SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
lekkere snacks kopen?quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Met bewuste spelfoutenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee sloeg op Liev, dus is geen spelvoudWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dus we gaan slaanWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zaadsmaakquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
vulgair poesjequote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
* gebrokenglas die tactvol een paar stappen opzij om Justin en moeraskat ruimte te gevenHow can I make this topic about me?![]()
Wist je alquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wilde net naast jou zittenquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:07 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas die tactvol een paar stappen opzij om Justin en moeraskat ruimte te geven
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niet doenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
o dat mag altijd.quote:
* gebrokenglas pakt twee stoelen, gaat op eentje zitten en wijst uitnodigend op de andere stoel ..How can I make this topic about me?![]()
Thnxquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
* Justie gooit een puur eitje naar Liev
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
* Moeraskat gaat naast Sheriff Scherf zittenquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
o dat mag altijd.
* gebrokenglas pakt twee stoelen, gaat op eentje zitten en wijst uitnodigend op de andere stoel ..
* gebrokenglas vergeet het belangrijkste... springt snel overeind om een lekker kopje thee voor moeraskat in te schenken, met Bastogne koekjes...quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat gaat naast Sheriff Scherf zittenHow can I make this topic about me?![]()
* Moeraskat grinnikt en wacht geduldig tot Scherfje terug isquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas vergeet het belangrijkste... springt snel overeind om een lekker kopje thee voor moeraskat in te schenken, met Bastogne koekjes...Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
wat voer je in je schild?quote:
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
pats...
daar valt een theeglas kapot op de grond![]()
aiiii. door de haast een glas van aanrecht gestoten.![]()
gelukkig brengen scherven geluk....How can I make this topic about me?![]()
Waarom ben je zo ze-zenuwachtigquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:18 schreef gebrokenglas het volgende:
pats...
daar valt een theeglas kapot op de grond![]()
aiiii. door de haast een glas van aanrecht gestoten.![]()
gelukkig brengen scherven geluk....Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat zou je fout kunnen doen?quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
omdat ik het natuurlijk goed wil doen....Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik kan niks beloven.quote:![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
“Jouw prostaat is mijn prostaat”Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb schijnbaar iets gemist.quote:
Een vinger?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Moet ik eten bedenken voor de komende dagenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Is dit een vraag?quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet ik eten bedenken voor de komende dagen![]()
Vinger zou wel lukken. Voor een dildo moet ik eerst even trainen gok ik.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
hard om gelachenquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Voor jou birdie
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
@DerRabbit vind dit denk ik ook wel grappig
Smile, it's free therapy.![]()
Smal ding kan altijdquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Vinger zou wel lukken. Voor een dildo moet ik eerst even trainen gok ik.
quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hard om gelachen![]()
@:derrabbit vind dit denk ik ook wel grappig![]()
![]()
Kom maar langs met die uit je nachtkastje dan.quote:
* gebrokenglas kijkt even zoen neemt een slok van zijn latte macchiato
How can I make this topic about me?![]()
Ik leen niks uitquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Kom maar langs met die uit je nachtkastje dan.
Is er ook eentje met ondertiteling?quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:33 schreef Kissingbird het volgende:
@:derrabbit
https://www.facebook.com/share/v/1ADcNKZVm6/![]()
![]()
is dat veilig om te bekijken, ik zit weer eens op een terras namelijkHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is er ook eentje met ondertiteling?is van iemand uit Parkstad klinkt ernstig
Nee samen gebruiken dan toch.quote:
zij komt niet in het filmpje voorquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:35 schreef gebrokenglas het volgende:
is dat veilig om te bekijken, ik zit weer eens op een terras namelijk![]()
Versta dr geen hol vanquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]is van iemand uit Parkstad klinkt ernstig
![]()
![]()
Sow danquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zij komt niet in het filmpje voor![]()
[ afbeelding ]![]()
* aeque neemt een slokje van zijn ijskoffie en klikt op refreshquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zij komt niet in het filmpje voor![]()
[ afbeelding ]
En op dat moment komt dit in beeld. Ja bedankt he kb. Ijskoffie over mijn telefoon.
Kom je wat te kort?quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zij ook niet geloof ik..
[ afbeelding ]![]()
![]()
Picsquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee ben tevreden met mijn tieten![]()
![]()
Doe maarquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kan wel even vettig voor je doen![]()
![]()
![]()
loopt er nog wat lekkers voor je rond daar GG of zit er wat leuks om naar te kijken?quote:
jaquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
loopt er nog wat lekkers voor je rond daar GG of zit er wat leuks om naar te kijken?How can I make this topic about me?![]()
Naar aanleiding van de DM heeft Justin gelijk zijn agenda voor 2e Paasdag helemaal leeggeveegd....How can I make this topic about me?![]()
Ja maar er lezen kinderen mee hierquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
woeiiiiiiiiiiiiiiiiiii heb je wat leuks in gedachten![]()
![]()
is ze alleen?quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoi ik ben GG, kom je hier vaker?Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Naar aanleiding van de DM heeft Justin gelijk zijn agenda voor 2e Paasdag helemaal leeggeveegd....![]()
![]()
ow jammerquote:
is wat lastiger dan.. zou je wel durven om eropaf te gaan als ze alleen was?Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ow jammer
is wat lastiger dan.. zou je wel durven om eropaf te gaan als ze alleen was?
Bolkkkk, vrijwel niet geslapen en vanochtend verplichtingen, waarna ik net lekker in de natuur een ronde heb hardgelopen. Goede keuze gemachttt
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hoe kan dat?quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:53 schreef StevenHyde het volgende:
Bolkkkk, vrijwel niet geslapen en vanochtend verplichtingen, waarna ik net lekker in de natuur een ronde heb hardgelopen. Goede keuze gemachttt
[ afbeelding ]
verplichtingen zijn nooit leuk
en hallo Steven![]()
goed dat je lekker de natuur in bent gegaan nogSmile, it's free therapy.![]()
Balen dat je nauwelijks geslapen hebtquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:53 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wel heerlijk in de natoer![]()
![]()
op een ander mikkenquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
moet ik eerst haar app hebben natuurlijk
Dating appquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
moet ik eerst haar app hebben natuurlijk![]()
![]()
Is GG aan het sniperen??
Sorry probeer op mijn mobiel terug te lezen maar wordt afgeleid door grote tettenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:57 schreef StevenHyde het volgende:
Is GG aan het sniperen??
Sorry probeer op mijn mobiel terug te lezen maar wordt afgeleid door grote tetten![]()
ik heb mijn ogen niet in mijn zak zitten nee.quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:57 schreef StevenHyde het volgende:
Is GG aan het sniperen??
Sorry probeer op mijn mobiel terug te lezen maar wordt afgeleid door grote tetten
ik ben mijn aandacht steeds tussen fok, mijn koffie, mijn appeltaart en knappe dames aan het verdelen....
Helloooquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoe kan dat?
verplichtingen zijn nooit leuk
en hallo Steven![]()
goed dat je lekker de natuur in bent gegaan nogja weet eigenlijk niet zo goed. Kon geen rust vinden in mijn hoofd. Slechte slaper wel sowieso. Komende nacht nieuwe ronde nieuwe kansen
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zou een groene bh niet goed bij staan denk ik (snelle leerling)quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ow ze moeten nog knap zijn ookquote:Op zaterdag 19 april 2025 14:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik heb mijn ogen niet in mijn zak zitten nee.
ik ben mijn aandacht steeds tussen fok, mijn koffie, mijn appeltaart en knappe dames aan het verdelen....![]()
bij de Hema lopen vaak alleen maar ouwe taarten rondof zit je daar niet
Allemaal mooie dingen, goed bezig 😉quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik heb mijn ogen niet in mijn zak zitten nee.
ik ben mijn aandacht steeds tussen fok, mijn koffie, mijn appeltaart en knappe dames aan het verdelen....Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
oh vervelend en herkenbaar.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Helloooja weet eigenlijk niet zo goed. Kon geen rust vinden in mijn hoofd. Slechte slaper wel sowieso. Komende nacht nieuwe ronde nieuwe kansen
Ja straks hopen op een betere nacht.
quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zou een groene bh niet goed bij staan denk ik (snelle leerling)![]()
nee, ik zat vorige week bij de Hema. maar dan zit je ook binnen. en de Hema gaat ook omhoog met de prijzen steedsHow can I make this topic about me?![]()
Jammer hequote:Op zaterdag 19 april 2025 14:03 schreef gebrokenglas het volgende:
nee, ik zat vorige week bij de Hema. maar dan zit je ook binnen. en de Hema gaat ook omhoog met de prijzen steedsWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gezellig bij @hemarookworstquote:Op zaterdag 19 april 2025 14:03 schreef gebrokenglas het volgende:
nee, ik zat vorige week bij de Hema. maar dan zit je ook binnen. en de Hema gaat ook omhoog met de prijzen steeds![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 19 april 2025 14:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja, het is allemaal erg duur gewordenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ga maar eens ff douche, eten en een goed bak koffie zetten en deze in de tuin opdrinken. Heerlijk weer voor, fijne middag allemaal een hup GG play on playerBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ook weer 8 euro wegquote:Op zaterdag 19 april 2025 14:05 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga maar eens ff douche, eten en een goed bak koffie zetten en deze in de tuin opdrinken. Heerlijk weer voor, fijne middag allemaal een hup GG play on playerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
laatste tettenfoto. Geloof niet dat ik wel eens zo'n grote tepel heb gezien![]()
.
[ Bericht 98% gewijzigd door gebrokenglas op 19-04-2025 14:12:53 ]How can I make this topic about me?![]()
De tepel valt wel mee toch? Jij doelt op het tepelhof.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:06 schreef Kissingbird het volgende:
laatste tettenfoto. Geloof niet dat ik wel eens zo'n grote tepel heb gezien![]()
[ afbeelding ]
jup die jaquote:Op zaterdag 19 april 2025 14:16 schreef aeque het volgende:
[..]
De tepel valt wel mee toch? Jij doelt op het tepelhof.![]()
de tettenexpert is er![]()
![]()
Klaar met werken?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup die ja![]()
de tettenexpert is er![]()
![]()
Iedere Aziaat kent frituur schrokkebrokke wel. Is een cultuur dingetje heurquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hard om gelachen![]()
@:derrabbit vind dit denk ik ook wel grappig
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Flikandel Speciaziaat is daar zeel populial
![]()
Onze verloren huisfilosoof is terug!
Natuurlijk, wat dacht jij dan?quote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Naatje gaat door het gaatjequote:Op zaterdag 19 april 2025 14:54 schreef Homijn het volgende:
Onze verloren huisfilosoof is terug!
[..]
Natuurlijk, wat dacht jij dan?
Ben je zelfquote:
Doug.quote:
Naar die tekenfilms keek ik vroegerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het zaadje van je maatje in je naatje kan absoluut geen kwaadjequote:
tenzij ziek zaadquote:Op zaterdag 19 april 2025 14:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het zaadje van je maatje in je naatje kan absoluut geen kwaadje
Tsja, dat is weer een hele andere discussiequote:
Lijk jij een beetje Patty Mayonaise?quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doug.
Naar die tekenfilms keek ik vroegerlol![]()
Moet ik me nu ook weer druk gaan maken om mijn post-punt-ratio? Die is deze maand namelijk dramatisch, door al het geholk.quote:
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Je druk maken om je post-punt ratioquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:05 schreef Homijn het volgende:
[..]
Moet ik me nu ook weer druk gaan maken om mijn post-punt-ratio? Die is deze maand namelijk dramatisch, door al het geholk.![]()
Beter begin je beter te begrijpen hoe je bolk ratio eruit ziet
morgen weer een drukke dag voor jou en @DerRabbitquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:05 schreef Homijn het volgende:
[..]
Moet ik me nu ook weer druk gaan maken om mijn post-punt-ratio? Die is deze maand namelijk dramatisch, door al het geholk.![]()
![]()
Bolkratio?
quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het zaadje van je maatje in je naatje kan absoluut geen kwaadje
Alles en iedereen helemaal de moeder, de vader, de hont en de kat bolkenquote:
In andere landen wel ja, maar in Nederland moest alles zo nodig weer gedelegeerd worden aan hazen. Kutbeesten zijn het. Broodroof trouwens ook.quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
morgen weer een drukke dag voor jou en @:derrabbit![]()
Wij zijn Kanninchen heur!quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
morgen weer een drukke dag voor jou en @:derrabbit![]()
![]()
![]()
![]()
Geen hazenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
![]()
![]()
Ja, maar ik heb punten nodig. Ik sta 50e
Zelfs die nepfilosoof staat alweer boven mij.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
![]()
Staat genoteerd, nemen we volgend jaar mee in de voorjaars besprekingen!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Alles hat ein Ende, nur ein Hemarauchwurst hat zweiMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Oh nee, dacht ik net even wat puntjes te sprokkelen...
Klinkt nietquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:19 schreef Homijn het volgende:
Alles hat ein Ende, nur ein Hemarauchwurst hat zweiUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
Een hemarookworstquote:
Geen gedicht, maar een haiku
Met een dikke korst
Een punt
wordt mij niet gegund
Bedankt Justin K, een echte heer
Elk puntje waardeer ik zeerMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:08 schreef Homijn het volgende:
[..]
In andere landen wel ja, maar in Nederland moest alles zo nodig weer gedelegeerd worden aan hazen. Kutbeesten zijn het. Broodroof trouwens ook.In de pan smaken jullie allebei het lekkerstquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij zijn Kanninchen heur!![]()
![]()
Geen hazen![]()
Thx mario, jij ook een fijn osternquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:27 schreef mario390 het volgende:
moje ostern allen, en nee ik heb geen loverwat en onzin werd hier geplappert
![]()
![]()
Zal ik jou eens in de oven gooien met wat knoflook om een goed stuk gegaard stuk spek van te makenquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[..]
In de pan smaken jullie allebei het lekkerst![]()
![]()
zumpfarschquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:27 schreef mario390 het volgende:
Zo.
Ik heb eten en een deel van de voorraad aangevuldTrotste mama van Ambar
Wat is dit?quote:
Vriend Ostern hasequote:Op zaterdag 19 april 2025 15:27 schreef mario390 het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
Slavinkquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zal ik jou eens in de oven gooien met wat knoflook om een goed stuk gegaard stuk spek van te maken![]()
Bij de Hoogvliet hebben ze geen vlierbloesemsiroop. Tis niet of dat een zeer raar product is. Volkoren tagliatelle ook al niet.Trotste mama van Ambar
Eerder een rundvink, voor een slavink heeft ze niet genoeg spek op haar lijf zittenquote:
Hier hebben we zelfs een heel stadsdeel als Hoogvlietquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij de Hoogvliet hebben ze geen vlierbloesemsiroop. Tis niet of dat een zeer raar product is. Volkoren tagliatelle ook al niet.Uw ADH vitamine Worst
Ik zou haas nemenquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus we kunnen kiezen tussen konijn, haas en gevogelte?
Wij hebben ook een stadsdeel Jumbo,quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hier hebben we zelfs een heel stadsdeel als Hoogvliet
Albert Heijn, Spar, Aldi en Albert Heijn Jan Linders.Trotste mama van Ambar
Jan Linders is nu AH. En ik mis een Laidelquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij hebben ook een stadsdeel Jumbo,
Albert Heijn, Spar, Aldi en Albert Heijn Jan Linders.Uw ADH vitamine Worst
Nee zo heet die Albert Heijn. Albert Heijn Jan Lindersquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jan Linders is nu AH. En ik mis een LaidelTrotste mama van Ambar
Ik heb net besloten dat het officiële eten van Pasen niet chocolade eitjes zijn, maar croissantHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vroeger hadden we nog de Edah. Dat waren pas tijden.
Obscure producten van obscure merkenTrotste mama van Ambar
ik mis de jan lindersquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee zo heet die Albert Heijn. Albert Heijn Jan Linders
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb net besloten dat het officiële eten van Pasen niet chocolade eitjes zijn, maar croissant![]()
Hebben jullie geen Nettorama?
Zit hier ergens ook nog een DirkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jan Linders was hier net een jaar open toen het AH werdquote:Trotste mama van Ambar
oke, moet straks toch nog langs de winkelquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb net besloten dat het officiële eten van Pasen niet chocolade eitjes zijn, maar croissantReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Oja, de Edah.quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Vroeger hadden we nog de Edah. Dat waren pas tijden.
Obscure producten van obscure merken
En we hebben nog een blauwe maandag een Konmar gehad.How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: