb bij mijn miskraam overwogen om te trakteren op beschuit met gestampte muisjes
Maar ik dacht dat de meeste daar niet de humor van in zouden kunnen zien
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Lijkt me wel een leuk programma voor SBS 6: De Hoer Op.
In "De Hoer Op" volgen we hoeren die het in Nederland niet meer zien zitten nu Super De Boer is overgenomen door Jumbo en die aan lagere Wallen zijn geraakt.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Super de boer distributiecentrum is het begin van de Jumbo pick up points gewordenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
zo zwart als de ziel van lilakje?quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik denk dat andere mensen het vooral als luguber zouden zien ondanks dat jezelf er mee aan de haal gaatquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb bij mijn miskraam overwogen om te trakteren op beschuit met gestampte muisjes
Maar ik dacht dat de meeste daar niet de humor van in zouden kunnen zienTrotste mama van Ambar
Is het ook, maar ben ik soms ookquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat andere mensen het vooral als luguber zouden zien ondanks dat jezelf er mee aan de haal gaatHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
snel naar Hongarije om nieuwe te halenquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik heb er 4 in verschillende levels van volquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb er 4 in verschillende levels van volUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Heb daar net paprikazaad geplantquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
snel naar Hongarije om nieuwe te halenUw ADH vitamine Worst
dan is het nu afwachtenquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb daar net paprikazaad geplantReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik had het wel goede humor gevonden en misschien wel een goede verwerking ervanquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is het ook, maar ben ik soms ookTrotste mama van Ambar
dan zit de werkdag er ook bijna opquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Schijnbaar moet je elk half jaar de ramen zemen?Trotste mama van Ambar
2x per jaar maar? dat haal ik welquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Schijnbaar moet je elk half jaar de ramen zemen?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Schijnbaar moet je elk half jaar de ramen zemen?![]()
Werken?!???quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan zit de werkdag er ook bijna op
*Lust geen koffie*![]()
ik moet mn 60 uur per week toch vol krijgenquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Kan ook elke maandquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Schijnbaar moet je elk half jaar de ramen zemen?
Of nooit
Is een beetje als wanneer moet je je auto wassenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nog steeds niet minder aan het worden?quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet mn 60 uur per week toch vol krijgenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nooit dus, want ik heb geen autoquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kan ook elke maand
Of nooit
Is een beetje als wanneer moet je je auto wassenTrotste mama van Ambar
Met 4 hoog is de buitenkant ook wel lastigquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nooit dus, want ik heb geen autoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
als het goed is zijn kunnen we dinsdag opleveren. dus dan gaat het weer goed komenquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nog steeds niet minder aan het worden?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als het goed is zijn kunnen we dinsdag opleveren. dus dan gaat het weer goed komen![]()
![]()
*Lust geen koffie*![]()
en ik ben dit keer niet de gek die op paasmaandag hoeft te werkenquote:
Bij nn wel eens gehad dat er op2e Pinksterdag iets stuk was bij de Japanse afdeling
Dat ik aan de telefoon vraag van kan het een dag wachten of moet ik het team optrommelen voor 300%?
Kon toch wachtenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
hier gewoon een dag en een nachtdienst op paasmaandag.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
Bij nn wel eens gehad dat er op2e Pinksterdag iets stuk was bij de Japanse afdeling
Dat ik aan de telefoon vraag van kan het een dag wachten of moet ik het team optrommelen voor 300%?
Kon toch wachtenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Stomquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier gewoon een dag en een nachtdienst op paasmaandag.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Niet het mijne gelukkigquote:![]()
Maar ik ben dan ook niet rijk zoals jijHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik ben ook niet rijk. dat is pas komende vrijdag als de overuren van maart worden uitbetaald.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Niet het mijne gelukkig![]()
Maar ik ben dan ook niet rijk zoals jijReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik bel je vrijdag wel even danquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben ook niet rijk. dat is pas komende vrijdag als de overuren van maart worden uitbetaald.
*Lust geen koffie*![]()
wat gezellig!quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik bel je vrijdag wel even danReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Als jij dat wil welquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:04 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Lijk jij een beetje Patty Mayonaise?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Deze week 1777 kcal gespaard zodat ik straks onbezorgd uit eten kan. En vandaag nog 1290 over
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
wablief?quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
Poah dit mega kinder surprise ei heeft ArielReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
dat moet wel een flink ei zijn geweestquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik heb nog groterquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat moet wel een flink ei zijn geweest
*Lust geen koffie*![]()
dat is nog best langquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Heb het plastic ei waar het speeltje ik zat op het hoofd van de kat gezet als hoed
Dat beest vindt echt alles primaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gelukkig schrikt ie zich geen hoedjequote:Op zaterdag 19 april 2025 16:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
Heb het plastic ei waar het speeltje ik zat op het hoofd van de kat gezet als hoed
Dat beest vindt echt alles prima![]()
Klopt. Want ik ga tapas etenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik neem een stukje zalm, misschien met wat groene aspergesReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Pizza is Italiaans
Tapas is Spaans
Ik ben in de warHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb morgen zalmquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:33 schreef gianni61 het volgende:
ik neem een stukje zalm, misschien met wat groene asperges
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ik vermoed dat ik morgen friet hebquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Gourmetten is tegenwoordig ook een paasklassiekerquote:
Heb ik straks met een berenhap pindaquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vermoed dat ik morgen friet heb
Zet Nederlanders bij elkaar en zeg je moet voor een groep koken en opeens is er een gourmetstel of twee en een stekkerdoosquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gourmetten is tegenwoordig ook een paasklassiekerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Paaseitjes waren allemaal bijna uitverkocht heb nog net twee smaken kunnen vinden"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Yes.. en met sinterklaas en met kerstquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zet Nederlanders bij elkaar en zeg je moet voor een groep koken en opeens is er een gourmetstel of twee en een stekkerdoos
Hier lag nog genoegquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:36 schreef Lovely het volgende:
Paaseitjes waren allemaal bijna uitverkocht heb nog net twee smaken kunnen vinden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb ik straks met een berenhap pinda
Ja zag ook dat er ook al aanbiedingen warenquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:36 schreef Lovely het volgende:
Paaseitjes waren allemaal bijna uitverkocht heb nog net twee smaken kunnen vindenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En van die bakjes waar je ragout in doetquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja zag ook dat er ook al aanbiedingen waren
quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
En van die bakjes waar je ragout in doet![]()
![]()
Heb hier niet gekeken, zit helemaal in een uithoek waar vroeger gewone kassa's warenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ach volgende keer maar eerder wat kopen of niet alles op eten wat ik al gekocht hadquote:
Heb je nog veel dan?quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ach volgende keer maar eerder wat kopen of niet alles op eten wat ik al gekocht had![]()
![]()
Er staat toch dat ik geen pizza ga etenquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
Pizza is Italiaans
Tapas is Spaans
Ik ben in de war
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
parijsquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Aaaahquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er staat toch dat ik geen pizza ga etenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Klinkt leukquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een kutspel. Nooit gesnapt wat mensen daar zo leuk aan vonden.
Maar kon je dat niet volhouden door de graphics of omdat het gewoon een kutspel is?
Elke dag je plantjes water geven
Trust nobody![]()
zou wel een stukje pizza lustenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Dat is het echt niet. Kan je beter wat anders kiezen.quote:
Stardew valleyquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh dat is heerlijkquote:
En je hebt sproeiers later in gameHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Weet wel alternatieve gamesWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Meh. Er zijn betere en mooiere alternatieven vind ik. Die graphics vind ik al echt demotiverendquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh dat is heerlijk
En je hebt sproeiers later in gameWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Noemquote:
Dan eens watWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Pixel ligt je of het ligt je nietquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Meh. Er zijn betere en mooiere alternatieven vind ik. Die graphics vind ik al echt demotiverendHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ken ik van reclamequote:Op zaterdag 19 april 2025 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Edah
C1000
Supercoop
Werewolf![]()
oh ja, planten water geven. dat moet ik thuis ook nog eens doenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Maak er een spel vanquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:49 schreef gianni61 het volgende:
oh ja, planten water geven. dat moet ik thuis ook nog eens doen![]()
In het spel is het simpel
Geef iedere dag water en na x dagen heb je vruchten
Zo werkt het in mijn tuin niet helaasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
in de tuin moet je sommige beestjes weg houdenquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
In het spel is het simpel
Geef iedere dag water en na x dagen heb je vruchten
Zo werkt het in mijn tuin niet helaasReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Daar ook een beetjequote:Op zaterdag 19 april 2025 16:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de tuin moet je sommige beestjes weg houden
Maar zet een vogelverschrikker neer en voilāHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Diablo Immortalquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:54 schreef HappyCharly het volgende:
Wue weet er nog n leuk spel voor op mobiel?
edit: nee doe maar niet. die is eng![]()
Preciesquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Diablo Immortal
edit: nee doe maar niet. die is eng
Iets leuks! En blijsTrust nobody![]()
klinkt interessantquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Gaat wel, gaat wel.quote:
Contact met vriendin is mondjesmaat weer teruggekeerd toen ik ff duidelijk mijn zegje deed.
Mini-ToT is weer naar z'n mama toe wat altijd jammer is.
Verkoudheid is gelukkig weer minder.
Net een heel leuk bezoek gehad bij de buren. Geweldig zitten praten over allerlei onderwerpen met de dochter van die mensen, en die mensen zelf hadden de hele tijd zoiets van: "Dit gaat onze pet te boven!" (Over politiek, spiritualiteit, cultuur, wetenschap, Youtubers enz. Die meid en ik wisten voor zeker 90% precies dezelfde dingen!)
![]()
Dat laatste heeft hopelijk de gedachten een beetje kunnen verzetten van die andere zakenquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat wel, gaat wel.
Contact met vriendin is mondjesmaat weer teruggekeerd toen ik ff duidelijk mijn zegje deed.
Mini-ToT is weer naar z'n mama toe wat altijd jammer is.
Verkoudheid is gelukkig weer minder.
Net een heel leuk bezoek gehad bij de buren. Geweldig zitten praten over allerlei onderwerpen met de dochter van die mensen, en die mensen zelf hadden de hele tijd zoiets van: "Dit gaat onze pet te boven!" (Over politiek, spiritualiteit, cultuur, wetenschap, Youtubers enz. Die meid en ik wisten voor zeker 90% precies dezelfde dingen!)
![]()
![]()
Zeker wel ja!quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat laatste heeft hopelijk de gedachten een beetje kunnen verzetten van die andere zaken
Leverde weer een hoop positiviteit op.![]()
Goed om te horen manquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker wel ja!
Leverde weer een hoop positiviteit op.![]()
![]()
Beter! Ja na dat bezoekje aan de buren ging ik ff op het dakterras zitten, maar het is net niet aangenaam. Komt ook door de schaduw van die gigantische kutboom van de buren. Maar er staat ook iets van een wind.quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja lekker hoor. Vandaag lekker aan het genieten van het mooie weer![]()
Ja uit de zon in de wind is het wel wat fris. Maar in het zonnetje is het heerlijkquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter! Ja na dat bezoekje aan de buren ging ik ff op het dakterras zitten, maar het is net niet aangenaam. Komt ook door de schaduw van die gigantische kutboom van de buren. Maar er staat ook iets van een wind.![]()
![]()
Ja ben net terug, ik denk dat het eerder vandaag wel ff lekker geweest moet zijn daar.quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja uit de zon in de wind is het wel wat fris. Maar in het zonnetje is het heerlijk![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
Gezond aan de volkorenpasta of broodje döner?![]()
![]()
dönerquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
Gezond aan de volkorenpasta of broodje döner?gun het jezelf
Smile, it's free therapy.![]()
Dönder op met die gezonde zooi!quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
Gezond aan de volkorenpasta of broodje döner?![]()
![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:32 schreef hemarookworst het volgende:
Broodje döner dan, kook morgen wel![]()
![]()
Was hangt buiten. Lekker snel droog zo
Well, life can be a riot
precies je eet volgens mij best vaak gezondquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:32 schreef hemarookworst het volgende:
Broodje döner dan, kook morgen welSmile, it's free therapy.![]()
Geen taart als ontbijtquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
precies je eet volgens mij best vaak gezond![]()
![]()
Ben wel in de keuken vaak bezig met gezond en lekker tegelijk iddquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
precies je eet volgens mij best vaak gezondUw ADH vitamine Worst
Jou in een kaaswinkel laten werken zou wel een goede taakstraf zijn voor jouquote:Uw ADH vitamine Worst
Ga liever gewoon doodquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jou in een kaaswinkel laten werken zou wel een goede taakstraf zijn voor jou![]()
De horrorquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jou in een kaaswinkel laten werken zou wel een goede taakstraf zijn voor jou
Well, life can be a riot
Ja en wat ik lees eet jij best veel groentes ook.quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben wel in de keuken vaak bezig met gezond en lekker tegelijk iddSmile, it's free therapy.![]()
Is goed voor dequote:Op zaterdag 19 april 2025 17:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja en wat ik lees eet jij best veel groentes ook.
Uw ADH vitamine Worst
Beetje sla bij de doner ookquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja en wat ik lees eet jij best veel groentes ook.![]()
![]()
Goed bezig hoor die hemaquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]plakje komkommer er nog bij en
![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Kan je net zo goed Farm together spelen als je een game wil met plannen verzorgenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oja…. Heb ook nog 17 volle boekjesquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Had ik laatst ook.quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:57 schreef JustinK het volgende:
Er lijken al even geen punten geteld te wordenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Toch maar eens het Saharazand van m'n koekblik afgespoeld.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zie je weer welke kleur die isquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Toch maar eens het Saharazand van m'n koekblik afgespoeld.![]()
![]()
Hij blijkt zwart te zijnquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik dacht dat hij een "Bolke (quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wow, wel gaaf om dat eindelijk weer eens te zien)-flatsen"-motief had.
Zou wel heel vet zijn!quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een "Bolke ()-flatsen"-motief had.
![]()
![]()
Ik moet zelfs nog bedenken wat ik ga eten. En nog naar de supermarkt. Geen zin
Dat wordt bestellen of toch zin makenquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik moet zelfs nog bedenken wat ik ga eten. En nog naar de supermarkt. Geen zin
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: