abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 mei 2025 @ 23:12:01 #226
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217648966
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 22:57 schreef epicbeardman het volgende:
Ik deel alleen mijn mening, wat maakt mij dat due proces nou uit.
En daar ga je de mist in. En houdt het ook op, want het gaat hier om een feitelijk recht, niet iets gebaseerd op een mening, integendeel, het is juist van kracht om tegen te gaan dat een mening ervoor zorgt of je wel of geen recht hebt. Als je geen kut om de grondwet of constitution geeft, dan moet je ook niet raar gaan kijken als je zelf ook in zo'n situatie kan komen.

quote:
En Trump kiest er niet voor dat er maar enkele van de uitgezetten naar een gevangenis gaan, het zijn namelijk geen Amerikaanse burgers.
Ik stop echt, want óf je speelt dom, óf je bent dom. Er is je inmiddels al meerdere keren uitgelegd en laten zien dat de constitution het specifiek heeft over 'een ieder die in de VS verblijft' en niet 'alle Amerikaanse burrgers'. Als je dan alleen op meningen afgaat, laat die dan in godsnaam op feiten gebaseerd zijn.

quote:
Wie was de "deporter of chief" en vaak zonder Due Process? die kinderen in kooien hield? Obama en Biden.
Whataboutism. Alsof ik 'onvoorwaardelijk' fan ben geweest van wie dan ook, laat staan Amerikaanse presidenten. Ik ben fan van Arne Slot, als die morgen ineens met hakenkruizen gaat lopen zwaaien, dan ga ik die ook niet onvoorwaardelijk blijven aanhangen.

Maar was het verhaal niet juist dat Biden en Obama niets aan 'de invasie van illegale migranten' deden en dat daarom Trump president moest worden? Maar goed, ik stel dus ook dat je iemand best vast kan zetten en daar dan de kans geeft zich juridisch te verdedigen of aan te kunnen tonen waarom het niet klopt. Het zou eens fijn zijn als je eens op zou houden met iemand onvoorwaardelijk aan zou hangen, want uiteindelijk is dat erg onrealistisch. Ik hang geen Obama of Biden aan.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_217649297
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 23:12 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
En daar ga je de mist in. En houdt het ook op, want het gaat hier om een feitelijk recht, niet iets gebaseerd op een mening, integendeel, het is juist van kracht om tegen te gaan dat een mening ervoor zorgt of je wel of geen recht hebt. Als je geen kut om de grondwet of constitution geeft, dan moet je ook niet raar gaan kijken als je zelf ook in zo'n situatie kan komen.
[..]
Ik stop echt, want óf je speelt dom, óf je bent dom. Er is je inmiddels al meerdere keren uitgelegd en laten zien dat de constitution het specifiek heeft over 'een ieder die in de VS verblijft' en niet 'alle Amerikaanse burrgers'. Als je dan alleen op meningen afgaat, laat die dan in godsnaam op feiten gebaseerd zijn.
[..]
Whataboutism. Alsof ik 'onvoorwaardelijk' fan ben geweest van wie dan ook, laat staan Amerikaanse presidenten. Ik ben fan van Arne Slot, als die morgen ineens met hakenkruizen gaat lopen zwaaien, dan ga ik die ook niet onvoorwaardelijk blijven aanhangen.

Maar was het verhaal niet juist dat Biden en Obama niets aan 'de invasie van illegale migranten' deden en dat daarom Trump president moest worden? Maar goed, ik stel dus ook dat je iemand best vast kan zetten en daar dan de kans geeft zich juridisch te verdedigen of aan te kunnen tonen waarom het niet klopt. Het zou eens fijn zijn als je eens op zou houden met iemand onvoorwaardelijk aan zou hangen, want uiteindelijk is dat erg onrealistisch. Ik hang geen Obama of Biden aan.
Tja, zo kan je het niet eens zijn met veel landen en Presidenten. Alleen hoor je het alleen maar vanuit 1 kant als het toevallig de verkeerde President is.

Het volk heeft hier voor gekozen, dat er misschien paar rellende democraten zijn bij de ice facilities zegt helemaal niets. Life goes on.

Zo zou ik ook over Lula en zijn vieze praktijken omtrent de politieke rechtszaken die tevens ook uit Bidens regiem kwamen tegen een Presidentieel kandidaat.
Het leven is niet altijd eerlijk, ook voor Trump niet en ik blijf bij mijn standpunten. Als iemand op een normale manier asiel aanvraagt dan wordt je niet meteen weer land uitgezet.
Dit gaat trouwens nog steeds om die vrouwenmeppende MS-13 gang member? want daar is dit toch allemaal op gebaseerd?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  donderdag 15 mei 2025 @ 23:22:05 #228
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217649341
quote:
15s.gif Op donderdag 15 mei 2025 23:20 schreef epicbeardman het volgende:
Dit gaat trouwens nog steeds om die vrouwenmeppende MS-13 gang member? want daar is dit toch allemaal op gebaseerd?
Dit is een leugen,
  vrijdag 16 mei 2025 @ 09:34:01 #229
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217651740
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 22:17 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Je doet het opzettelijk. Er is je al meerdere keren verteld dat op deze manier je niet kunt verdedigen als je helemaal niet illegaal daar zit. Garcia bijvoorbeeld, en dan ga je natuurlijk weer allerlei leugens erbij halen, want hij zou zijn vrouw slaan en in een bende zitten. Er zijn er wel meer die gewoon legaal in de VS verbleven en nu geen poot hebben om op te staan en dan ga jij hier zitten liegen. Het scenario is duidelijk aan je voorgelegd. Je negeert opzettelijk het punt van de stelling.
Ik vind ook helemaal niet dat mensen die ergens illegaal zijn, zichzelf moeten verdedigen omdat daar geen reden voor is. Illegaliteit moet altijd leiden tot deportatie. Als iemand iets steelt gaan we toch ook niet zeggen, nou, die persoon mag zichzelf even verdedigen waarom hij of zij dit of dat steelt en als het een goede reden is dan is het prima. Dat zou bespottelijk zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217652034
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 09:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik vind ook helemaal niet dat mensen die ergens illegaal zijn, zichzelf moeten verdedigen omdat daar geen reden voor is. Illegaliteit moet altijd leiden tot deportatie. Als iemand iets steelt gaan we toch ook niet zeggen, nou, die persoon mag zichzelf even verdedigen waarom hij of zij dit of dat steelt en als het een goede reden is dan is het prima. Dat zou bespottelijk zijn.
Due proces kan je natuurlijk niet voor een klein groepje afschaffen. Zie je nu gelijk al, er zijn ook mensen uitgezet die niet illegaal verbleven.

Hoe voorkom je anders dat de administratie bv politieke tegenstanders in CECOT op laat sluiten als hun woord alleen al genoeg is om dit te mogen doen?
pi_217652392
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 09:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Zoals illegale nederzettingen in gaza etc?

Ah, dat is weer anders natuurlijk. Legaliteit is alleen relevant als de ego dient.
Conscience do cost.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 10:39:15 #232
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217652412
quote:
8s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 10:37 schreef ems. het volgende:

[..]
Zoals illegale nederzettingen in gaza etc?

Ah, dat is weer anders natuurlijk. Legaliteit is alleen relevant als de ego dient.
Nee, die zijn immers niet illegaal.

Immers, waarom zouden er volgens jou geen Joden op de Westelijke Jordaanoever mogen wonen?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217652426
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 10:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, die zijn immers niet illegaal.
Precies. Selectiviteit.
quote:
Immers, waarom zouden er volgens jou geen Joden op de Westelijke Jordaanoever mogen wonen?
Oh, joden en moslims etc en wat zij doen in hun zandbak interesseert me eigenlijk niet zoveel.

Als ik ooit aan de macht kom en ik maak religieuze mensen illegaal in Nederland dan moeten ze ook maar gewoon oprotten?
Conscience do cost.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 11:07:35 #234
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217652642
quote:
8s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 10:41 schreef ems. het volgende:

[..]
Precies. Selectiviteit.
Nee, geen selectiviteit, maar feiten en het niet willekeurig wapperen met vermeende internationale wetten.

Die er trouwens met betrekking tot de Westelijke Jordaanoever niet zijn. Dat wordt namelijk ten onrechte weggezet als 'bezet gebied', maar het is betwist gebied, dat is iets anders.
quote:
8s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 10:41 schreef ems. het volgende:
[..]
Oh, joden en moslims etc en wat zij doen in hun zandbak interesseert me eigenlijk niet zoveel.

Als ik ooit aan de macht kom en ik maak religieuze mensen illegaal in Nederland dan moeten ze ook maar gewoon oprotten?
Maar dan is er toch niets aan de hand?
pi_217652860
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 11:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, geen selectiviteit, maar feiten en het niet willekeurig wapperen met vermeende internationale wetten.

Die er trouwens met betrekking tot de Westelijke Jordaanoever niet zijn. Dat wordt namelijk ten onrechte weggezet als 'bezet gebied', maar het is betwist gebied, dat is iets anders.
Selectiviteit in z'n puurste vorm. Zoals ik zei.
quote:
Maar dan is er toch niets aan de hand?
Als religieuze mensen illegaal worden in Nederland? Nee, dat zou een verademing zijn.
Conscience do cost.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 14:26:30 #236
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217654355
Het weet wel meer mooi bloot te leggen welke radicalen er binnen de Amerikaanse instituten zaten.

twitter
  vrijdag 16 mei 2025 @ 16:04:03 #237
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217654977
Eigenaar van Endwokeness ook:

Enne:

[ Bericht 9% gewijzigd door Vis1980 op 16-05-2025 16:53:22 ]
  vrijdag 16 mei 2025 @ 17:36:47 #238
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217655689
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:04 schreef Vis1980 het volgende:
Eigenaar van Endwokeness ook:

[ afbeelding ]

Enne:

[ afbeelding ]
En zitten deze mensen in Amerikaanse instituten? Jack Posobiec is een ultraconservatieve activist en Ron Filipkowski een voormalig Republikein, nu geradicaliseerd progressief linkse influencer.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 17:40:37 #239
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217655729
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 17:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En zitten deze mensen in Amerikaanse instituten? Jack Posobiec is een ultraconservatieve activist en Ron Filipkowski een voormalig Republikein, nu geradicaliseerd progressief linkse influencer.
Nee, het punt is dat 86 helemaal geen 'kill' betekent. Je bent in de war met 187.
pi_217659237

Ayyy, onze CIA boy David Hogg is afgedankt door de DNC.
Dit is zo mooi aan deze tijd, het ontstond al beetje tijdens Biden era.

Maar het is nooit extreem genoeg bij de dems, ze maken elkaar kapot. Iedereen in de partij krijgt hokjes van zionist dan wel hamas aanhanger. AOC is weer niet streng genoeg dacht ik tegen Israel volgens vele democraten. De anderen zijn weer boos omdat de democraten achter gang members aanvliegen in andere landen. De andere zijn niet woke genoeg of genderfluids. Gekkenhuis is het.

De HasanAbi/H3h3 en Destiny en clownshow ruzie is ook onmogelijk grappig, de meltdowns die deze lui hebben. De fanbases die elkaar kapot maken en intimideren, CPS bellen voor H3h3.

Het is 1 grote chaos bij de dems, ik had niet verwacht dat de meltdown zo erg zou kunnen zijn en het vreemdste is dat hij elke dag nog versterkt, and i'm loving it.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217661965
Bekijk deze YouTube-video

Dit was al in 2023... maar wisten wij natuurlijk al
pi_217663206
Ja. Echt belachelijk inderdaad. En dat ze dan van de ene seniele dwaas overstappen op een zwakbegaafde clown. Amerika is echt het lachertje van de beschaafde wereld. Wel interessant om een land zo snel te zien imploderen.
Conscience do cost.
pi_217663820
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 14:04 schreef epicbeardman het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Dit was al in 2023... maar wisten wij natuurlijk al
Opvallend hoe lang de media hem nog heeft gesteund.
pi_217663916
Ja, want die waren ook echt eensgezind laaiend enthousiast over de man.
Conscience do cost.
pi_217681106
Trump Posts Video Compilation of Mysterious Deaths and ‘Suicides’ Linked to Hillary Clinton

quote:
Trump posted a video titled, “The Video Hillary Clinton Does Not Want You to See” that documented just some of the mysterious ‘suicides’ linked to the Clinton Crime family.

The video touched on the deaths of John F. Kennedy Jr., DNC staffer Seth Rich, Clinton White House Counsel Vince Foster, Clinton White House intern Mary Mahoney, and others connected to the Clintons.

In July 1999, Hillary Clinton’s senate rival and front-runner for NY senate seat John F. Kennedy Jr. died in a plane crash.

Mary Mahoney was a Clinton White House intern who could have been a star witness at the Clinton impeachment trials. She was executed at a DC Starbucks in July 1997.

In July 1993, White House Counsel Vince Foster was found dead of an apparent ‘suicide’ in Fort Marcy Park off the George Washington Parkway in Virginia.

In 1998, James McDougal, a key witness for White House prosecutors and financial partners with Bill and Hillary Clinton that led to the Whitewater scandal, died of cardiac arrest at the Federal Correctional Facility in Fort Worth, Texas, just before he was supposed to testify.

In 2015, Clinton White House Executive Chef Walter Scheib died of an ‘accidental drowning’ after he went on a hike on a trail in Taos, New Mexico. Scheib’s body was found submerged “in a mountain drainage flowing with surface runoff.”

In July 2016, DNC staffer Seth Rich was shot and killed in DC while he was walking home from a bar. It is believed that Seth Rich was the source of the Hillary Clinton/ DNC leaked emails published by Wikileaks. The Clinton/DNC emails published by Wikileaks greatly damaged Hillary Clinton’s 2016 campaign.

In August 2016, Shawn Lucas, a Bernie Sanders supporter who sued the DNC for rigging the primary in favor of Hillary Clinton was found dead in his home.
https://truthsocial.com/@realDonaldTrump/posts/114523915772327706

[ Bericht 4% gewijzigd door epicbeardman op 18-05-2025 17:26:14 ]
pi_217682362
twitter
pi_217682588
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 14:26 schreef HowardRoark het volgende:
Het weet wel meer mooi bloot te leggen welke radicalen er binnen de Amerikaanse instituten zaten.

[ twitter ]
Dus Matt Gaetz is niet alleen een kinderverkrachter maar ook een seriemoordenaar en toch wilde Trump hem als minister van Justitie? Rare jongens in die partij die zich vroeger als law and order profileerden...
twitter
pi_217683040
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 20:09 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Dus Matt Gaetz is niet alleen een kinderverkrachter maar ook een seriemoordenaar en toch wilde Trump hem als minister van Justitie? Rare jongens in die partij die zich vroeger als law and order profileerden...
[ x ]
Je snapt dat je deze tweet daadwerkelijk wel anders kan interpreteren dan direct 86 te gebruiken? Wat Matt Gaetz hier eigenlijk zegt is.

"We've now eliminated"
Een eliminatie kan ook als mensen uit hen functie worden beschouwd. Of bij een spel dat iemand eruit elimineert is.
https://www.reddit.com/r/Layoffs/comments/1guqeob/job_eliminated/

En wat Comey zegt is "eliminate" in een hele andere context. Want de enige manier om Trump te elimineren is vermoorden.

Dat ik dit uberhaupt moet uitleggen :z
pi_217683218
quote:
10s.gif Op zondag 18 mei 2025 20:59 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Je snapt dat je deze tweet daadwerkelijk wel anders kan interpreteren dan direct 86 te gebruiken? Wat Matt Gaetz hier eigenlijk zegt is.

"We've now eliminated"
Een eliminatie kan ook als mensen uit hen functie worden beschouwd. Of bij een spel dat iemand eruit elimineert is.
https://www.reddit.com/r/Layoffs/comments/1guqeob/job_eliminated/

En wat Comey zegt is "eliminate" in een hele andere context. Want de enige manier om Trump te elimineren is vermoorden.

Dat ik dit uberhaupt moet uitleggen :z
Ik weet dat je niet het scherpste mes in de la bent maar ik ga toch een poging doen het je uit te leggen.
Er zijn twee opties: 86 kan verschillende betekenissen hebben zoals Gaetz nu beweert en waar jij je nu ook achter verschuilt, maar als dat zo is staan HowardRoark en TulsiGabbard in hun hemd, want dan is hun aanval op Comey volkomen misplaatst (en daar zijn ze zich bovendien volkomen van bewust).
De tweede optie is dat het maar 1 betekenis heeft en dan staan HowardRoark en TulsiGabbard eveneens in hun hemd, want dan tonen ze zich buitengewoon hypocriet omdat ze hun oogkleppen opzetten en hun mond hielden toen Gaetz deze uitdrukking gepast achtte.
Welke optie het ook is, we zien wederom wat voor een laffe hypocriete bende MAGA is.
pi_217694292
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')