Die nasi goreng is wel tantergoor, maar gebakken banaan en baklava lijken me echt superquote:Nasi goreng, gebakken banaan en baklava: deze paaseitjes mixen culturen in Breda
Smaken verschillen, zo ook met paaseitjes. Maar als je nu in de Bredase winkel van Jamin kijkt, liggen daar wel heel bijzondere smaken. Wat dacht je van een chocolade-eitje met nasi gorengkruiden of baklava erin?
Terwijl de een snakt naar ‘gewoon’ melkchocolade, wit of puur, mag het bij de andere gekker dan gek. Chocoladeproducenten komen namelijk elk jaar met steeds specialere smaken voor hun paaseitjes.
Doe mij maar een gebakken banaan
Bij Jamin hebben ze vijftig smaken paaseitjes die onderverdeeld zijn onder de klassiekers zoals puur, karamel, melk en mokka. Er zijn bijzondere combinaties zoals gember limoen, smoothie rood fruit, limoncelllo spritz en knetterlimoen. Helemaal opvallend zijn de variaties gebakken banaan, baklava, viooltjes, pannenkoek-met-stroop en nasi goreng.
Welke smaken mis jij?
Als de smaakcombinatie met chocolade dan toch niet meer uitmaakt, dan heb jij vast ook wel een idee voor een nieuw smaakje paasei. Geef jouw idee door en wie weet maken we een artikel over de origineelst genoemde smaken paaseieren. Mail naar breda@indebuurt.nl
Zijn die niet overrated?quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:32 schreef roos94 het volgende:
Paaseitjes zijn overrated
Beter zo een dubai reep
Oh leuk ben jij dat?quote:
Jmmrquote:
Nee dat is (Jop) een van onze belanda's die overal zoutsel in doet. Daar is hij op tv zelfs bekend mee geworden.quote:
Hij geeft (in Nijkerk) ook kookcursussen trouwens. Kun je in het echie les van hem krijgen.quote:
zo had ik het ook in mijn hoofd qua beoordeling, lijkt te kloppen dusquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:47 schreef Molo het volgende:
Gebakken banaan was lekker, baklava heel erg lekker en die nasi goreng was echt één van de smerigste dingen die ik ooit heb gegeten
Kokhalzend uitgespuugd boven de vuilnisbak![]()
Wilde vorige week voor de gein meenemen naar vrienden in het buitenland maar was uitverkocht, die vrouw van de Jamin zei ook meteen dat het walgelijk was
Wat leuk! Ik geniet ernorm van zijn videootjesquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hij geeft (in Nijkerk) ook kookcursussen trouwens. Kun je in het echie les van hem krijgen.
En hij heeft ook een eigen kookboek uitgegeven.
Nee, maar ik heb wel eens verder op hem gegoogeld, en hij heeft dus een eigen website waar hij zijn eigen diensten aanbiedt; catering, workshops, zijn boek en als je zelf iets kan bedenken waar je hem voor zou willen inzetten is dat ook bespreekbaar.quote:Op zondag 20 april 2025 09:28 schreef Kanaroe het volgende:
Wat leuk! Ik geniet ernorm van zijn videootjes
Heb jij wel eens een les gevolgd bij Jop?
de dag na pasen is voor mij altijd chocoladekortingsdagquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:02 schreef Donna het volgende:
En het is morgen Pasen. Als je van de week nog moet kijken ben je een beetje laat.
En ook alle feeststollen paasstollen kun je dan voor de helft van de prijs kopen, en soms nog minder.quote:Op zondag 20 april 2025 17:58 schreef Mikeytt het volgende:
de dag na pasen is voor mij altijd chocoladekortingsdag
Ben bang dat je met deze eitjes dan de kans misloopt, maar goed. Succes dan!quote:Op zondag 20 april 2025 17:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
de dag na pasen is voor mij altijd chocoladekortingsdag
Waarom geniet jij ervan dat andere mensen diarree hebben (mede door jou toedoen)?quote:Op zondag 20 april 2025 23:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik vind de chocolade van Paaseitjes zonder vulling waardeloos, duidelijk mindere kwaliteit die daar verramscht wordt. Met vulling nog veel erger. Enige goede aan paaseitjes is en was, diabetes chocolade.
Werkte op een kantoor waar ik een pot met snoep op mijn bureau had staan. Collega's graaiden daar graag in. Vind je toch niet erg? Nee, maar neem zelf ook eens wat mee dan, dat deed men natuurlijk niet. Zo tegen pasen vulde ik de pot met chocolade eitjes, de diabetes soort en ging lekker een weekje weg. Vele collega's hadden gruwelijk explosieve diaree gehad.
Joy!
Mensen die mijn snoeppot plunderen zonder hem na te vullen verdienen een strafquote:Op maandag 21 april 2025 15:23 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Waarom geniet jij ervan dat andere mensen diarree hebben (mede door jou toedoen)?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |