SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
hier is het een plus gewordenquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jan Linders was hier net een jaar open toen het AH werd
en de coop een dorp verderop ook een plus
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Croissant brood is er nu ook, kost wel 5 euroquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:36 schreef gianni61 het volgende: [..] oke, moet straks toch nog langs de winkel
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Supermarkten die niet meer zijn sinds mijn studie:
Edah
C1000
SupercoopTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
klinkt goed. hebben ze dat bij de jumbo?quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Croissant brood is er nu ook, kost wel 5 euroReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Super de boerquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Supermarkten die niet meer zijn sinds mijn studie:
Edah
C1000
SupercoopHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geen idee, ik zag het bij de ahquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klinkt goed. hebben ze dat bij de jumbo?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
5 euro? Laat dan maar.quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Croissant brood is er nu ook, kost wel 5 euroHow can I make this topic about me?![]()
hmm, daar zou ik ook nog wel langs kunnen, is wel een beetje om rijdenquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Geen idee, ik zag het bij de ahReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Hier had je vroeger een supermarkt waar je, vlak naast de vleeswaren, gestampte ieniminimuisjes kon krijgen.
Maar ja, dat vonden ze toch te dier-onvriendelijk.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Gek welquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:40 schreef Homijn het volgende:
Hier had je vroeger een supermarkt waar je, vlak naast de vleeswaren, gestampte ieniminimuisjes kon krijgen.
Maar ja, dat vonden ze toch te dier-onvriendelijk.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik heb bij mijn miskraam overwogen om te trakteren op beschuit met gestampte muisjesquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:40 schreef Homijn het volgende:
Maar ja, dat vonden ze toch te dier-onvriendelijk.
Maar ik dacht dat de meeste daar niet de humor van in zouden kunnen zienHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: